Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 63763 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #100 Gepost op: 27-06-2003, 21:21:18 »
Ik ga denk ik aan polygamie doen of zo...  ::)

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 27-06-2003, 21:22:01 »
Ik ga denk ik aan polygamie doen of zo...  ::)

wil je dan ff uitleggen wat dat is voor de blonte mensen hier?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #102 Gepost op: 27-06-2003, 21:24:07 »
Officieel vertaald uit het woordenboek: Meerwijverij

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #103 Gepost op: 27-06-2003, 21:25:38 »
Een soort Anton Heiboer zeg maar ;D zo heet tie toch? :-X

« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 21:26:05 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #104 Gepost op: 27-06-2003, 21:28:00 »
Maar Anton Heiboer heeft allemaal van die lelijke vrouwen. Ik kies natuurlijk wel alle knappe vrouwen uit....  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #105 Gepost op: 27-06-2003, 21:30:23 »
Maar Anton Heiboer heeft allemaal van die lelijke vrouwen. Ik kies natuurlijk wel alle knappe vrouwen uit....  ;)
Nou....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #106 Gepost op: 28-06-2003, 10:42:27 »
Och, ik zou daar ook niet van wakker kunnen liggen, hoor Pino. Ik ben inmiddels al wat verder met spelen/schrijven en het wordt nog wel erg spannend met de stemming, dus mensen blijf je lijstjes met fav./minst fav. pm-en, want er is nog niks beslist!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 28-06-2003, 11:43:46 »
als je al verder bent, laat maar horen dan!

ennuh, als iemand wordt weggestuurd, hoe doe je dat dan? Zet je die tussen 4 muurtjes totdat hij/zij dood gaat? Das best koel namelijk.

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 28-06-2003, 12:06:33 »
Als er iemand weggaat, dan heb ik daar mijn maniertjes voor, maar in het verhaal wordt dan gewoon net gedaan alsof dat persoon het huis verlaat.

maar stiekum wordt hij/zij in het zwembad verzopen, simpele kwestie van het trappetje weghalen  ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 28-06-2003, 12:54:27 »
kan dat ook al? stoer! Wist ik helemaal niet. Je kunt ook voor brand zorgen, en dan een poppetje daar naartoe laten lopen want dan verbrandt hij/zij.
Maar ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal!

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 28-06-2003, 16:22:42 »
Ja, ik ook. Ik zit nu bij aflevering 8 (dé aflevering), maar ik kan niet verder, want de populariteitsmeter loopt nog tot en met morgen. Ik weet in ieder geval al van 1 iemand dat hij/zij door is naar volgende week en ik heb wel een flauw vermoeden van wie er uit gaat. Ik moet nog wat dingetjes over internet regelen en dan plaats ik afl. 6 nog wel even.

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 28-06-2003, 16:57:57 »
Dag 6: Het is 2 uur 's nachts als Annemieke al weer een ontbijtje heeft gemaakt. Compuart en Intikker die ook nog wakker zijn schuiven gretig aan. D**n is inmiddels ook alweer wakker geworden. Rond een uur of 3 wordt Malcolm wakker, teveel biertjes te drinken op zijn werk werkt op de blaas. Diep in de nacht (als Compuart en Intikker ook hun bed hebben opgezocht) vertelt D**n aan Annemieke over de dag dat Malcolm zo op hem zat te vloeken, omdat hij zomaar de wc was binnen gelopen. Annemieke vindt het vervelend dat Malcolm zo veel roddelt. De vrede tussen D**n en Annemieke lijkt te zijn terug gekeerd. Als D**n aan het werk gaat, duikt Annemieke pas haar bed in. Een uurtje later is Pino alweer op om voor het ontbijt te zorgen. Wat later is Han ook alweer op. Ze rook 'gekookte eieren' , maar helaas Pino heeft alleen voor haarzelf ontbijt klaar gemaakt. Tijgetje werd ook wakker van en is net zo teleurgesteld als Han13. Gelukkig maakt Han13 het goed door voor iedereen ontbijt te maken. Tijgetje, Han13 en Malcolm (die samen van het ontbijt genieten) besluiten om eens een dagje niet te gaan werken. Het is niet voor niks weekend! Ze maken Compuart, Intikker en Annemieke ook niet wakker. Compuart en Malcolm missen daardoor hun eerste werkdag missen. Dat is niet zo slim jongens, om op de eerste de beste dag niet op te komen dagen. Pino vindt het niet erg leuk zo, de anderen lopen haar voor de voeten. Ze spoort Tijgetje aan om haar te helpen. D**n is niet erg blij als hij thuis komt, hij zich de tering werken in het leger en de anderen lekker thuis relaxen! Daarbij is het huis nog verre van 'in goede staat' en op dat op te knappen is geld nodig, veel geld. Annemieke slaapt een gat in de dag, in tegenstelling tot Compuart en Intikker is ze blij dat ze haar hebben laten liggen. Annemieke blijkt toch wel erg dringend op zoek te zijn naar een andere baan, in de krant vindt ze een advertentie waarop ze reageert en ze wordt aangenomen. Ze wordt 'postkamermedewerker'. De dag verloopt alles behalve relaxt. Iedereen helpt met het huishouden, maar ze maken ook zoveel rotzooi dat ze ermee bezig blijven. De douche en de wc zijn zo vaak bezet, dat er bijna een wachtlijn voor is. Het is 6 uur 's avonds en Pino maakt zich niet erg populair. Ze besluit niks te kopen, omdat ze eerst de rekening wil gaan betalen. Han13 en Tijgetje hebben samen gepraat. Het onderwerp 'Intikker' wordt gemeden, maar even later begint Tijgetje wel weer met Intikker een gesprek en Han13 kijkt jaloers toe. Dan maakt Pino een superblunder. Om Annemieke wat op te vrolijken, besluit ze haar eens een kietelbuurt te geven en als Annemieke ergens wel een hekel aan heeft. Tijgetje blijft de schijnheil spelen tegen Han13 en begint weer een vrolijk gesprek. Wat is Tijgetje van plan? Door Annemieke overstroomt de wc alweer en dat wordt niet in dank afgenomen, want de wc is erg belangrijk voor de bewoners en sommigen moesten al zonodig. Intussen is er een nieuw 'maatjes-duo' ontstaan: Intikker en D**n en Intikker is niet iemand die gauw van iemand schrikt. Hij roddelt me D**n erover dat het tactisch is om Han13 weg te stemmen, D**n wil geen complot beginnen. Intikker zegt dat dat zijn insteek ook niet is, hij wil zijn nieuwe vriend alleen maar een tip geven. Pino vangt een deel van het gesprek tussen D**n en Intikker op. Ze zegt tegen Intikker dat het wijzer is om Tijgetje weg te stemmen. Intikker en Pino overleggen. D**n kietelt ook Pino. Gelukkig kan Pino er wel om lachen. Annemieke en Pino weten de wc weer te fixen. Als het kwart voor twaalf is duiken Pino, D**n en Han13 het bed in. De dag eindigt relaxt. Malcolm is ook gaan slapen en Tijgetje is het ook van plan. Compuart en Intikker kijken nog even tv, terwijl Annemieke nog even is gaan douchen na haar smerige klusje bij de wc.  

Hoe zal de baas van Compuart en Malcolm reageren als ze op hun eerste dag al spijbelen?
Bevalt Annemiekes nieuwe baantje?
Heeft Annemieke er met Pino een nieuwe vijand bij?
Heeft de wc een hekel aan Annemieke?
Hoe ontwikkelt de driehoeksverhouding tussen Han13, Intikker en Tijgetje zich?
Wil Intikker echt vriendjes worden met D**n of aast hij op een complot?
Wil Pino ook een complot?

Er kan nog steeds gestemd worden!!!

(de upload directory is vol, geen plaatjes meer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #112 Gepost op: 28-06-2003, 23:11:52 »
Ik ben helemaal niet leuk... >:( :-\

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 29-06-2003, 11:54:40 »
Eigenlijk is iedereen 'niet zo leuk' dat komt omdat alles gebeurt in het spel gebeurt door eigen wil, door de slechte staat van het huis en slechte bedden en voedsel is iedereen een beetje mismoedig, wat leidt tot slechte karakters. In de tweede week zal ik de personages wat meer gaan leiden, om de imago's wat op te poetsen.

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 29-06-2003, 14:16:15 »
Dag 7: Annemieke ploft ook op de bank neer om nog even tv te gaan kijken, maar Compuart staat op en haalt weer zijn flauwe geintje uit door de tv uit te drukken. Annemieke zet hem gewoon weer aan. Tijgetje die na Annemieke nog is gaan douchen, valt doodmoe naast de douche in slaap. Annemieke is weer de laatste die gaat slapen. Het is een uur of 3 en iedereen slaapt. D**n is als eerste wakker en vertrekt om 6 uur na zijn werk. Als D**n weg is, wordt ook Han wakker. Ze besluit om tv te gaan kijken uiteraard naar tekenfilms. Ze doet dit wel heel stiekum terwijl de rest slaapt, zou ze zich ervoor schamen? Kwart voor 7 is het als Tijgetje en Pino ook wakker worden. Tijgetje heeft alles behalve lekker geslapen op de koude badkamervloer. Ze duikt nog maar even haar bed in. Pino heeft het ontbijt klaargemaakt. Ook Compuart en Malcolm zijn nu wakker. Gelukkig komen Intikker, Malcolm, Compuart, Annemieke, Han13 en Tijgetje nu niet te laat anders waren ze hun baantjes kwijt geweest. Pino is erg druk met het huis op te ruimen. Als D**n om 12 uur thuis komt, gaan ze weer eens lekker saampjes gezellig in de keuken een blikje bruine bonen eten. Voor de rest is het een rustige middag. Om 3 uur komt Annemieke thuis. Ze had een leuke eerste werkdag. Weer een uurtje later komen de pianostemmers thuis. Han13, Tijgetje en Intikker. Han13 blijkt een compliment te hebben gekregen van Intikker tijdens het werk en ze vertelt dit in geuren en kleuren aan Tijgetje. Tijgetje vindt de opschepperij van Han maar niks. Rond 17 uur is de groep weer compleet. Compuart en Malcolms eerste dag zijn hun goed bevallen. Compuart vertelt Malcolm dat hij alles toch wel veel sneller onder de knie had. Malcolm vindt Compuart maar een opschepper en reageert: 'Yadayadayada'. Wat later is het alweer goed en praten ze honderuit over beta en yabba SE. Het is 18 uur en Pino mag weer inkopen doen voor de groep. Als eerste besluit ze de rekening te betalen. Voor de rest van het geld wordt er voor een stuk gewerkt van de vloer van de hobbykamer. Intikker vertelt D**n dat hij gisteren met Pino overlegt heeft en hij zegt dat hij en Pino waarschijnlijk Tijgetje gaan wegstemmen en dus niet Han13. Intikker heeft dus toch het eerste complot gesmeden. Maar zullen Pino en D**n zich hieraan houden? D**n neemt 'Roddelblok' Malcolm apart en vertelt van de afspraak tussen Intikker, Pino en hemzelf. Han13 maakt zich bij Malcolm ook niet erg populair als ze ook al tegen hem begint op te scheppen. Compuart en Han Solo die tot nu toe niet echt veel vrienden hebben gemaakt vinden elkaar en blijken dezelfde interesses te hebben. Han13 blijkt behoefte te hebben aan contact, maar zoekt het verkeerd als ze met Malcolm wil praten. Hij wordt strontziek van haar opschepperij. Zoals we al eerder gezien hebben, begint Han altijd een gesprek door op te scheppen, maar daarna weet ze toch altijd weer een leuk gesprek aan te knopen. Zij en Malcolm praten die avond veel over het bedrijfsleven samen. De andere 6 zijn inmiddels al naar bed. Morgen is de eerste stemronde en de 8 bewoners zijn eigenlijk best wel zenuwachtig.

Morgen is de eerste stemronde, wie moet er het huis verlaten. Zal er echt een complot zijn gesmeden tegen Tijgetje, of wordt er geprobeerd Pino te lozen zodat er een nieuwe leider moet worden gekozen of moet een van de anderen vertrekken? Het zal er om gaan spannen!

Tijgetje valt doodmoe naast de douche neer!

« Laatst bewerkt op: 1-07-2003, 18:05:44 door Chriz »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #115 Gepost op: 30-06-2003, 09:21:51 »
Waarom ga ik in hemelsnaam in de badkamer slapen? :o ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 30-06-2003, 11:01:09 »
omdat je kei moe was ;)

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 30-06-2003, 15:19:05 »
Dag 8: Vandaag is een spannende dag. Tijdens de liveshow van MoleBrother zal een van de kandidaten het huis moeten verlaten. Daarvoor moet er onder andere gestemd worden. Samen nemen Han13 en Malcolm nog een hapje eten, maar dan gaat ook Han13 naar bed. Malcolm is erg zenuwachtig en is daardoor nog te wakker om te gaan slapen. Annemieke die de vorige dag al vroeg in bed was gegaan, is om half 3 alweer klaar wakker. De wc en Annemieke zijn gezworen vijanden, want opnieuw raakt de wc door Annemieke verstopt. Pino is om 4 uur ook al weer wakker en D**n wat later, voor hem breekt de werkdag alweer aan. Annemieke en Pino ruimen samen het huis een beetje op. Om 7 uur wordt Tijgetje ook wakker. Om 8 uur is iedereen weer weg om te werken en voor Pino begint het huishouden. De bewoners hebben weer een zooitje van de keuken gemaakt en de wasbak is kapot. Om 12 uur komt D**n thuis, maar Pino is nog steeds erg druk met alles op te ruimen. Om 3 uur komt Annemieke al thuis en na een hapje te hebben gegeten besluiten Annemieke en D**n Pino te helpen. Pino neemt een douche, terwijl D**n de wasbak fixet en Annemieke de waterbende opveegt. Om 4 uur zijn de pianostemmers er ook alweer bij. Pino is afgepeigerd van het harde werken en zoekt haar bed weer op. D**n hoopt dat Annemieke inmiddels al weer wat vrolijker is en opnieuw kietelt hij haar en weer wordt Annemieke boos. Zou dit D**n een negatieve stem opleveren? Compuart en Malcolm maken de groep weer compleet. Han13 gaat nog even kletsen met D**n en hoopt zou een wit voetje te halen bij hem. Om 18.00 uur wordt Pino wakker gemaakt. MoleBrother heeft een aantal mededelingen. Er moeten inkopen worden gedaan door Pino, maar er worden enkele dingen verplicht gesteld. Er moet voor elke bewoner een zitplaats worden gecreerd rond de tv en er moet een mini-zwembad worden gebouwd. Hiervoor krijgen ze een bonusbedrag van 1000 euro. Daarna zullen gelijk de stemmingen plaats gaan nemen. In de volgorde Compuart, Han13, Malcolm, Pino, Intikker, Tijgetje, D**n en als laatste Annemieke. Om 20.00 uur zal de liveshow dan gaan beginnen. De stemmen worden doorgegeven op het toilet, omdat dat het enige privéplekje is in het huis. Pino doet braaf de inkopen en van het overgebleven geld legt ze de rest van de vloer aan in de hobbykamer en wordt er een extra deur naar de keuken en de slaapkamer aangelegd. De stemmingen worden achter elkaar gedaan en veel mensen zijn erg nerveus. Alleen Compuart en Han13 maken plezier en dansen op de muziek van Madhouse.

Het is 8 uur de liveshow gaat beginnen:

'Welkom allemaal, ik ben de host van MoleBrother. Mijn naam is Chriz. Afgelopen week heeft u allen kunnen zien hoe 8 bewoners samen een avontuur aangingen genaamd MoleBrother met als doel de hoofdprijs winnen. De hoofdprijs is de totate straatwaarde van het huis waar zij samen 6 weken in zullen wonen. Dit bedrag kan maar door 1 persoon gewonnen worden, daarom zal er elke week noodgedwongen 1 kandidaat afvallen. We schakelen nu over naar de kandidaten. Welkom kandidaten' Kandidaten: 'Hoi Chriz' Chriz: 'Zijn jullie al een beetje zenuwachtig' Kandidaten: 'Nou!, Ja! Echt wel!' Chriz: Goed de uitslag zal deze eerste week bepaald worden door jullie eigen stemmen, die jullie gegeven hebben: de positieve stem en de negatieve stem en door de populariteitsmeter. Als er deze week een man afvalt, dan is er volgende week een stemronde alleen tussen de vrouwen en als er een vrouw afvalt, dan is er volgende week alleen een stemronde tussen de mannen. Goed, dan gaan we nu beginnen met de positieve stemmen om de sfeer er in te houden. Vanavond was het Compuart die als eerste zijn stem uitbracht. Kijk maar naar het tv-scherm om te zien. Daarna gaan we door met de andere kandi's.'

Compuart: Mijn positieve stem gaat naar Annemieke. Ik heb deze week enkele keren met haar gepraat en we delen interesses. Ze is erg vriendelijk en behulpzaam.
Han13: Mijn positieve stem gaat naar Tijgetje. Het heeft niet echt tussen ons gebotert, maar ik denk dat we best vriendinnen kunnen zijn. Ik zou er nog graag bij willen hebben, gewoon om haar beter te leren kennen.

Malcolm: Ik ga voor Tijgetje. Ik heb gehoord dat er veel mensen haar een negatieve stem willen geven, voor mij zelf is het gunstiger als een van de mannen vertrekt, want dan kan ik volgende week niet worden weggestemt. Daarom stem ik op Hot Tigerrr.

Pino: Als iemand de afgelopen tijd mijn maatje is geworden in het huis, dan is het D**n wel. Ik vind het een erg leuke en knappe jongen. Het huishouden is soms best zwaar en de lunch samen met hem is altijd een leuke afwisseling.

Chriz: 'Goed dat waren de eerste 4. Het ziet er goed uit voor Tijgetje. Ze heeft al 40 punt te pakken en D**n en Annemieke allebei 20 punt. We gaan verder bij Intikker.'

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 15:19:35 door Chriz »

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 30-06-2003, 15:21:15 »
Intikker: Ik stem op Han13. Ik vind het altijd erg fijn om met haar samen te werken en dat wil ik graag zo houden. Ze heeft verstand van zaken en macht trekt me wel aan.

Tijgetje: Ik stem op Compuart. Ik ken hem nog niet zo goed en ik zou het zonde vinden als hij zomaar moest vertrekken. In de keuken praat hij altijd over interessante dingen en ik luister graag naar hem.

D**n: Zondermeer ga ik voor Pino. Ze is zo grappig en leuk en daarbij ook erg hot. Ik vind dat ze het super doet als leider van de groep. Na mijn werk ben ik altijd blij als ze mijn eten alweer klaar heeft staan. Een echte  supermeid.

Annemieke: Van heel veel mensen weet ik niet wat ik aan ze heb. D**n en Pino kunnen soms heel aardig doen, maar als ze me gaan kietelen vind ik ze irritant. Met Compuart kan ik altijd wel goed praten, hij is een goede luisteraar en ik ga daarom voor hem.  

Chriz: De stand is nu: Tijgetje 40 punt, Compuart 40 punt en Annemieke, Han13, Pino en D**n allemaal 20 punt. Dat betekent dat Malcolm en Intikker voorlopig onderaan staan met 0 punt en voorlopig in de gevarenzone zitten. We gaan door met de negatieve stemmen.'

Compuart: Met zowel D**n als Pino heb ik gewoon nog bijna nooit gepraat hier in huis. Ik zal ze daarom ook niet zo snel missen. Mijn negatieve stem is voor D**n, omdat ik liever een man dan een vrouw wegspeel.

Han13: Ik stem Pino weg, want ik vind dat ze niet goed genoeg functioneert als leider, ze doet vaak verkeerde aankopen en iedereen vergeeft haar omdat ze zo'n onschuldig snoetje heeft, maar daar trap ik niet in.

Malcolm: Mijn negatieve stem is voor D**n. Tactisch gezien moet ik een van de mannen wegstemmen en daarom dacht ik eigenlijk gelijk aan D**n. We hebben weleens kleine probleempjes gehad. Nee, laat ik eerlijk zijn: ik kan hem niet uitstaan.
Pino: Ik stem op Han13, omdat ik a vindt dat ze mij volledig negeert en dan ook niet hoef te rekenen op vriendschap en b omdat tactich gezien het is slimmer is om op een vrouw te stemmen en D**n en Intikker al op Tijgetje stemmen, speel ik het spel 'safe' door op haar te stemmen.

Chriz: 'D**n heeft tot nu toe 2 negatieve stemmen en Han13 en Pino eentje. D**n staat nu onderaan in het klassement, maar mag zelf nog stemmen.'

Intikker: Ik hoop dat ik de anderen ervan heb kunnen overtuigen om op Tijgetje te stemmen, zodat ons Tijgetje eens flink wordt wakker geschudt. Toch hoop ik niet dat ze eruit vliegt. Ik stem daarop op Annemieke. Annemieke en ik zijn 2 totaal verschillende mensen en ik denk dat dat toch nooit echt gaat lopen.  

Tijgetje: Ik houd ervan om de baas te spelen en daarom stem ik op Pino. Als zij weg is, moet er een nieuwe baas worden gekozen. Ik stem niet op Han13, want ik vind het wel leuk om tegen haar te vechten om Intikker, ook al vind ik hem niet eens echt leuk.

D**n: Ik stem op Tijgetje en dat doe ik puur uit eigen belang. Het verbond heeft gesproken en dat is alles wat ik erover wil zeggen.

Annemieke: Ik stem D**n weg. Ik vind hem hoogstirritant als hij mij elke keer probeert te kietelen. Ik ben daar echt niet van gediend.

Chriz: D**n heeft maar liefst 3 negatieve stemmen, Pino kreeg er 2 en Han13, Annemieke en Tijgetje kregen er allen 1. Voorlopig staat Compuart met 40 punt bovenaan. Tijgetje staat tweede met 20 punt. Annemieke, Intikker, Malcolm en Han13 hebben allemaal 0 punt, Pino heeft -20 punt en D**n heeft -40 punt. Compuart, we kunnen jou vast feliciteren. Zelfs ook al krijg ben jij nu het minst populair en D**n het meest populair, dan ga je nog door naar de volgende ronde, dus jij bent door!! We gaan nu beginnen met de populariteitsmeter en beginnen bij Compuart.

De bewoners zitten rond de tv voor de live-uitzending

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 30-06-2003, 15:26:11 »
Compuart, je hebt al inmiddels een totaal van 40 punt. Op de populariteitsmeter kwam je op een 7de plaas. Daarom krijg je er nog eens 10 punt bij. Dat maakt een totaal van 50 punt. Gefeliciteerd, daarmee ben je definitief door naar volgende week.

Tijgertje, jij had al een totaal van 20 punt. Ik mag je feliciteren, want je bent deze week de populairste bewoner. Je krijgt 70 punt erbij en komt op een totaal van maar liefst 90 punt. Daarmee ben jij ook definitief door naar volgende week.

Intikker, je had 0 punten, je bent als tweede geeindigt in de populariteitsmeter. Dat levert je 60 punten op en dat is ook je totaalscore. Je bent ook door naar volgende week!

Annemieke, jij had ook 0 punten, je eindigde als 4de in de populariteitsmeter. Dat levert je 40 punten. Dat is je totaalscore. Ook jij bent door naar volgende week!

Malcolm, jij eindigde als 5de in de populariteitspoll, met de 0 punten die je al had, kom je op een totaal van 30 punten. Je bent er volgende week ook bij.

Han13, jij had 0 punten, je werd laatste in de populariteitspoll. Daardoor blijf je staan op 0 punt. Je kunt dus nog afvallen.

Pino, je stond op -20 punten. De spanning stijgt nu, want deze uitslag gaat ook heel  veel bepalen voor D**n en Han13. Je werd maar liefst 3de in de poll en bent dus met 30 punten verzekerd van de volgende ronde.

D**n, helaas had je al een tekort van -40 punten, je werd 6de in de poll. Dat betekent dat je er 20 punten erbij op kreeg, helaas ben je met -20 punten de eerste afvaller van MoleBrother.

De uitslag gebaseerd op de eerste ronde is: 1 Tijgertje met 90 punt, Intikker 2de met 60 punt, Compuart is derde met 50 punt, Annemieke 4de met 40 punt, Malcolm en Pino zijn allebei vijfde met 30 punt, Han13 werd zevende met 0 punt en moet zeker aan haar populariteit gaan werken en helaas is D**n deze week de eerste afvaller en moet het huis verlaten. Sweetie wint niet de hoofdprijs en kan ook niet zijn strandvolleybalclub helpen aan een nieuwe speler. Daarbij zijn Compuart, Malcolm en Intikker de komende 2 weken zeker van hun positie in het spel en kunnen zich gaan concentreren op het ontwikkelen van vaardigheden. Een van de 4 vrouwen; Han13, Pino, Annemieke of Tijgertje zal volgende week gaan afvallen. Hiervoor zullen er dus nogal wat bicht-fights moeten komen. D**n, dat is het nu tijd om naar buiten te komen. Je mag nog van 1 van de 7 bewoners afscheid nemen, je mag zelf weten wie. D**n kiest Pino en de twee zonderen zich af. Met een enorme omhelzing neemt een verdrietige Pino afscheid. Annemieke heeft het erg zwaar en duikt gelijk na de live-uitzending haar bed in. Compuart, Intikker en Tijgetje praten na over de live-uitzending en D**ns vertrek, toch zijn ze ook erg blij dat zij drieën in ieder geval in de top3 van deze week zijn geeindigd. D**n is dan definitief vertrokken. Pino heeft het ook erg moeilijk en gaat weer naar bed. Haar positieve stem voor D**n en negatieve stem voor Han13 hebben niet mogen baten, daarnaast gaat ze een moeilijke week tegemoet, want 1 van de 4 vrouwen moet volgende week vertrekken en de enorm populaire Tijgetje lijkt zeker niet te verslaan. De dag verloopt voor de rest rustig, ook Malcolm gaat vroeg slapen. Compuart maakt voor de anderen nog wat eten klaar en Intikker maakt de wasbak.

Hoe zal Pino reageren op D**ns vertrek?
Kan Annemieke het emotioneel gezien niet meer aan?
Voelt Compuart zich weer het mannetje na zijn derde plek?
Blijft Hot Tigerrr het populairste?  
en de nieuwe buren komen!

Vaarwel D**n!!  :'(

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 15:29:28 door Chriz »