Tja, daar stonden ze dan met zijn allen met hun kapotte mini en een lege k3-rugzak, want het briefje had Annemiek meegenomen. Tijgertje vloekde en zei toen: 'En wat nu, er kan maar 5 man in mijn Subaru.' Maar opeens zagen ze dat Tijgertjes Subaru zomaar weg reed! De Subaru werd gejat. Compuart bedacht zich geen twee, gritste een fiets uit de fietsenstalling en zette de achtervolging in. Natuurlijk kan een fiets nooit zo snel als een Subaru, maar ze reden bergafwaarts. De dief zag dat Compuart hem op de fiets achtervolgde en zag de bocht te laat. Met auto en al chrashde hij de afgrond in. Helaas voor hem had hij net een pijp aangestoken (pappa fume une pipe!) en door de val had de Subaru een benzinelek opgelopen. Met een enorme knal explodeerde de Subaru. Door de enorme knal werd Compuart van zijn fiest geslingert en kwam ongelukkig terecht. Gelukkig kwamen Elmar, Aak, Tijgertje, Daan, Floortje en Kolko aan komen lopen. Compuart: Ah, dat doet pijn. Ik denk dat ik mijn hand heb gebroken. Nu kan ik niet verder met mijn YabbaBabba SE-project verder. Elmar: Rust jij maar even lekker uit in het ziekenhuis. We zijn er vlakbij. Tijgertje zette het op een janken. Haar makkelijk-verdiende-Subaru was naar de maan. Opeens trilde Aaks telefoon. Verdraaid! Ze kreeg een sms-je van Annemiek!