...samen met Ovide naar de rest van het zooitje te kijken. "Nou", zei Ovide, "die schelpen moet ze afkeuren, want die mag je niet meenemen, dat zijn geen souvenirs, maar ik vraag me af of Angela dat weet". Han knikte instemmend. "Het wordt wel tijd dat wij ook iets gaan zoeken", zei Han, "anders lukt het nooit of worden we laatste".
"Ik weet al wat",zei Ovide. Ze wenkte Han naar een overvolle prullenbak aan de boulevard. Uit de prullenbak viste ze achter elkaar 10 voorwerpen die met vakantie te maken hebben; lege flessen zonnebrandcreme, een kapotte strandbal, een lek luchtbed, een geknakt parasolletje en nog veel meer. Han keek met een vies gezicht toe:"Getver, Ovide, dat haal je toch niet uit een prullenbak?". "Dan niet", zei Ovide en ze pakte vijf van de tien voorwerpen en begon terug te rennen naar het hotel. Daar aangekomen dumpte ze de spullen bij Angela en ging eerst grondig haar handen wassen. Weer terug bij Angela was ze erg benieuwd. Zou ze de eerste zijn en de joker krijgen? Of was iemand anders haar al voor geweest?
Toen...