Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 65989 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 3)
« Reactie #360 Gepost op: 13-05-2002, 21:24:38 »
en de voorstelling begon. eerst kwamen e en prince, gevolgd door daan. daarna kwamen george en doris, george had doris nl. overgehaald om het toch te doen... toen kwam ineens han op. een beetje vage act maar wel erg grappig. ze deed iets met balletjes, jongleren op een paard ofzo? toen kwam vlaming op... gewoon in z'n normale kleren, hij leek niet te weten dat ze bezig waren met de voorstelling.  hij keek niet onnozel genoeg om grappig te zijn, dus was het makkelijk: het publiek stemde hem weg. dat betekende alleen maar dat zijn vrijstelling niet meer gold...

der gebeurde die middag niet zo veel meer, maar wel wat. namelijk...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #361 Gepost op: 13-05-2002, 21:32:53 »
Daan in de biecht:  Terwijl ik op mijn bed lag na te denken, werd het mij toch steeds duidelijker wie de MOL is. ik was het niet, en ook julia en E niet, want, een MOL moet er toch wel vanaf het begin in zitten? Wie bleven er dan wel over? Vlaming, maar die ging eruit bij de circusact....Opeens herrinerdeik me Han, die met het puzzelstukje aankwam. Hoe kwam ze daar aan?

Angela in de voice over: Toch kan het best, dat de MOL niet altijd daadwerkelijk in het spel zit. De Mol kan ook van buiten saboteren [/i]....
Maar dat wist Daan niet...

Ondertussen, in het crewhuis...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #362 Gepost op: 14-05-2002, 10:45:10 »
alle crewleden hadden een gezellige fles champagne opengetrokken, omdat nog niemand wist wie de mol was. Ze vonden dat het erg goed ging. Ze waren alleen verbaasd dat er nog niemand uit was gestemd door de mensen in het circus.
Ze stuurden anton naar het circus toe om de mensen aan te sporen te gaan stemmen. Er was net een act bezig met vogeltjes. Anton ging daar naar kijken omdat hijz ag dat de mensen hun stemkastjes pakten. Toen de act was afgelopen ging hij naar het crewhuis. daar zaten ale en aantal redelijk aangeschoten crewmembers. Ze vonden het allemaal wel best en ze moesten erg lachen. Anton was een beetje kwaad, maar ging gelukkig zelf kijken wie eruit moest. Zijn mond viel open van verbazing. Hoe kan dat? De mensen hadden gestemd dat de vogelact het slechtst was end at de andere acts allemaal even leuk waren! Hij zat met zijn handen in het haar. Dat betekende dus dat er niemand uit ging! Hij vertelde deze mededeling aan angela die er natuurlijk meteen mee naar de kandidaten ging. Iedereen wachtte in spanning af, totdat angela zei...

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #363 Gepost op: 14-05-2002, 13:28:33 »
"lieve kandi's, ga allemaal lekker zitten." ze begon met het intypen van alle namen. eerst julia. julia's gezicht werd van de spanning zo rood als een aardbei. groen. toen han... han keek naar vlaming, en vergat dat ze ingetypt werd. pas toen ovide der op der schouder klopte om d'r te feliciteren kwam ze erachter dat ze groen had. daarna was doris. de anderen zagen haar slikken en zenuwachtig zijn. zwijgend keek ze naar het beeldscherm... ook groen! toen was vlaming. hij werd bemoedigend aan gekeken door han en ook hij kreeg groen. toen was daan... hij zat van zenuwachtigheid bij het intypen van zijn naam te kloten met een pakje lucifers... groen! dat betekende dus dat e eruit zou geen. "we zullen je toch nog intypen." antwoordde angela e's wanhopige blik. groen!!! "dat betekend, dat jullie er allemaal in blijven... voorlopig! want dit was geen executie! we zijn big brother niet, kandi's door het publiek laten weg stemmen! jullie krijgen voor de executie die vanavond plaats zal vinden één opdracht.
van ieder van jullie is er de partner, een familielid of vriend hier in portugal. hier zien jullie zes uitspraken. bij iedereen hoort één uitspraak. zoek de uitspraken en er zal iemand uit de lucht komen vallen..."
de kandidaten hadden ondanks hun vrolijkheid geluisterd. ze liepen naar boven waar het zonnetje lekker scheen. daar vonden ze de uitspraken op zes verschillende bordjes. op de bordjes stond het volgende...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #364 Gepost op: 14-05-2002, 13:45:46 »
houdt erg veel van vuur en van lucifers. Op een ander bordje stond: Is paranormaal begaafd en houdt veel van haar vriend george. Op weer een ander bordje stond: doet graag aan dansen en treed hiermee ook op. Op het volgende bordje stond: wilde vroeger actrice worden maar is nu een lieve moeder. Er waren nog een paar bordjes: Kan erg goed discussieren met haar moeder. en: Is heel goed in belgisch praten zulle!
er was ook een bordje: Loeit als een koe, maar heeft toch een auto. En zo waren er nog een paar andere bordjes. Daan koos meteen het bordje van de lucifers. De anderen warren nog flink aan het twijfelen. OOk kwam dat doordat als ze net een bordje hadden gekozen ze weer aan het twijfelen werden gebracht door:

« Laatst bewerkt op: 14-05-2002, 13:51:17 door juultjuh »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #365 Gepost op: 14-05-2002, 13:58:38 »
door. en door julia. han en vlaming hadden de vorige avond gedanst, dus han zei meteen, "die van dat dansen is van mij!" "nee! ik heb toch ook gedanst!" zei vlaming "nee, jij spreekt juist zo goed vlaams. weet je wel hoe je heet" "oke han, ik neem de belgische en jij de dans" "nee zulle!" zei doris "ik spreek ook heel goed vlaams. heet vlaming soms "spreekt-goed-vlamings"? nee! hij hete vlaming. ik daarentegen spreek wel goed vlaams zelle. de vlaamse is dus voor mij!" "goed goed, dan neem ik wel een andere..." en vlaming ging zoeken. toen zei doris "juul, neem jij maar die van paranormaal begaafd. daar vind ik jou wel een type voor. bovendien lijkt sjoerd op george." toen moesten ovide en e nog. "ovide, jij had van comedie, neem jij die van dat cabaret! uuuhm... e, jij houdt toch van koeien? neem jij die maar, en dan neemt bertha die van de lieve moeder. die kalfjes van dr zijn wel heel lief, ze zorgt wel heel goed voor kleine bert en bertha42 vind je ook niet?" opperde doris "nee!" riep e "ik hou van cabaret!" "is ook goed. dan neemt ovide die van koeien en auto's. dan neemt e die van cabaret. is iedereen het ermee eens?"...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #366 Gepost op: 14-05-2002, 14:11:39 »
Nee!!! riepen Ovide, Han en E in koor! Ik wil die van Ovide zei Han en Han wilde die van E en E wilde die van Ovide. Zo was het dan toch geregeld. Daar kwam Angela aan. En? hebben jullie allemaal gekozen? Ja, dat hebben we. Iedereen mocht de uitspraak bij zijn of haar foto leggen. Dat deden ze. Als eerste mocht Ovide meekomen. Ze moest onderaan montemor o novo gaan staan en als er dan een familielid de hoek om kwam mocht diegene een dag blijven! Angela liep weg en vol spanning wachtte ovide af of er iemand de hoek om kwam...maar na 1 minuut kwam angela aanlopen. Het was niet goed...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #367 Gepost op: 14-05-2002, 14:21:54 »
daarna ging juul. ze wachte geduldig... maar er kwam niemand aan. "ga daar dan maar zitten juul" zei angela. toen was vlaming, en ook hij wachtte te vergeefs. "ga maar bij dat treurige hoopje daar zitten" toen ging doris en ook voor haar kwam er niemand. "je hebt mij teminste nog" troostte angela en ook doris ging bij de rest zitten. toen was daan. hij wachtte tien seconden, en toen... toen kwam zijn moeder eraan! hij sprong een gat in de lucht en omhelsde z'n moeder. samen gingen ze naar de rest toe. toen was ovide en daarna e... beiden wachtten tevergeefs en gingen triest bij de rest zitten.
"omdat de opdracht zo wanhopig mislukt is, hebben jullie een tweede kans. er zijn dubbelgangers van jullie partner of familielid, en ook de echte persoon. van julia, han, vlaming, e, ovide en doris staat er een foto. als je er de goede persoon bij zet, dus niet de dubbelganger, mag die persoon zijn persoon zien. lukt dit niet, zijn jullie per familielid 2000 euro kwijt. jullie kunnen allemaal hier gaan zitten... han ga jij eerst met me mee?" han ging mee, en zag tot haar grote verbazing dat het niet klopte. in plaats van twaalf mensen stonden er tien...
ze begon. eerst zag ze prince... maar er stonden er twee. een van hen hoorde bij e. ze koos voor de prince met et kortste haar. daarna...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #368 Gepost op: 14-05-2002, 14:31:33 »
zagen ze dat julia in slaap was gevallen, want die was eigenlijk aan de beurt. Julia droomde, dat zag je aan haar ogen. Ze stnd op en begon te lopen. ze liep zo richting de mensen die stonden te wachten totdat de families het goed hadden gedaan. Ze liep op de moeder van E af en schudde haar heen en weer. IK moet naar mijn werk mam! zei julia. waarop...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #369 Gepost op: 14-05-2002, 15:16:18 »
de moeder van e niets deed omdat julia het allemaal gedroomd had. ze stond op en ging naar de mensen toe, die ze in het kamertje bij angela kon zien zitten via een televisiescherm. ze ging eerst maar op zoek naar sjoerd, en tot haar verbazing zag ze zowel sjoerd als george. ze gokte en zette george op haar plek, terwijl sjoerd naar doris verwezen werd. de man die eigenlijk op doris' plek stond werd verplaatst naar ovide's foto. toen zag ze een man met een groot schort voor waar "verse patattekes" op stond. dat moest vlamings vader wel zijn en hij werd bij vlamings foto gezet. ten slotte zag ze nog een vrouw staan, die zette ze maar bij han, als hans moeder. daarna bleven er dus nog een paar dubbelgangers over, maar julia had geen tijd meer om erover te twijfelen want haar tijd was om. daarna kwamen er nog een paar mensen en als laatste was doris. toen ze klaar was stond niemand meer op de goede plek. sommige uiterlijken stonden wel goed, maar dat waren dan de dubbelgangers. ook george en sjoerd stonden nog steeds op de verkeerde plek...
er was duidelijk gemold, maar daar dachten de kandi's op dat moment niet zo erg aan, eindelijk konden ze hun partner of familielid weer in de armen sluiten. iedereen koos ervoor dan maar 2000 euro in te leveren, al werden e, julia en doris wel bekritiseerd omdat ze kozen om hun partner te zien, hoewel ze die toch steeds zagen. e en julia waren aan het twijfelen, maar doris kon het nix schelen en ze rende op george op. e en julia volgden haar voorbeeld. er volgden gezellige gesprekken en er werd voor iedereen verteld door het familielid of de partner waarom diegene niet de mol zou kunnen zijn.

vader han: han kan de mol niet zijn, omdat ze daar veel te aardig voor is. ze kan wel liegen, maar houdt het nooit lang vol.
moeder daan: daan zou de mol wel kunnen zijn. hij heeft dingen, zoals zijn leeftijd, waardoor andere mensen hem niet snel zullen verdenken.
prince, vriend e: e is de mol niet, denk ik teminste. ze houdt er niet van om mensen te bedriegen, ze zou denk ik een ongeschikte mol zijn.
vriend ovide: ovide de mol? no way! mensen voorliegen vindt ze echt helemaal nix, ze is altijd de vriendelijkheid zelve!
george, vriend doris: doris zou de mol niet kunnen zijn. andere mensen vertrouwen haar en ze zou dat vertrouwen niet verraden denk ik
sjoerd, vriend julia: julia zou wel een goede mol zijn, omdat mensen het niet verwachten dat zij de mol is. dat denk ik.
moeder vlaming: ach nee, mijn jongen is de mol tog zeker nie! hij houdt er niej van om bedrogen te worden, hij vindt het veel leuker zelf de mol te vinden.

daarna volgde de executie, bijgezeten door alle familieleden. han had een vrijstelling, dus kon er niet uitgaan. eerst werd ovide ingetypt, groen! haar vriend baalde, maar zij vond het niet erg! daarna vlaming... rood! "ach nee! schattepatatteke van me! ik wil niet dat je gaat!" zei han, terwijl ze vlaming om z'n nek viel. "ik moet nu eenmaal gaan han, zo is het spel. ik vind het wel jammer dat ik de mol dus niet heb gevonden..." antwoordde vlaming dapper. alle anderen namen ook afscheid van vlaming en verborgen het feit dat ze blij waren dat ze mochten blijven. daarna werden alle familieleden die geen lid van de crew waren ook weggebracht, en blijven de kandi's met z'n zessen over:
han, daan, e, julia, ovide en doris. wie van hen was de mol?
tot laat in die nacht werden gesprekken gevoerd. maar uiteindelijk vielen ze allemaal in slaap. de volgende morgen werden ze echter al vroeg gewekt voor de volgende opdracht. angela kwam vrolijk voor de kandi's staan en legde de opdracht uit. "de volgende opdracht houdt in dat jullie...

« Laatst bewerkt op: 14-05-2002, 15:17:55 door Doris »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 14-05-2002, 16:51:33 »
...individueel een speciale opdracht moeten uitvoeren. Daarvoor moeten jullie eerst een kaartje trekken uit deze stapel (showt geheimzinnige kaartjes aan camera) en op ieder kaartje staan twee opdrachten, twee varianten van elkaar, alleen is de ene variant ietsje pittiger dan de andere... ;) Met behulp van een ouderwetse dobbelsteen zal bepaald worden welke opdracht van de twee uitgevoerd zal moeten worden. Je kunt ook weigeren, maar in plaats van 5000 euro in de pot per uitgevoerde opdracht, gaat er dan 2500 euro af...! It's all op to you! Maar voordat de eerste van jullie een kaartje mag trekken, heb ik nog een andere mededeling.
Zoals jullie weten zijn een aantal van jullie er later bijgekomen, terwijl anderen er vanaf het begin bij zijn. Nu zouden jullie kunnen denken dat een van de 'old-timers', Bertha, Doris, Ovide of Han, de mol moet zijn, omdat er immers in het begin ook een mol moest zijn. Dat is inderdaad zo. (Alle kandi's keken totaal verbluft dat Angela zo veel informatie over de mol gratis weggaf. :o) Daarom heeft Anton, samen met de rest van de crew, besloten om de spanning erin te houden door... iemand anders de mol te laten worden!! Jawel jawel jullie horen het goed, de oude mol is voortaan als hardwerkende kandidaat onder jullie, en de nieuwe mol... daar zeg ik niets over, misschien een oldtimer, misschien ook niet... De vroegere mol krijgt vanaf nu geen informatie of hulp meer van ons, zij weet dus ook absoluut niets meer over de identiteit van de nieuwe mol...!
De eerstvolgende executie na deze molwisseling, een ware gedaanteverwisseling jawel, zal zowel vragen over de oude als nieuwe mol bevatten...
Veel succes met de volgende opdracht! Wie wil als eerste een kaartje trekken?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #371 Gepost op: 14-05-2002, 17:10:01 »
"ik wil wel" zei daan. hij trok een kaartje. zijn opdracht was de volgende. hij moest in de zee, waar ze vlak bij waren, duiken en drie parel oesters opduiken. daarna moest hij ze openmaken en de parels aan angela geven, zodat ze der weer een paar aan der ketting kon laten zetten.
daan weigerde de opdracht te doen. "ik hou niet van water! ik wil niet! ik wil écht niet!" hij begon te huilen, z'n tranen leken wel vlammen. "als je niet wil, hoeft het niet hoor." zei doris. dat vrolijkte daan op en hij stopte gelijk. "dan ga ik niet" zei hij tegen angela en trots op zichzelf omdat hij dat had durven zeggen ging hij weer zitten. toen moest de volgende een kaartje trekken. julia ging. op haar kaartje stond "dit is een bonus opdracht. je moet een tattoo laten zetten. als je het doet gaat er 10.000 euro bij de pot. als je iemand anders zover krijgt om het te doen ipv dat jij het doet, komt er 5000 euro bij de pot." juul keek een beetje ingewikkeld, maar kwam toen met een idee...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #372 Gepost op: 14-05-2002, 17:20:15 »
ze zou samen met sjoerd een liefdestattoo laten zetten! En niet zomaar 1, eentje om samen te gaan trouwen! Een soort trouwtattoo. Ze ging naar sjoerd toe en deed een aanzoek modern op haar knieen. Sjoerd was dolenthousiast, een echt widm huwelijk! Maar doris vond dit niet leuk. Zij wilde ook graag trouwen. Alle anderen bereidden allemaal een stukje voor om te doen. Daan wilde een goocheltruc doen met vuur, han studeerde een dansje in, e een one-woman-show, ovide  een stukje cabaret en de rest wilde een mooi lied voordragen. Alleen doris zat met een boos hoofd te kijken. George zag het en zonder dat doris het wist was hij de stad in geglipt om voor haar een mooie trouwring te kopen. Toen hij weer bij de sikkeneurige doris was, nam hij haar mee naar het strand en vroeg haar op de meest romantische manier ten huwelijk. Tranen van blijdschap rolden over doris haar wangen! Julia was ook dolblij, zo konden ze er een dubbel huwelijk van maken! Sjoerd en george bereidden hun vrijgezelenavond voor. Doris en julia wilden een vrijgezellendansfeest organiseren. Met angela als hoofdgast...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #373 Gepost op: 14-05-2002, 18:02:36 »
En iedereen was blij en vrolijk. Angela moest verdacht veel giegelen. Alle ingestudeerde stukje gingen goed, totdat Daan opkwam, zijn toverstok omhoog hield en weer huilend weg liep. De rest van de dag bleef hij huilen, maar verder was het allemaal leuk en aardig. Alle bezoekers van de mfb waren er, en het was zelfs nog drukker......

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 14-05-2002, 19:52:10 »
Angela in het geheim:
De tussenstand wat betreft de pot is...
min 32.500 euro. En dat terwijl er nog steeds geld vanaf gaat. Ik vraag me af waar dat geld vandaan komt dat ik steeds terug krijg als er een opdracht mislukt is. Zou de molgeld stelen van de andere kandidaten?

In de biecht:
Daan: m'n zakgeld is alweer op en ik heb net van mijn moeder gekregen. Ik snap niet dat dat zo snel gaat. Ik geef haast niets uit...mmm komt zeker door de euro, alles is duurder geworden.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #375 Gepost op: 14-05-2002, 20:35:40 »
Het huwelijk was voltrokken, de ringen uitgewisseld en de tattoos gezet. De opdracht was gelukt!!! Nu moest iemand anders weer een kaart trekken. Het was Han. Ze trok een kaart en daarop stond: Er komt een nieuwe speelster bij en jij mag haar kiezen, maar let op! Is het geen vrouw, dan hebben jullie verloren! ze gingen naar een politieverhoorkamertje en via een vervormde stem mogen er vragen gesteld worden aan de potentiele nieuwe kandi's. Zo gezegd, zo gedaan, Han vroeg een aantal vragen en schreef de antwoorden op. Ze moest nu kiezen uit de tien mensen en moest daar vijf mensen uit kiezen. Daarna gingen ze naar een donker kamertje en ze mocht alleen de contouren zien. Ze koos uiteindelijk voor nummer 4. Allemaal ogen dicht als ik tot 10 heb geteld, zei angela, dan mogen jullie kijken. 1...2...3..4...5....6....7....8...9....10!

Ze keken en het was....een vrouw! Hallo, ik ben charlotte!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #376 Gepost op: 14-05-2002, 20:43:33 »
charlotte werd aan iedereen voorgeteld. daarna gingen ze allemaal eten, en na het eten werd er opgesplitst in groepjes. han, ovide en charlotte gingen zitten praten, terwijl charlotte steed blikken wisselde met daan, ze schenen elkaar wel erg leuk te vinden...
prince en e zaten in een hoekje, sjoer en julia zaten boven. naast hen, in de kamer, zaten george en doris. ze voerden een gesprek "george, het is toch niet echt he, dat trouwen? want ik wil nog helemaal niet trouwen, ik wil gewoon gewoon wat hebben." "neej, natuurlijk is het niet echt, maar sjoerd en julia denken van wel. ze zijn er heel blij mee dus laat ze maar gaan" "oke"
in de andere kamer werd ook een druk gesprek gevoerd. "ik ben zo blij dat we getrouwd zijn, sjoerd. het is een bezegeling op onze liefde, mijn rots in de branding, mijn prins op het witte paard..." "ik hou ook van jou, duifje"
beneden was er wat nieuws aan de gang: daan en charlotte waren in de gang gaan zitten, met z'n tweeën. toen bleek dat ze elkaar helemaal niet leuk vonden, ze kenden elkaar namelijk al, ze waren...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #377 Gepost op: 14-05-2002, 20:51:34 »
klasgenoten. En in de klas waren ze aartsvijanden. "Zo,zo, Charlotte, wat doe jij nou hier? Ik wist niet eens dat jij het geweldige forum kende" zei hij ijsberend om Charlotte heen." Ik vindt het niet zo handig dat jij erin zit, want dat zal jou een flink voordeel geven over mijn ware identiteit......" "Ja, en je kan maar beter oppassen, anders zal ik iedereen vertellen dat jou achternaam MOL is......"

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #378 Gepost op: 14-05-2002, 21:18:04 »
whaaaaaaaahahahhahahahaha je doet maar, dan zeg ik dat je in de pauze altijd in het fietsenhok loopt te graven in de aarde en mollen graven ook in de aarde!! zo ruziede ze nog een tijdje door totdat Angela opeens binnen kwam. Ze vroeg of iedereen even bij elkaar wou komen en ze vertelde over een opdracht voor morgen. een paar kandidaten moeten samen met Doortje ( serie 2 )een opdracht uitvoeren.
jullie moeten samen een voetbal vangen die boven in een supermarkt hangt, omdat de supermarkt 's avonds dicht is, zijn er nep-geluiden gemaakt om jullie te mislijden. Charlotte, Doris, en julia gaan de opdracht doen. Ze worden met een busje naar de supermarkt gebracht. Daar is doortje ook, zij legt uit hoe ze de opdracht het beste kunnen doen.
Ze kijkt naar de deelnemers en haar blik blijft hangen bij charlotte, ze begint de stotteren en de uitleg komt er niet echt meer uit. wat is er aan de hand???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 14-05-2002, 22:48:39 »
'jij, jij, jij.......wat wat doe jij jij jij hier hier?' vraagt Doortje met 'n angstige blik in haar ogen. 'Oh ik ben de nieuwe kandi, wist je dat nog niet?' zegt Charlotte triomfantelijk.

Doortjes angstige blik verandert langzaam en maakt plaats voor 'n blik vol woede. Snel draait Doortje zich om en snelt naar de crew. 'wat is er met haar?' vraagt Doris verbaasd. 'Ja ik zou 't ook niet weten' zegt Charlotte terwijl 'n geheimzinnige glimlach haar gezicht siert.

Doortje is intussen naar 'n aantal crewleden gesneld. 'wat heeft dit te betekenen?' vraagt ze woedend aan Anton. 'Hoezo?' 'Ik heb niet toegezegd om hier te komen om vervolgens weer met haar geconfronteerd te worden!' Uit Doortjes lichaamstaal is zowel woede als angst af te lezen. Ze raast door: 'was ik net weer 'n beetje de oude Doortje geworden, flikken jullie me dit!' Kwaad loopt ze weg, gaat de crewcaravan in en smijt de deur dicht.

'wat was er nu met haar?' vraagt cameraman 1 aan Anton. 'Och, ja....... ons leek 't wel leuk om haar weer te confronteren met haar stalker. Charlotte is net vrij uit de gevangenis!'