keek in de camera. "ik vind dit zo'n show, ik vind dit echt één grote show." na een tijdje was han weer teruggekomen. "vertel nou nog eens één keer hoe het nou precies zit" "oke, oke." zei julia. "het zit zo. jullie waren weggegaan, wij dachten om te eten. toen keek ovide op haar horloge en zag dat het twaalf uur was geweest. tenminste, dat dacht ze, maar we kwamen er tien minuten later pas achter dat haar klok stilstond. toen hebben we maar besloten om verder te eten." "nou, ik vind het nergens op slaan!" zei han, en trok haar wenkbrauwen op, nog een keer vragend naar julia kijken. doris was inmiddels gaan staan. "jullie moeten beter liegen!" "ja, kunnen jullie er een vrijstelling mee verdienen ofzo?" viel han haar bij. "whahaha! nee, natuurlijk niet. maar het is gewoon het verhaal wat ik jullie vertelde." "maar leg het me nou nog eens één keer uit..." riep han uit. "nee, dat doe ik niet! ik heb er genoeg van, ik heb het je nou al tien keer uitgelegd!"
juul stond op en daan, e en charlotte liepen achter haar aan. ovide, han en doris bleven achter. han barste in huilen uit. "ik wordt gek hier! ik hou het niet meer!" "rustig maar, han... ze liegen gewoon, het is al twee uur geweest!" suste doris. ovide zat er een beetje hulpeloos bij.
ze gingen allemaal weer liggen. er waren nog verhitte discussies, slechts een paar mensen hielden zich afzijdig. uiteindelijk sliep iedereen in. de volgende morgen toen ze allemaal wakker waren liepen ze gezamelijk naar de eetkamer, die tot hun verbazing helemaal leeg was. "ooo! han en door, jullie hebben alles leeggegeten!" "nietwaar!" bitste han terug. angela kwam binnen, en ze gaf de uitslag. ze begon: "deze opdracht is...