Opeens verschijnt Angela met 'n andere cameraploeg. 'Helaas, lieve kandidaten, de opdracht is mislukt.' zegt Angela, 'jullie zijn er niet in geslaagd om op tijd in 't bezit te komen van de sleutels die nodig waren om Han te bevrijden'. Alle kandidaten kijken enorm teleurgesteld, maar op Compuart's gezicht verschijnt 'n klein glimlachje.
Angela spreekt verder: 'Weer geen geld voor de pot, maar jullie krijgen wel Han terug'. Met 'n brede glimlach op haar gezicht betreed Han 't vertrek. Ze omhelst alle andere kandidaten, omdat ze blij is hen weer te zien. 'Oh, 't was vreselijk daar in dat schuurtje!' verteld ze, ''t was daar koud en ik had niks te drinken of eten en ik dacht dat ik wel dood kon gaan. 't duurde zo ontzettend lang en ik heb jullie allemaal zo erg gemist!'.
Een van de crewleden van WIDM: 'zeg kun je niet effe je kop houden, want we moeten verder met de opnames!' Beteuterd en beschaamd kijkt Han naar de grond. Vlaming slaat troostend 'n arm om haar heen.
Angela wordt ondertussen effe bijgepoederd en haar haar wordt snel bijgewerkt. 'Kunnen we weer?' vraagt ze. De opnameleider reageerd met: ' Oke 5, 4, 3, 2, 1, de camera's draaien weer'.
Angela kijkt dramatisch naar de kandidaten: 'Een van jullie heeft 'n vrijstelling verdiend door deze opdracht te laten mislukken. En dat is Compuart!'. Vol verbazing draaien alle hoofden naar Compuart die toch niet zo goed weet waar hij moet kijken. 'Maar', zegt Angela, 'jullie kunnen er voor zorgen dat hij deze vrijstelling niet zal krijgen. Door de volgende opdracht uit te voeren'.............