Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 65976 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap! (deel 4)
« Reactie #440 Gepost op: 28-05-2002, 18:59:36 »
...waarvan beloofd was dat ie zou komen, niet op kwam dagen, en ik plaats daarvan Bertha voor de muziek zorgde! Hier was ze werkelijk een ster in en de hele disco vond 'r geweldig.

Het was idd een fantastische avond, en het werd extra leuk toen er een Portugees met Angela begon te flirten. De anderen vonden het onwijs grappig en wachtten af wat er zou gebeuren. Angela...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #441 Gepost op: 28-05-2002, 20:18:29 »
deed alsof ze niets merkte. Op de Disco bleek dat de groep echt hecht begon te worden, behalve de bestaande relaties doken er nog wat nieuwe op!  Zoals charlotte en...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #442 Gepost op: 28-05-2002, 21:22:05 »
niemand anders want charlotte zat al een paar uur in het vleigtuig terug naar nederland. ovide begon echter ineens te flirten met een lekker portugees, maar binnen enkele seconden kwam anton d'r tussen. hij meldde dat het verboden was een relatie met iemand buiten widm te beginnen, maar leek het alleen als kans te beschouwen om ovide aan de haak te slaan.

ondertussen ging iedereen los. 4 mensen, e, prince, george en doris, gingen naar buiten. angela kwam achter hen aan hollen en met z'n vijven besloten ze wat te gaan eten. tijdens dit etentje kwamen e en doris behoorlijk wat informatie te weten...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 30-05-2002, 17:24:28 »
...over de volgende opdracht. Toen Angela een paar wijntjes te veel op had, vertrouwde ze Prince zelfs toe op welke geheime manier de opdracht zéker zou slagen. Ze dacht namelijk, dat hij het nooit door zou vertellen, maar dit was ook niet nodig, want Angela praatte een stuk harder dan ze zelf dacht...

Nu wisten e en Doris wat ze moesten doen om als eerste de volgende opdracht te doen slagen. Het zou een opdracht zijn voor twee teams en e en Doris spraken dan ook af in hetzelfde team te gaan zitten, zodat zij zouden winnen. Alle leden van hun team verdienden hiermee een vrijstelling. Als beide teams zouden slagen, kwam er wel geld in de pot, maar kreeg niemand een vrijstelling. De opdracht zou zijn...: een hindernisbaan met verschillende elementen zoals een naald in een hooiberg zoeken, met de hakken over de sloot of van een hak op een tak springen, uit een slof schieten en natuurlijk een schaap over een dam zien te krijgen. Maar de precieze invulling van het teams kiezen en de uitvoering van de opdracht kregen Doris en e niet te horen. Toen Angela dat wilde vertellen, viel ze nl ronkend in slaap.

De volgende ochtend kwamen Doris en e welgehumeurd en goed voorbereid (bijv in het bezit van een magneet) op de verzamelplaats aan. Anton vertelde de opdracht en jawel, het was precies zoals Angela gisteren verklapt had. De kandidaten...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #444 Gepost op: 9-06-2002, 20:57:10 »
mochten zelf bepalen wie met wie in de groep zat. e begon meteen heel hard te roepen dat ze met bertha in een groep wou. Maar dat kon niet want bertha was naar huis. e begon meteen in een hoekje te huilen, maar niemand die zich om e bekommerde. Behalve George en Daan die meteen naar haar snelde en haar begonnen te troosten. Maar Doris werd jaloers en riep tegen George dat hij meteen terug moest komen. Dus zat Daan daar e te troosten. Toen e uitgehuild was zei e dat ze wel bij Daan in het team wou omdat hij zo aardig was. Doris wou echter juist niet met Daan in een groepje "want met hem erbij," zei ze, met een vuile blik op Daan " gaat het gegarandeerd mis!"Doris en E kregen ruzie....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 10-06-2002, 15:29:09 »
en Doris riep dan ook: "Dan ga jij toch lekker niet bij mij in het groepje!" Maar e keek om haar heen en nam Doris ff apart. "Dat kan ik wel doen, Door, maar je weet dat niemand dan een vrijstelling krijgt! Wij weten nl allebei de geheime manier om de opdracht te laten slagen, dus zullen beide teams het dan halen!"
"Oja, dacht je dat? Dacht je dat je met die irri pyromaan ook maar een kans had om de opdracht te laten slagen? Never! Ik stel m'n eigen groep wel samen en ons team zal de vrijstellingen krijgen! Ga jij maar fijn alles in de fik steken met die Daan van je!"
Hier werd e toch wel even stil van, maar ze keurde Doris geen blik meer waardig en rende weg naar Daan. Ze sleurde hem mee de hooiberg in, het startpunt van het parcours. Ook Ovide voegde zich nog bij hun team en de rest ging met Doris mee. De spreekwoordenopdracht kon beginnen... maar wat was de geheime tactiek van de twee ruziënde meisjes? En zou Daan de hooiberg niet in brand steken en zo inderdaad de opdracht voor zijn team verpesten?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #446 Gepost op: 10-06-2002, 16:51:40 »
het groepje van e begon met het zoeken naar een speld in een hooiberg. maar het is natuurlijk super lomp als je een pyromaan bij een hooiberg laat. en ja hoor, daar begon het al! daan stond te klote met n aansteker en daar ging de hooiberg in vlammen op! ze renden nog snel weg maar binnen een paar seconden viel de berg in elkaar en raakte daan zn jas in de fik. de speld was waarschijnlijk kapot gebrand.

ondertussen, in het andere team, waren julia, han en doris níet bezig met de opdracht. han had een knappe portugees aan de haak geslage en julia en doris zate allebei bij hun vriend. geen van allen hadden ze veel zin in de opdracht. "pffff... k ga een beetje letterlijk uit een slof springen." zei han geïrriteerd. "mooi niet, ze bekijken het maar, dan maar geen vrijstelling..." doris was het daar mee eens geweest en julia na een tijdje twijfele ook.

op dat moment bij het andere team...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #447 Gepost op: 10-06-2002, 20:56:37 »
hadden ze toch nog baat gehad bij de niet zo snuggere actie van Daan. Want doordat al het vuur weg was, was de speld makkelijk te vinden. Zo won uiteindelijk het team van Daan, e en Ovide. Daan en e juchte en vlogen elkaar in de armen.
Toen kwamen Han, Doris en julia aanlopen, ALLEDRIE met een knappe portugees. Maar sjoerd en George werden boos en ze begonnen te vechten.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #448 Gepost op: 10-06-2002, 21:26:42 »
george en doris lagen echter ineens helemaal dubbel. george lag bijna op de grond van het lachen. de portugees was voor ovide geweest! juul had doris' ideej echter overgenomen en liep serieus hand in hand met een portugees. sjoerd vond het nog steeds niet leuk. er werd niet meer gevochten door george, maar nog steeds door sjoerd die uiteindelijk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #449 Gepost op: 11-06-2002, 08:30:43 »
verstijfde toen angela eraan kwam lopen. Angela riep de groep bij elkaar en vertelde dat er een fout was gemaakt. "We hebben er 1 teveel weggestuurd" zei angela, "en daarvoor hebben we iemand voor in de plaats" en wees naar de boom die ook op het pleintje stond waar ze zich hadden verzameld. "Dit is tijgertje." Tijgertje liep wat onwennig naar de groep. Zullen ze mij wel accepteren in de groep schoot het door tijgertjes hoofd. De groep keek haar aan en....

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #450 Gepost op: 11-06-2002, 20:33:20 »
zag een paar chagrijnige gezichten (e, julia en sjoerd) maar verder was iedereen vrolijk. "eey tijgetje! hoe gaat ie? leuk da je dr ook bent, wordt lekker gezellig!" verwelkomde doris tijgetje. "ja tijgetje, leuk dat je dr bent! we zijn wel weer es toe aan een nieuw iemand in de groep!" viel han doris bij. tijgetje kwam naar de groep toelopen en praatte met iedereen een beetje. plotseling viel haar oog op anton.
ze hadden ff oogcontact en anton kwam naar haar toelopen. "hoi, ik ben anton." zei hij verlege en z'n wangen werden rood. "ik ben tijgetje!" "ja dat wist ik al... zegge... heb je zin om wat te gaan drinken?" tijgetje knikte met haar hoofd en lachend liepen anton en tijgetje weg, de rest van de groep achterlatend.

daar begon iedereen meteen te praten...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #451 Gepost op: 12-06-2002, 11:22:56 »
"Hoe ken da nou? Kunne ze d'r zo iemand bij gooie? Ik ga het ff uitzoeken" roep Sjoerd boos en liep weg. "Nah, is toch leuk, en Tijgertje kan er toch nix aan doen dat ze nu erbij moet. En leuk dat ze het kan vinden met Anton." Doris keek hoe Tijgertje en Anton net de hoek omgingen.
Er was behoorlijk wat verwarring. De ruzie van net was helemaal vergeten en werd het hele gebeuren het gesprek van de dag.
Na een half uurtje kwamen Tijgertje en Anton terug. "Ik zal me trouwens ff verder voorstellen" zei ze en begon te vertellen. Langzaam draaiden E en Julia ook bij. "Ze valt toch best wel mee, ik denk dat je best met haar kan lachen" fluisterd E in Julia's oor.
Alleen Sjoerd, die weer boos door Angela terug naar de groep is gestuurd keek nog chagerijnig. Hij hield stijf zijn lippen op elkaar. Ook toen Tijgertje hem vroeg waar hij vandaan kwam. Sjoerd deed net of hij haar niet had gehoord en ging ineens heel aandachtig naar de bomen kijken. "Let maar niet op hem hoor Tijg, hij draait strax vast wel bij" zei Doris tegen haar. "Ik hoop het. Ik wil absoluut geen ruzie" zei Tijgertje wat bezorgd, maar moest weer lachen toen Doris haar een por gaf. "Geloof mij nou maar, het komt allemaal goed!"
Opeens stond Angela weer voor ieders neus. "Goed," zei ze "we gaan weer wat doen...."

« Laatst bewerkt op: 12-06-2002, 11:33:20 door Tijgertje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #452 Gepost op: 12-06-2002, 15:12:45 »
en dat is uiteraard de volgende opdracht. "nou dan vallik met me neus in de boter." mompelde tijgetje lachend. "nou, dan hoop ik dat je het leuk gaat vinden." zei angela. "voor de volgende opdracht moeten jullie eerst een persoon kiezen die volgens jou het best te vertrouwen is. wat er daarna gebeurd krijgen jullie later wel weer te horen." ze kregen allemaal een papiertje. daarop schreven ze allemaal een naam en stopten het papiertje daarna in een hoed. de vertrouwenspersoon werd...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 13-06-2002, 12:16:13 »
Han. Zij werd afgezonderd en kreeg allerlei 'geheime' informatie of opdrachten te horen, ja wát precies mocht ze aan geen van de anderen vertellen. Daarna bepaalde zij hoe de opdracht verder zou verlopen...

Han in de biecht: "Ja, ik zat wel in tweestrijd wat ik moest doen, hoor -dat was natuurlijk ook de bedoeling. Er was geen vrijstelling te verdienen, maar hoeveel geld in de pot kon komen werd bepaald door een hele ingewikkelde constructie, hoe zat het nou ook alweer...
Angela tegen Han: "Hoeveel geld er in de pot kan komen wordt bepaald door een hele ingewikkelde constructie, en het hangt af van wat jij doet. Het zit zo..."

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #454 Gepost op: 13-06-2002, 15:00:10 »
"In deze opdracht vertrouwen je medekandidaten blindelings op jou. Jij moet hen helpen om de opdracht te halen... of juist niet. Ik wil straks van jou horen wat je voorspelling word. Dat wil zeggen, jij moet voorspellen of een kandidaat de opdracht haalt of niet. Per goede voorspelling gaat er 500 euro in de pot. Bij minstens de helft goed voorspeld, gaat er 2000 extra in de pot. Je krijgt alleen een vrijstelling als je het allemaal goed hebt voorspeld, maar er gaat dan wel 2000 euro van de pot af! Als je niets goed hebt gaat er 5000 euro van de pot af en heb je ook geen vrijstelling.
Je kan ook kiezen voor alles of niets. Alles je voorspeld dat iedereen het haald of juist niet en is het goed, dan verlies je geen geld, verdien je geen geld maar krijg je wel een vrijstelling. Heb je die voorspelling fout, gaat er  geen geld bij of eraf en jou vrijstelling gaat naar iemand anders. Dat gaan we onder de andere deelnemers verloten. Bedenk dus goed, ga je voor het geld of de vrijstelling. En nog wat, je medekandidaten kunnen deze opdracht wel alleen af, maar of ze dat binnen de tijd kunnen, misschien wel misschien niet. Jij kan dus min of meer bepalen of iemand het haald of niet. Maar ga er niet van uit...
De opdracht gaat als volgt..."

« Laatst bewerkt op: 13-06-2002, 16:07:54 door Tijgertje »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 4-07-2002, 18:05:12 »
Het is een vrij simpele opdracht, omdat het geld en de vrijstelling juist op zo'n ontzettend ingewikkelde manier te verdienen zijn. De kandidaten moeten simpelweg een stuk rennen in een bepaalde tijd.

Han besloot voor alles of niets te gaan, anders begreep ze het zelf maar half. Ze voorspelde dat iedereen het binnen een uur zou halen. Hoe ze hen kon helpen, daar had ze geen idee over. Ze bedacht dat ze stiekem rollerskates oid aan de andere kandidaten kon geven, of fietsen, maar die kon ze nergens vinden, dus besloot ze om hen alleen maar aan te moedigen via de walkie talkie.

Helaas haalden e en Julia het net niet om binnen het uur terug te zijn, hoe hard Ovide, Doris, Daan, Tijgertje en Han hen ook aanmoedigden. Er was dus geen geld verdiend, noch verloren, en de vrijstelling ging niet naar Han maar zou worden verdeeld onder de andere kandidaten.

Wie krijgt de vrijstelling? En wat zal er in de biecht worden gezegd?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #456 Gepost op: 6-07-2002, 08:46:24 »
Doris in de biecht: Nou, ik wil die vrijstelling wel hoor! Ik ben benieuwd hoe ze hem gaan verloten, ik heb altijd geluk bij loten, dus die vrijstelling is voor mij!!

Daan in de biecht: Ooow, wat was ik blij dat ik al dat gedoe van vertrouwenspersoon niet hoefde te doen zeg, daar ben ik echt heel erg niet geschikt voor....vrijstelling?? Waar?? waar??

De kandidaten liepen naar een computer. Op die computer flitste alle namen van de kandi's voorbij, behalve die van Han. "Als je op spatie drukt, dan stopt de computer met het verwisselen, diegene wiens naam dan op het beeldscherm staat krijgt de vrijstelling, Han, aan jou de eer"

Han in de biechtJa, ik ga hem natuurlijk proberen aan Ovide te geven, want zij is natuurlijk de MOL, en dan heb ik meer kans om door te gaan!

Han drukte op spatie, en....

Doris in de biecht he, jammer
Tijgertje in de biecht tja, zo is het leven
Han in de biecht Te laat gedrukt...
E in de biecht: ach, ik had hem toch niet genomen
Julia in de biecht: ik wordt wel kandidaat van MOL3A
Ovide in de biecht: Nou ja, ik gun het hem van harte

De vrijstelling ging naar Daan!!  in de biecht:
Vrijstelling? IK? JOEPIE!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 7-07-2002, 18:56:51 »
Die avond hadden de kandi's eindelijk weer eens een rustige vrije avond. Het werd erg gezellig en niemand maakte zich druk over wat hen de volgende dag weer te wachten zou staan. Och, iedereen wist dat de programmamakers toch wel weer iets zouden weten te bedenken dat zijzelf nooit verwacht hadden.

Toen de kandidaten echter de volgende ochtend om half twaalf uitgeslapen weer bij Angela aankwamen, had deze een niet zo'n leuke mededeling... het was tijd voor een executie!
De kandi's raakten bijna in paniek. Hier hadden ze geen rekening mee gehouden! "Oooooja, oooooja, er is ook nog een mol! Help, ik heb er helemaal niet over nagedacht, helemaal niet op gelet wie het zou kunnen zijn!" werd er geroepen. Maar er was geen ontkomen aan, een voor een moesten ze alle vragen beantwoorden op de computer.

Ovide in de biecht: het was een en al gokken...
E in de biecht: ik heb op Doris gestemd, ik ben er niet zeker van, maar ja...
Daan in de biecht: ik heb lekker een vrijstelling! joepie! ik hoefde helemaal geen vragen in te vullen!
Han in de biecht: pffff, geen idee zeg. Ovide dan maar?!
Doris in de biecht: die andere kandidaten zijn echt dom zeg, gewoon vergeten op te letten wie de mol is! nou ik heb er wel op gelet hoor, ik ben zeker van mijn zaak...

Na een tijdje zweten was iedereen klaar met invullen en kon Angela de namen intypen. Tijgertje... groen. "Je hoeft gelukkig niet gelijk na een dag weer weg," glimlachte Angela tegen haar. Tijgertje haalde opgelucht adem terwijl de andere namen werden ingetypt en Daan er even vrolijk als altijd bij zat. Julia... groen. Doris... groen. Ovide... groen. E... rood. Rood?! "Neeeeeeeeee," huilde e'tje, "ik wil niet weheg!" Maar helaas, helaas. Terwijl vooral Daan haar nog probeerde te troosten, sleurde Anton e en haar spullen al weg.

"Wat gaat er met haar gebeuren?" vroeg Daan. "Mag ze net als Bertha blijven als medewerker of... of... moet ze terug naar Nederland...?" Angela keek onverbiddelijk en zei:

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #458 Gepost op: 8-07-2002, 22:58:21 »
"Officieel zou ze nu meteen naar huis worden gestuurd." Maar, aangezien ze een baan heeft bij dit hotel hier, wordt ze niet teruggestuurd en heeft ze toestemming gekregen om als ze vrij heeft de opdrachten bij te mogen wonen." Daan glunderde helemaal."Maar ik vindt het nog steeds erg jammer dat je niet in het spel zit, Eetje!" "En dan nu de volgende opdracht..."

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #459 Gepost op: 9-07-2002, 11:57:27 »
"In een half uur tijd moeten jullie 5 dingen verzamelen die met vakantie te maken hebben. Laat jullie fantasie maar gaan. Er is maar 1 regel, het mag nix kosten. Lukt het om binnen de tijd 5 dingen te verzamelen, ik ben de jury vandaag, verdien je 5000 euro. Ben je te laat verlies je 5000 euro. Ben je de 1e die binnenkomt krijg je een joker. Deze joker kan je bij een executie inzetten en dan heb je gegarandeerd de helft van de vragen goed. Deze is dus belangrijk." Angela keek de groep aan. "En de tijd gaat nu in!"
De groep keek verbaast om zich heen. Pas toen Daan begon te rennen verspreidden de rest zich ook. Niemand wist eigenlijk waar ze heen moesten.
"Ik bel gewoon ergens aan, kan mij het scheluh" dacht Julia en belde bij een willekeurig huis aan. Er deed een vrouw open en Julia probeerde in het engels uit te leggen wat ze wilde. De vrouw begreep er nix van en Julia wilde het al eigenlijk opgeven toen er een jonge meid in de deuropening verscheen. "I understand you" zei ze en liep weer de kamer in. Evenlater kwam ze terug met een landkaart. "You need this on holiday" lachte ze. "Thank you!" riep Julia en rende snel weer verder. "Wow" dacht ze "en dat binnen 2 minuten, ik denk dat ik de 1e word!"
Ondertussen...

« Laatst bewerkt op: 9-07-2002, 11:58:41 door Tijgertje »