vorige keer, in de widm soap:
Het huwelijk was voltrokken, de ringen uitgewisseld en de tattoos gezet. De opdracht was gelukt!!! Nu moest iemand anders weer een kaart trekken. Het was Han. Ze trok een kaart en daarop stond: Er komt een nieuwe speelster bij en jij mag haar kiezen, maar let op! Is het geen vrouw, dan hebben jullie verloren! ze gingen naar een politieverhoorkamertje en via een vervormde stem mogen er vragen gesteld worden aan de potentiele nieuwe kandi's. Zo gezegd, zo gedaan, Han vroeg een aantal vragen en schreef de antwoorden op. Ze moest nu kiezen uit de tien mensen en moest daar vijf mensen uit kiezen. Daarna gingen ze naar een donker kamertje en ze mocht alleen de contouren zien. Ze koos uiteindelijk voor nummer 4. Allemaal ogen dicht als ik tot 10 heb geteld, zei angela, dan mogen jullie kijken. 1...2...3..4...5....6....7....8...9....10!
Ze keken en het was....een vrouw! Hallo, ik ben charlotte
charlotte werd aan iedereen voorgeteld. daarna gingen ze allemaal eten, en na het eten werd er opgesplitst in groepjes. han, ovide en charlotte gingen zitten praten, terwijl charlotte steed blikken wisselde met daan, ze schenen elkaar wel erg leuk te vinden...
prince en e zaten in een hoekje, sjoer en julia zaten boven. naast hen, in de kamer, zaten george en doris. ze voerden een gesprek "george, het is toch niet echt he, dat trouwen? want ik wil nog helemaal niet trouwen, ik wil gewoon gewoon wat hebben." "neej, natuurlijk is het niet echt, maar sjoerd en julia denken van wel. ze zijn er heel blij mee dus laat ze maar gaan" "oke"
in de andere kamer werd ook een druk gesprek gevoerd. "ik ben zo blij dat we getrouwd zijn, sjoerd. het is een bezegeling op onze liefde, mijn rots in de branding, mijn prins op het witte paard..." "ik hou ook van jou, duifje"
beneden was er wat nieuws aan de gang: daan en charlotte waren in de gang gaan zitten, met z'n tweeën. toen bleek dat ze elkaar helemaal niet leuk vonden, ze kenden elkaar namelijk al, ze waren...
klasgenoten. En in de klas waren ze aartsvijanden. "Zo,zo, Charlotte, wat doe jij nou hier? Ik wist niet eens dat jij het geweldige forum kende" zei hij ijsberend om Charlotte heen." Ik vindt het niet zo handig dat jij erin zit, want dat zal jou een flink voordeel geven over mijn ware identiteit......" "Ja, en je kan maar beter oppassen, anders zal ik iedereen vertellen dat jou achternaam MOL is......"
whaaaaaaaahahahhahahahaha je doet maar, dan zeg ik dat je in de pauze altijd in het fietsenhok loopt te graven in de aarde en mollen graven ook in de aarde!! zo ruziede ze nog een tijdje door totdat Angela opeens binnen kwam. Ze vroeg of iedereen even bij elkaar wou komen en ze vertelde over een opdracht voor morgen. een paar kandidaten moeten samen met Doortje ( serie 2 )een opdracht uitvoeren.
jullie moeten samen een voetbal vangen die boven in een supermarkt hangt, omdat de supermarkt 's avonds dicht is, zijn er nep-geluiden gemaakt om jullie te mislijden. Charlotte, Doris, en julia gaan de opdracht doen. Ze worden met een busje naar de supermarkt gebracht. Daar is doortje ook, zij legt uit hoe ze de opdracht het beste kunnen doen.
Ze kijkt naar de deelnemers en haar blik blijft hangen bij charlotte, ze begint de stotteren en de uitleg komt er niet echt meer uit. wat is er aan de hand???
'jij, jij, jij.......wat wat doe jij jij jij hier hier?' vraagt Doortje met 'n angstige blik in haar ogen. 'Oh ik ben de nieuwe kandi, wist je dat nog niet?' zegt Charlotte triomfantelijk.
Doortjes angstige blik verandert langzaam en maakt plaats voor 'n blik vol woede. Snel draait Doortje zich om en snelt naar de crew. 'wat is er met haar?' vraagt Doris verbaasd. 'Ja ik zou 't ook niet weten' zegt Charlotte terwijl 'n geheimzinnige glimlach haar gezicht siert.
Doortje is intussen naar 'n aantal crewleden gesneld. 'wat heeft dit te betekenen?' vraagt ze woedend aan Anton. 'Hoezo?' 'Ik heb niet toegezegd om hier te komen om vervolgens weer met haar geconfronteerd te worden!' Uit Doortjes lichaamstaal is zowel woede als angst af te lezen. Ze raast door: 'was ik net weer 'n beetje de oude Doortje geworden, flikken jullie me dit!' Kwaad loopt ze weg, gaat de crewcaravan in en smijt de deur dicht.
'wat was er nu met haar?' vraagt cameraman 1 aan Anton. 'Och, ja....... ons leek 't wel leuk om haar weer te confronteren met haar stalker. Charlotte is net vrij uit de gevangenis!'