Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 64676 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #600 Gepost op: 2-01-2003, 20:08:14 »
...Angela!! Die moest ontsnapt zijn uit de gevangenis... of was ze inmiddels alweer vrijgelaten? Terwijl alle kandi's nog sprakeloos waren door het zien van Angela, zei zij: "Kijk eens wat ik hier heb? Het keycord van Daan..."
E gaf een enorme schreeuw en stormde op haar af om het af te pakken, terwijl ook de anderen opsprongen en Angela probeerden te grijpen. Ze was echter te snel en rende weer naar buiten. Compuart en Knudde sprintten erachteraan. E rende de andere kant op, naar de wc, want ze voelde zich opeens niet zo lekker... Debbie keek naar de ontbijttafel en zag dat de pot met augurken helemaal leeg was... @miesh had dit ook opgemerkt en Debbie zag haar nadenkend kijken, maar in de chaos ging @miesh hier verder niet op in. Ze besloot...

« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 15:24:09 door e »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #601 Gepost op: 2-01-2003, 20:33:35 »
terwijl iedereen zich druk maakte, een brief te gaan schrijven aan haar vriendjuhwie dat ook was ??? Wat kon haar die Angela nou ook schelen dan?! Debbie rende ook naar de wc want ze was best wel bezorgd om e. Daar kwam e net van de wc af, ze was helemaal wit en huilde. 'Ik had er ook nooit aan moeten beginnen, wat moet ik nu doen?' zei ze verdrietig. 'Elmar dood, Daan dood :'(' Debbie trooste haar. E besloot het verder nog aan niemand te vertellen, dat durfde ze egt niet hor!
Compuart en Knudde konden Angela net niet meer te pakken krijgen, er stond buiten un auto klaar en die sjeesde met Angela dr in snel weg... toen...

« Laatst bewerkt op: 2-01-2003, 20:36:12 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #602 Gepost op: 3-01-2003, 11:34:30 »
E besloot naar haar kamer te gaan. Stil zat ze op haar bed in een hoekje van de kamer toen ze opeens Daan zag buiten het raam, ze schrok zich dood (figuurlijk) want ze zat op de derde etage.  Ze deed het raam open, maar sloeg daarmee Daan, die levend en wel op een ladder stond, heel hard naar achteren waardoor hij naar benenden viel en de ladder bovenop zich kreeg.v E rende naar beneden en vond Daan bewusteloos. Bewusteloos, maar levend...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #603 Gepost op: 3-01-2003, 12:07:47 »
ze kneep even in zijn wang en trok aan zijn oren om te zien of het weer geen masker was, maar dat was het niet !! Dit was Daan !! Levend en wel ! Ofja, levend toch... E omhelsde hem en riep Debbie erbij. Die had iemand zien achterover donderen en was meteen met een verbandskistje en een fles water naar beneden gehold. Ze gooide het water in Daans gezicht en die keek hen op slag aan. E mompelde: " Daantje? Ben jij het echt? "
Daan keek in haar ogen en zei: " Het spijt me..."
"Hoe bedoel je ?" vroeg E.
Debbie beet op haar lip want dit had ze wel gedacht...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #604 Gepost op: 3-01-2003, 12:19:02 »
"dat... ik... dat ik heb gedaan alsof ik dood was, dat ik twee kandidaten heb verduisterd, maar ik deed het allemaal, omdat ik zo smoorverliefd op je ben" E zuchtte, ze omhelsde elkaar en begonnen hevig te zoenen. Ondertussen waren compuart en knudde naar buiten gekomen, hevig verbaast omdat ze E zagen zoenen met haar dode ex-vriend. Toen drukte Daan haar van zich af.... "ik... ik wil dit wel, maar ik mag dit niet.... ik kan dit niet..." E keek Daan verbaasd aan "Hoezo niet?" "Voor Elmar" "Elmar?"ze grinnikte even "ik heb nooit van Elmar gehouden.... ik moest jou vergeten" Daan keek E diep in haar ogen "Je moet mij niet vergeten" ze kustte weer... Compuart kuchtte even.. en Knudde keek met een rood gezicht de andere kant op. Debbie vond het wel leuk en zat geamuseerd te kijken toen...

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #605 Gepost op: 3-01-2003, 13:04:22 »
@miesh plots naar buiten kwam en gilde: "Heeeeeeeeeeeey Daaaaaaaaaaan !! Wat ben ik verbaasd jou te zien !!! aaaaach wat ben ik blij dat je nog leeft !!! " waarna ze hem bijna doodknuffelde. De anderen keken elkaar ietwat verbaasd aan maar haalden toen hun schouders op en bekwamen van de kreten die @miesh geslagen had. Debbie had als enige bemerkt dat bij het rennen, er een witte envelop uit @miesh' broek gevallen was. Stiekem raapte ze die op en ging naar binnen. Daar opende ze hem en...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #606 Gepost op: 3-01-2003, 21:43:52 »
hierin vond ze een brief, een brief met allemaal clichéverhalen erin zoals: ik mis je, ik hou van je, was je maar hier, was ik maar daar, enz...
Er stond ook een telefoonnummer in, want de afzender had een nieuwe telefoon en de brief was getekend met: je knuffeldoos.
Nu begon Debbie wel heel erg benieuwd te worden en ze besloot het nummer te bellen dat in de brief vermeld stond.
Er werd opgenomen: "Hallo, met Asjuh..."

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 3-01-2003, 23:53:45 »
Ondertussen kwamen alle anderen druk pratend met Daan naar binnen en merkten niet dat Debbie zich ergens anders teruggetrokken had. Alleen e dacht nog even aan haar vriendin, maar ze was te gelukkig dat Daan nog leefde om veel aandacht aan haar te schenken. Zal zo wel terugkomen, nam ze aan.

E verontschuldigde zich tegen de anderen en nam Daan apart. Ze keek hem liefdevol aan, legde zijn hand op haar buik en zei: "Het is nu bijna drie maanden..."
Daan antwoordde:

• Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 4-01-2003, 10:38:46 »
" Heb je het Elmar ooit verteld?"
E antwoordde:"...Nee...'k heb het nooit gekunnen"
Daan keek haar begrijpend aan, het was waarschijnlijk het beste zo. Toen kwam Debbie de kamer binnen, verontschuldigde zich tegen Daan en vroeg of E even kon meekomen... E keek haar raar aan maar kwam toch mee. Debbie vertelde haar over de brief en het telefoontje. E trok een niet-begrijpend gezicht en toen zei Debbie: "Als Asjuh opgenomen heeft...zou het dan kunnen dat Elmar het vriendje was van...@miesh? "
E hield haar adem in, dit kon toch niet?

En toen...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #609 Gepost op: 4-01-2003, 15:15:00 »
hadden ze door dat @miesh ook in die kamer was, ze had  gehoord wat E en Debbie hadden gezegd en vertelde:
Nee, jullie zitten er helemaal naast, het is niet Elmar maar Asjuh zelf. Het zou Elmar ook helemaal niet kunnen zijn, want die was samen met E in die boom toen ik bij die fontein had afgesproken...

Oh ja, daar had Debbie niet aan gedacht, maar het was nu wel duidelijk, ze wisten nu wie @miesh' knuffeldoos was.
"Maar" vervolgde @miesh "jullie hoeven het aan niemand  door te vertellen, want ik was toch al van plan om het uit te maken, ik neb namelijk een geheime relatie met iemand anders."

Nu was dit raadsel opgelost, maar een nieuw raadsel ontvouwde zich: wie heeft nu weer @miesh' hart gestolen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #610 Gepost op: 4-01-2003, 16:30:12 »
Debbie stond op het punt om @miesh hierover eens flink aan de tand te voelen, maar daar kreeg ze de kans niet toe, want Knudde stormde de kamer in en schreeuwde dat er in de hal twee vrouwen aan het vechten waren. Debbie en @miesh holden eropaf, maar e voelde zich weer erg misselijk en snelde naar het toilet. Daan besloot haar maar even alleen te laten en liep verward achter Debbie en @miesh aan. En daar... in de hal... gillend, krijsend en elkaar aan hun haren trekkend vlogen er twee vrouwen over de vloer. "Ze is van mij, ***** dat je bent!!" gilde er een. "Niet!!" krijste de ander, "hoe zou MIJN @miesh ooit iets met JOU willen hebben!!"
@miesh schreeuwde boven het gekrijs uit: "Hou op Asjuh!! Hou op, Angela...!!"

« Laatst bewerkt op: 4-01-2003, 16:54:00 door e »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #611 Gepost op: 4-01-2003, 19:56:30 »
Maar dit werkte voor geen meter.

Ondertussen vroeg Daan of E even mee wilde gaan naar haar kamer (hij had zelf nog geen kamer). Eenmaal daar aangekomen begon Daan te vertellen: "E, ik ga je nu iets vertellen wat je waarschijnlijk niet zo leuk zult vinden. Je weet al dat ik mijn dood dus heb gefaked, maar wat je nog niet weet is dat ik Elmar's dood ook in scene heb gezet, al dat gedoe in dat 'spookhuis' was nep, daar heb ik ook voor gezorgd. Ik zag hoe gelukkig je was met Elmar en ik kon er niet tegen, ik heb mijn dood in scene gezet, want als ik dood was dan kon ik Elmar niet hebben vermoord, maar omdat ik zoveel van je houd kan ik dit niet geheim houden, ik moest het vertellen. Elmar leeft ook nog, hij zit in een kelder van datzelfde 'spookh...
"Wat!?!? Wat vertel je me nu?? En wat dacht je nou, nu heb ik de waarheid verteld, ik ben eerlijk geweest, nu komt alles weer goed? Ik dacht het niet, ik wil je nooit, maar dan ook nooit meer zien."

E duwde Daan de deur uit en sloeg de deur hard dicht.
Wat moest ze nu? Moest ze naar Elmar op zoek, ookal hield ze niet van hem? Ja, natuurlijk moest ze naar hem op zoek, het was tenslotte toch een vriend...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #612 Gepost op: 4-01-2003, 20:19:59 »
...en hij was er op zijn manier toch heel goed in geweest haar op te vrolijken en Daan een beetje te vergeten. Daarom deed e voorzichtig haar kamerdeur weer open en keek of niemand haar zag. Snel glipte ze via een gangetje naar de voordeur, waar Compuarts jas hing met de autosleutels erin. Die haalde e eruit en vervolgens sloop ze ongezien naar buiten (of iig dat dacht ze). Ze sprong in de auto en reed met gierende banden terug naar het 'spookhuis'. Knudde, Compuart, Debbie en @miesh hadden hier niets van gemerkt door de chaos van de vechtpartij tussen Asjuh en Angela, maar Daan was e achterna gerend en stond haar buiten met tranen in zijn ogen na te staren. "Ik had het nooit moeten vertellen," mompelde hij. "Had ik Elmar dan toch maar vermoord... Maar iig weet ze nog niet waar Han is, gnagna..."

Ondertussen waren @miesh, Debbie, Compuart en Knudde er eindelijk in geslaagd om Asjuh en Angela uit elkaar te halen. Hijgend stonden ze tegenover elkaar, terwijl Compuart Asjuh in bedwang hield en Angela zich los probeerde te worstelen uit een houdgreep van Knudde. Toen gilde Asjuh:

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #613 Gepost op: 4-01-2003, 22:06:57 »
Je kunt het niet met me uitmaken, want ik maak het zelf uit, ik heb btw ook een ander...

Ondertussen was E met de auto bij het 'spookhuis' aangekomen en rende naar binnen, zelfs zo gehaast dat ze vergat om de motor van de auto uit te zetten.
Eenmaal binnen aangekomen zag het er minder eng uit dan de vorige keer, want het was aanzienlijk lichter.
Ze zocht naar een trap naar de kelder, maar kon er geen vinden in de hal, dus besloot ze een paar deuren te openen. Achter één van de deuren vond ze zelfs iets heel aparts; een hologramprojector...
Na een tijdje te hebben gezocht vond ze de trap en daalde die af. Beneden aangekomen vond ze...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #614 Gepost op: 5-01-2003, 13:06:03 »
...een ontzettend rommelige, gigantische kamer, maar geen Elmar (en ook geen Han). Wanhopig begon e alle dozen, kisten, dekens, flessen, blikken, lampen, stoelen en andere onduidelijke rotzooi in het rond te gooien op zoek naar Elmar of een aanwijzing waar hij zou kunnen zijn. Ze schreeuwde zijn naam zo hard ze kon. Toen de rotzooi echter totaal verplaatst was - verschil was niet echt te zien, het lag nu net ietsje anders verspreid - gaf ze het op en ging hijgend en huilend op een kist zitten. Plotseling hoorde ze gestommel onder zich... Zou Elmar misschien... Ze sprong meteen weer op op zoek naar een of ander luik, niet beseffend dat het geluid van de draaiende motor boven niet meer te horen was...

• Forumlid
« Reactie #615 Gepost op: 5-01-2003, 15:32:34 »
Maar het gestommel dat ze gehoord had, bleek vals alarm te zijn toen ze zag hoe twee ratten tegen vanalles aanliepen onder haar voeten. Verschrikt ging ze op de kist staan en liep op vanalles en nog wat naar de uitgang. Ze klom terug de trap op naar boven en kwam buiten. "Huh?", dacht ze bij zichzelf, "daarnet had ik de auto toch hier gezet??" Ze liep rond het huis maar kwam toen tot de onthutsende vaststelling dat de auto wegwas en dat ze daar helemaal alleen stond. Het was al middag en ze hadden nog niets als lunch gegeten dus haar maag begon te knorren. "Ow help...," mompelde E.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #616 Gepost op: 5-01-2003, 16:43:51 »
Ondertussen was de rust enigszins weergekeerd in het motel. Asjuh en @miesh waren definitief uit elkaar gegaan en Asjuh was dan ook vertrokken, maar voordat ze wegging, hadden de anderen haar toch zover weten te brengen dat ze Angela min of meer vriendelijk de hand drukte. Deze kon de liefde van @miesh door haar jaloerse vechtpartij nu echter ook vergeten. "Sorry, Angela, maar als je andere mensen in elkaar gaat slaan uit jaloezie, hoef ik niets meer met je, hoor," verklaarde @miesh en de beduusde Angela strompelde verdrietig de deur uit. "Oja, hier hebben jullie dat irritante keycord nog terug," bitste ze en gooide Daans keycord naar de kandi's. "Dat moest ik toentertijd van hem op een van de slachtoffers van de vliegtuigramp leggen ter identificatie..."

Debbie bedacht ondertussen dat het toch wel erg dat duurde voor e deze keer van de wc terugkeerde. Ze ging eens op onderzoek uit en... kon haar nergens vinden... En Daan was ook spoorloos!! "Hm, misschien een goed teken," glimlachte Debbie. Maar toen ze zag dat ook een van de auto's weg was, bekroop haar toch een naar gevoel. Ze ging terug naar de anderen en vertelde dat e en Daan verdwenen waren, toen plotseling...

« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 15:23:32 door e »

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #617 Gepost op: 5-01-2003, 21:32:09 »
asjuh, D@@n troostend, binnen kwam lopen. Nadat d@@n E had zien weg rijden richting het "spookhuis" was hij gaan huilen, hij was zo verdrietig dat hij in elkaar was gezakt. Asjuh had hem zien zitten en was erbij gaan zitten en had gevraagd wat er aan de hand was. Wat D@@n niet wist was dat Asjuh al een tijdje een oogje op hem had.

Ondertussen bij het "spookhuis": E was weer naar binnen gelopen, nu de auto er toch niet meer was, om wat eetbaars te zoeken. In de keuken zag ze nog een trap naar beneden. En ze besloot die af tedalen, misschien was Elmar daar wel. Beneden aangekomen zag ze...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #618 Gepost op: 5-01-2003, 22:53:37 »
...een grote pot met augurken, nog ongeopend en helemaal vol! Hongerig én zwanger als ze was ( ;D ) stormde ze eropaf en at razendsnel de hele pot leeg. Toen keek ze pas goed in het rond en zag tot haar grote schrik dat de ladder waarmee ze het laatste stukje afgedaald was, was afgebroken!! Hoe kon ze nu terug?? Nuja, de auto was ook al weg, dus voorlopig zat ze hier nog wel... "Eerst even gaan liggen," dacht ze doodmoe. Deze kelderkamer was al net zo rommelig als de andere, en jawel er was ook een oud matras en een groezelige deken te vinden. E ging erop liggen en vrijwel direct viel ze in slaap...

Een tijdje later werd ze wakker gekust...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #619 Gepost op: 5-01-2003, 23:39:29 »
door Elmar, die gelijk met een grap het gesprek begon: "Ik zie dat je mijn avondeten hebt opgegeten..."
"Owja, sorry, ik zag ze staan en kon me niet meer inhouden."
"Tis al goed, nu jij er bent, vind ik het al niet meer erg dat ik niks te eten heb, morgenmiddag komt weer nieuw."
En hij zoende haar nog eens.
"Han is er ook." zei Elmar, "maar ze is er niet best aan toe, ze is gevallen toen ze probeerde te ontsnappen, dus dat hebben we maar niet nog eens geprobeerd. Maar nu jij er bent, kun jij ons misschien helpen."
"Waarom probeer je niet gewoon een paar kratten op te stapelen om weer bij de ladder te komen?"
"..."
Daar had Elmar nog niet aan gedacht, hoe stom kon hij zijn?
"Maar" vervolgde E, "als we dan boven zijn, hoe komen we hier dan weg? Mijn auto is gestolen."

Daan zat ondertussen nog steeds te huilen in de huiskamer van het landhuis waar ze nu verbleven.
Asjuh kwam naast hem zitten en gaf hem een kop warme chocomel.

Toen kwam ineens Compuart binnengestormd: "De auto's, ze zijn weg, en er steekt een sneeuwstorm op..."