Gelukkig wisten Compuart en Knudde de auto aan de kant tot stilstand te brengen. Debbie en e stopten achter hen en stapten uit. Na een kort 'gaat het, gaat het?'-gegil van iedereen leunden ze allemaal machteloos en wanhopig tegen de auto's. Plotseling barstte e in huilen uit. "Hey, e, wat is er?!?!?" zei Debbie verschrikt en sloeg een arm om haar heen. E snikte dat ze er niet meer tegen kon dat de twee mensen die haar het allerdierbaarst waren allebei zo kort achter elkaar gestorven waren en ze drukte twee fotolijstjes tegen zich aan. Debbie nam e apart en probeerde haar te troosten. Toen zei ze weifelend: "De twee dierbaarste mensen...? Maarrem... Daan is toch... ik bedoel... niet vervelend bedoeld, maar... dat is toch al zo lang over...? Was hij dan toch nog zo belangrijk voor je...?"
Even leek het of e kwaad zou worden, toen begon ze alleen nog maar harder te huilen. "Ik, ik, nee, niemand weet het maar het is alleen maar uitgegaan met Daan omdat..."
Toen werden e en Debbie opgeschrikt door @miesh die hen riep. "Debbie, e, we hebben nog een masker gevonden!! Het lag gewoon in de auto, onder de achterbank!"
Een beetje opgevrolijkt kwamen de twee meisjes het masker bekijken. Het was een afbeelding van Daans gezicht... e moest even slikken, maar iedereen was toch blij dat ze weer een masker gevonden hadden. Knudde zette het op zijn hoofd en... er gebeurde niets. Verbaasd keek iedereen elkaar aan, en Debbie verborg zich uit voorzorg voor weer een of andere vreemde gave achter de auto... Knudde zei: "Wat een flutmasker! Er gebeurt helemaal niets!"
"Wat een flutmasker! Er gebeurt helemaal niets!" herhaalden alle andere kandidaten of ze het wilden of niet. "Het masker zorgt ervoor dat iedereen je napraat!" begreep Compuart. "Zeg nog ns iets Knud?"
"Uhmmm... gele deur," zei Knudde, "gebroken wit, whatever, nee dat lijkt maar zo, turquoise, toch wel..."
"Uhmmm... gele deur, gebroken wit, whatever, nee dat lijkt maar zo, turquoise, toch wel..." herhaalden alle anderen. Wat ze ermee moesten was de grote vraag, maar ze waren er wel achter welke gave dit masker gaf. Knudde deed het maar weer af en legde het terug in de auto toen plotseling...