Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 64674 keer)

Offline Groeneman

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap!
« Reactie #660 Gepost op: 13-03-2003, 16:32:01 »
En iedereen zei meteen : wat een mooi groen schepsel, wat een lief kindje, wat heeft ie een snoezig koppie ( zo kan je nog heel lang doorgaan maar dan komt dit bericht nooit af )
Totdat opeens de deur openging ....

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #661 Gepost op: 13-03-2003, 16:34:57 »
en daar stond Antony Kamerling! Antony: Asjuh, mijn schat. Is dit ons kind?........Gatverredamme, wat is dit voor een lelijk gedrocht! Asjuh: Antony, ik moet je iets vertellen en iedereen ik wil dat jullie meeluisteren. Ik zal het voor eens en altijd bekend maken. Dit kind is niet van Kabouter Plop en ook niet van Antony. Ik weet dat het kind heel erg lijkt op Groeneman, maar de enige, echte vader van dit kind is......

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #662 Gepost op: 13-03-2003, 16:37:43 »
iedereen wachtte tot anthony het ging zeggen het was ......
het was ......
het was ......

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #663 Gepost op: 13-03-2003, 18:27:30 »
toen ging de deur plotseling open
''IK..... ben de vader van dit kind'', zei de donkere gestalte in de deuropening....

• Forumlid
« Reactie #664 Gepost op: 14-03-2003, 11:28:49 »
Het was Robbieazerty, de dikke bosneger!  ;D

Je lult, zegt Asjuh. De vader van dit kind woont in Verweggistan, wel bekend uit de Donald Duck. Ik durf jullie niet te zeggen, wie het is, jullie moeten hem zelf maar gaan zoeken.

Robbieazerty en Antony Kamerling dropen teleurgesteld af.

Compuart, D**n, Elmar, Debbie en Knudde en e maakten zich op voor de grote reis naar Verweggistan. Elmar: Oh, shit. Ik kan helemaal niet mee. Ik moet mijn computer nog maximaliseren.

Dan ga ik wel mee. In de deuropening stond een mooie vrouw te wachten. Het was....

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #665 Gepost op: 14-03-2003, 22:34:51 »
Annemieke...
(dus niet e, maar Annemieke, das een heel ander persoon)

Ze gingen met zijn allen naar Verweggistan en Elmar bleef bij zijn computer en zijn zusje. Ze hadden afgesproken dat Elmar over korte tijd ook zou komen, maar pas als zijn computer in orde was en zijn zusje alles een beetje op een rijtje had gezet zonder vader van het kind.

Een paar weken later in een groot landhuis in Verweggistan

Elmar komt binnengestapt en vraagt: "Hoever zijn jullie al gevorderd met het vinden van de vader?"
Maar Compuart begon te vertellen dat ze dat al hadden opgegeven. In plaats daarvan waren ze begonnen aan een nieuwe Molreeks en zaten nu midden in een opdracht...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #666 Gepost op: 14-03-2003, 23:24:13 »
Berekenen wie de winnaar van de pool was als ze alleen de gegevens hadden wie welke mol en afvallers voorspeld had. Ze moesten dus uit hun hoofd weten bij welke aflevering welke kandidaat was afgevallen enz enz. Helaas voor de zuchtende kandidaten hadden er behoooorlijk wat mensen meegedaan aan de pool... en ze hadden slechts een paar uur de tijd voor deze opdracht.

Plotseling zag Elmar dat e (dus niet Annemieke :P) een kindje op haar arm had... Dat was hij bijna vergeten! :o Ook van dat kind was de vader nooit opgehelderd...

Annemieke (dus niet e :P) zei:

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #667 Gepost op: 15-03-2003, 00:05:20 »
''Mensen,
Ik moet jullie iets bekennen
Mijn echte naam is Zirk en ik kom van de planeet Kwort.
Ik ben naar de aarde gestuurd om de mensen te onderzoeken  en heb daarvoor een menselijke gedaante aangenomen.
Ik zal jullie nu mijn ware uiterlijk laten zien.''
Ze draaide een rondje, er verschenen allemaal glitters en rook. En plotseling verscheen daar de echte Annemieke (en dus niet e).
Ze zag er uit als een ....

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #668 Gepost op: 15-03-2003, 16:55:52 »
Jammer dat we dit nooit zullen weten, want Angela Groothuizen werd wakker en het bleek allemaal een droom te zijn. Ze liep naar beneden en zag dat iedereen nog in het grote landhuis in Portugal was, niemand was zwanger en er waren nooit en zullen nooit groene mannetjes zijn, want die bestaan niet (alleen in je dromen).
Daan is dood, geen twijfel over mogelijk en Elmar had wat met e die haar naam had veranderd en voortaan Annemieke genoemd wilde worden.

Plotseling kwam Compuart binnengerend en riep:"Het lichaam van Daan is met behulp van DNA-tests achterhaald en het blijkt Daan niet te zijn!!"
Het werd stil... Dit betekende, en iedereen besefte dit, dat Daan nog in leven was. Annemieke was de eerste die wat zei: "We moeten Daan gaan zoeken." Maar waar? Het ongeluk was een week geleden, Daan kon overal zijn...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #669 Gepost op: 15-03-2003, 18:51:28 »
Dat werd dus zoeken naar een speld in de hooiberg. Toch begonnen ze hem te zoeken. Maar waar ?? Toen kwam Compuart met een geweldig idee :

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #670 Gepost op: 15-03-2003, 18:56:51 »
..Het moet wel zijn in Halifax, immers daar kwam Daan oorspronkelijk vandaan., ofja de verre voorouders van Daan. 14 uur vliegen verder landen Compuart en Angela op Canadese bodem. De zoektocht naar Daan kan beginnen..........

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #671 Gepost op: 15-03-2003, 19:00:01 »
Ze beginnen maar met wat informatie te zoeken over aans familie. Dus duiken ze een plaatselijk cafe binnen maar wie zit daar op een kruk ...

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #672 Gepost op: 15-03-2003, 19:03:00 »
......Groeneman?  Die bestaat dus echt ! Niks dromen in Canada is Groeneman en levende legende . Naast hem zit een klein kuikentje met een eierdopje op zijn hoofd.....

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #673 Gepost op: 15-03-2003, 19:06:18 »
Het lijkt wel op Calimero, wat een toeval !!!
Als Compuart vraagt of ze iets weten komt er een heel verhaal maar omdat ze een beetje door elkaar praten konden Compuart en Angela het niet echt goed volgen. Toch verstonden ze dit wel ...

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #674 Gepost op: 16-03-2003, 14:57:15 »
....een eiland vol ondergrondse gangen en Daan zou er naar toe zijn gegaan. Drie ongure types hadden Daan min of meer gedwongen.... Veel meer konden ze niet uit de woorden van Groeneman en Calimero opmaken , daar moesten ze het mee doen. Wat nu zei Angela tegen Compuart. Compuart bedacht zich geen seconde........

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #675 Gepost op: 16-03-2003, 16:46:44 »
Hij scheurde met zijn motor door heel Halifax en na ongeveer 3 uur vindt hij een eiland vol met ondergrondse gangen. Hij ziet daar een of ander gassie tering hard op een fiets fietsen, er staan ook allerlei camera's bij. Maar toch vraagt Compuart aan de fietser :
Wat is hier aan de hand ?
De man antwoordt :    

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #676 Gepost op: 17-03-2003, 00:05:23 »
Geen idee,
Ik zit me hier al 3 kwartier de poten uit mn lijf te fietse, moe je kijken, ik rij nu zelfs 17.9 kilometurs per uur!
Plotseling hoorden ze wat lawaai en er ging een deur ope,
een stelletje gestoorde bosnegers kwamen aanrennen...

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #677 Gepost op: 18-03-2003, 20:32:18 »
Compuart herkende gelijk robbyazerty, de dikke bosneger. Bepaald vriendelijk keek hij niet, met in zijn rechterarm (dit geheel tegen zijn gewoonte , want hij was linkshandig) een speer. Angela gooide haar charme's in de strijd , en Robbyazerty bedaarde enigszinds. We zijn gestuurd door Groeneman en Calimero zei Compuart.We zijn op zoek naar Daan , hij zou zich hier ergens bevinden..........

• Forumlid
« Reactie #678 Gepost op: 19-03-2003, 19:18:43 »
Bosneger Robbieazerty die het oerwoud van Canada???? als geen ander kende, wees de inmiddels-al-grote cast van WIDM-soap de weg. Opeens zei Angela: Wacht, we vergeten wat.....

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #679 Gepost op: 13-04-2003, 10:18:15 »
opeens hoorden ze met z'n allen een galmende stem, niemand wist waar die vandaan kwam....
Chriz? Chriz? Kom je nog? Voel je je niet goed ofzo? Chriz? Chriz werd wakker uit zijn dagdroom en keek naast hem, daar stond zijn broer, Heinz... Waar was hij? Hij keek om zich heen, verrek, dit was portugal.. Hij had gewoon alles staan dromen... Hij was in portugal en hij en Heinz stonden met z'n tweeën te kijken naar een opdracht van De Mol...
Hij zag Han een koker gooien uit de handen van Debbie, want volgens haar zat er een bom in... de koker vloog met een grote boog het zwembad in... en hij bleef daar liggen..... en er gebeurde helemaal niks. Debbie was erg boos op Han en riep:...

Take a glorious bite out of the whole world