Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 64668 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:WIDM soap!
« Reactie #700 Gepost op: 14-05-2003, 20:25:16 »
Tijgertje, Elmar, Annemiek en Alive & Kicking gingen naar het ziekenhuis en vonden Compuart bij het bed van de totnutoe nog steeds onbekende chauffeur, waarvan we alleen weten dat hij een roze nagel heeft. (Er werd gedacht dat het Talpa Europea was, maar dat was een klein misverstandje) De zuster kwam binnen met een K3-rugzak. Zuster: Vlak voordat de aangereden patiënt dood ging zei hij het volgende: "Geef dit aan de forumleden, het is belangrijk. Er zit een geheime opdracht in".

Ondertussen waren Floortje, Kolko en Daan verbouwereerd achtergebleven. Tijgertje had ze zomaar laten staan. Daan kreeg een duivels plan. Ze gingen Tijgertje een poets bakken en de Subaru stelen.

Ondertussen opende Annemiek in het ziekenhuis de geheimzinnige k3-rugzak....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #701 Gepost op: 15-05-2003, 13:36:21 »
... Annemieke las het briefje die erin zat en liep ineens de kamer uit. De anderen keken elkaar aan en Tijgertje en A&K vlogen onmiddelijk achter haar aan om te horen wat erin stond.

Ondertussen probeerde Floortje Daan te sussen. "We konden toch niet mee? Anders kon Compu niet terugkomen. Ik heb een beter plan. Chriz heeft net voor het ongeluk zijn rijbewijs gehaald en heeft voor die tijd net een Mini gekocht." "En die staat hier 2 straten verderop!" riep Daan blij. "Maar kan hier iemand rijden dan?" Kolko stond op. "Laat mij maar rijden, maar dan moeten we eerst de sleutel hebben." Daan bedacht zich opeens dat hij boven ergens een sleutel had zien liggen en stierde naar boven. Even later kwam hij terug met de sleutel en liepen naar de Mini toe.

Ondertussen waren Tijgertje en A&K Annemieke kwijt. Ze hadden haar de lift in zien duiken maar die ging net ze dicht.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline kolko

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #702 Gepost op: 15-05-2003, 18:30:26 »
waar is die sleutel!! riep kolko uit
die verstopt die wel goed zei floortje

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #703 Gepost op: 16-05-2003, 12:19:42 »
Kolko aan de bestuurderskant in. Daan ging ook voorin en Floor achterin. "Heb je eigenlijk wel eens gereden?" vroeg Daan. "Eh, nee, eigenlijk niet. Maar ik let altijd goed op hoor hoe mijn vader dat doet" en reed schokkend weg. De anderen durfden nix te zeggen en na een paar stoeprandjes, paaltjes en een kliko te hebben geraakt kwamen ze aan bij het ziekenhuis. De gloednieuwe Mini van Chriz zat helemaal in elkaar (eindelijk gerechtigheid, als dank dat je mijn Subaru in elkaar heb laten rijden ;)).
Snel gingen ze het ziekenhuis in en gingen op zoek naar de anderen. In een flits zagen ze iemand die heel erg op Annemieke leek voorbij rennen. Daan keek haar na "Als dat Annemieke was had ze wel wat gezegt" mompelde hij en ze stapten de lift in.
Maar het was Annemieke wel. Ze rende de parkeerplaats op en hield een taxi aan...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #704 Gepost op: 16-05-2003, 16:38:12 »
kolko daan en floortje kwamen de anderen tegen die zeiden terug we moeten annemieke hebben

Groenenman

• Gast
« Reactie #705 Gepost op: 16-05-2003, 20:52:16 »
Nadat ze dus dat hele verhaal hadden uitgelegd renden ze naar de parkeerplaats bij het ziekenhuis maar ze waren te laat ...

Ze hoorden Annemieke nog zeggen tegen de chauffeur : Naar Schiphol! En daarna reed de taxi met gierende banden weg. De anderen bleven verslagen achter ...

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #706 Gepost op: 17-05-2003, 11:03:15 »
ze zochten nog een taxi maar ze vonden er geen
(wat is het tegenwoordig slecht gesteld met het taxivervoer)

• Forumlid
« Reactie #707 Gepost op: 17-05-2003, 16:47:46 »
Tja, daar stonden ze dan met zijn allen met hun kapotte mini en een lege k3-rugzak, want het briefje had Annemiek meegenomen. Tijgertje vloekde en zei toen: 'En wat nu, er kan maar 5 man in mijn Subaru.' Maar opeens zagen ze dat Tijgertjes Subaru zomaar weg reed! De Subaru werd gejat. Compuart bedacht zich geen twee, gritste een fiets uit de fietsenstalling en zette de achtervolging in. Natuurlijk kan een fiets nooit zo snel als een Subaru, maar ze reden bergafwaarts. De dief zag dat Compuart hem op de fiets achtervolgde en zag de bocht te laat. Met auto en al chrashde hij de afgrond in. Helaas voor hem had hij net een pijp aangestoken (pappa fume une pipe!) en door de val had de Subaru een benzinelek opgelopen. Met een enorme knal explodeerde de Subaru. Door de enorme knal werd Compuart van zijn fiest geslingert en kwam ongelukkig terecht. Gelukkig kwamen Elmar, Aak, Tijgertje, Daan, Floortje en Kolko aan komen lopen. Compuart: Ah, dat doet pijn. Ik denk dat ik mijn hand heb gebroken. Nu kan ik niet verder met mijn YabbaBabba SE-project verder. Elmar: Rust jij maar even lekker uit in het ziekenhuis. We zijn er vlakbij. Tijgertje zette het op een janken. Haar makkelijk-verdiende-Subaru was naar de maan. Opeens trilde Aaks telefoon. Verdraaid! Ze kreeg een sms-je van Annemiek!

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #708 Gepost op: 17-05-2003, 17:09:53 »
vogens mij is dit weer een opdracht... zij annemieke door de telefoon
toen werd de verbinding verbroken.

« Laatst bewerkt op: 18-05-2003, 18:00:41 door kolko »

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #709 Gepost op: 18-05-2003, 19:20:57 »
wat nu vroegen de kandis zich af

Groenenman

• Gast
« Reactie #710 Gepost op: 18-05-2003, 20:16:31 »
Probeer Annemieke eens te bellen ? Vroeg Tijgertje slim, maar ze kregen geen contact. Ondertussen was de rest maar weer eens opzoek naar een taxi, want ze moesten toch Annemieke achtervolgen. Maar de taxi's wilden maar niet komen ....

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #711 Gepost op: 20-05-2003, 19:18:21 »
wie van julie kent iemand die een auto heeft vroeg compuart dreigend

• Forumlid
« Reactie #712 Gepost op: 20-05-2003, 19:26:12 »
'Ik' zei Alive & Kicking: 'Tijgertje, oh nee. Die is net kapot gegaan, sorry even vergeten.  :-[ ' Kolko: Gelukkig is de fiets waarop Compuart fietste nog heel. We nemen gewoon die fiets mee.' Elmar: 'Ja, maar niet iedereen kan op die fiets.' Tijgertje: 'He, wacht eens. Ik kan me herinneren dat @miesh met haar gewonnen prijsgeld (uit CMC) een privé-chopper heeft gekocht. Laten we haar opzoeken en vragen of we de chopper even mogen lenen!' Alive & Kicking: 'Is goed, doe dat. Dan gaan ik en Daan alvast op de fiets naar Schiphol. Het is hier toch om de hoek.' Opnieuw trilde de telefoon van Daan. Het zou toch niet weer een sms-je zijn van Annemiek??

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #713 Gepost op: 21-05-2003, 17:55:26 »
nee hoor het kwam van een zekere la taupe die zij om annemieke te vinden moeten jullie

• Forumlid
« Reactie #714 Gepost op: 22-05-2003, 20:12:47 »
naar 'The Observant' komen. We hebben Annemiek onderweg naar Schiphol ontvoerd, dus vertrok de hele bende met de chopper van Annemiek naar 'De Observant'. Het was toevallig de 25ste mei, wat a quinkydink! Wat zou er die dag toch aan de hand zijn in 'de Observant'?

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #715 Gepost op: 24-05-2003, 13:13:34 »
mischien zijn de afgevallen kandis daar raadde kolko

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #716 Gepost op: 4-06-2003, 16:13:22 »
 de anderen zijden daar is de molfandag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #717 Gepost op: 7-06-2003, 20:25:27 »
en toen.....

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #718 Gepost op: 9-06-2003, 09:41:57 »