En inderdaad ontving Angela Ovide erg vriendelijk en luisterde naar het hele verhaal. Het was echter wel een moeilijke situatie, dus Angela had een zware taak om zomaar de kant van de ene of de andere partij te kiezen. Als ze Daan in het spel wilde houden, zou je Bardock en e op de een of andere manier weg moeten werken, maar als ze dat niet wilde, zou Daan onherroepelijk vertrekken.
"Maar als ik het goed heb, is e geen kandi meer, toch?"
"Nee," zei Ovide. "Ze is eruit gestapt in een boze bui... ik vind het eerlijk gezegd wel egoistisch van dr, want ja nu komt ze gewoon brutaal terug en doet Daan nog meer verdriet door een relatie met Bardock te beginnen..."
"Hmhm," zei Angela peinzend. "Nou, ik ga het maar eens met Bertha overleggen, eens horen wat zij de beste oplossing vindt."
Terwijl Ovide zich afvroeg wat koeien in hemelsnaam weten over relatieproblemen, liep Angela (die inmiddels weer helemaal hersteld was en dus weer kon lopen als een kievit) naar Bertha's kamer, waar ze een tijdje bleef.
"We hebben besloten," zei Angela. "E mag zich vanaf nu niet meer met de opdrachten bemoeien en Bardock wordt aangesteld achter de schermen. Bertha wordt dus weer assistent-producer en opdrachtenleidster, bijgestaan door... Tijgertje of Doris! Dit had ik nl aan hen beloofd toen zij naar huis moesten. Ik zal hen eens bellen of ze dat nog willen. Maar goed, op deze manier kan Daan blijven zonder voortdurend met e en Bardock geconfronteerd te worden. De volgende opdracht voor de kandi's, dus jij, Daan en Han, is toepasselijk en zal de egoistische tortelduifjes een lesje leren..."
Bertha, die meegekomen was, loeide: "Jullie gaan een sneeuwballengevecht tegen e en Bardock houden...!"