Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 66003 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 3)
« Reactie #320 Gepost op: 11-05-2002, 15:18:26 »
"ANGELA?! wat doe JIJ hier... wow wow, wacht even, ben jíj de mol?" riep ovide uit. doris lag dubbel. "en wat lig jij nou te lache? sta op! we hebben de mol, en jij ligt te lache... tssss!" "ik? de mol? whahahaha!" riep angela. ze viel op de grond van et lachen in de modder. "ah shit, m'n etos jas!" "maar als je de mol niet bent, wat doe jij dan hier?" "voorkomen dat jullie aangevallen worden" "we kunnen onszelf heus wel verdedigen hoor!" "o" "ja, o... dusseh, wat doet dat hier, dat bewijsmateriaal?" "geen idee, ik heb het hier niet neer gelegd" zei angela "maar als jij het er niet neer hebt gelegd" zei ovide "wie dan wel?"...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #321 Gepost op: 12-05-2002, 12:12:16 »
Doris keek naar george die ineens heel raar begon te kijken. Ovide zag het ook en Doris dacht: misschien heeft hij er iets mee te maken. George gluurde een beetje glazig in de verte. Doris keek naar wat hij zag. Ze schrok zo dat ze bijna flauwviel in de armen van master3L! Daar zag ze het precieze evenbeeld van george! naast hem liep een vrij dik meisje met blond krullend haar en ze keken heel verliefd naar elkaar. Even begon Doris te twijfelen. Angela was helemaal vertwijfelt en riep uit: Wie zijn jullie nou weer!!!! George en het evenbeeld renden op elkaar af. Het blonde meisje bleef staan met een grote lach om haar mond. de twee evenbeelden vlogen elkaar in de armen. Eindelijk heb ik je teruggevonden! Doris keek verbaasd en Ovide dacht even niet meer aan het bewijsmateriaal. Uit het niets kwam een stem welke riep: "Spoorloos!!" en even snel als het kwam verdween de stem weer. Dolblij stelde george de twee aan de anderen voor: lieve mensen, dit is mijn tweelingbroer Sjoerd en zijn vriendin Julia.

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #322 Gepost op: 12-05-2002, 12:21:18 »
"ik ben julia!" "eeeey julia! ik heb jou eerder gezien, op de molfanatenbijeenkomst. klopt toch he?" "ja, klopt!" "nou, ik ben dus doris, dat is ovide, master3L, angela... en die twee daar zijn han en vlaming. ik weet niet sinds wanneer zij wat hebben, maar ach, als ze et maar gezellig hebbben." "ow sjoerd en juul, ik moet jullie ook nog even voorstellen aan doris, m'n vriendin." zei george "ja, wij kenden elkaar al he door" zei julia enthousiast. iedereen stond gezellig met elkaar te praten, totdat anton kwam.
"wat komen jullie hier eigenlijk doen?" "m'n broer opzoeken" "je kunt hier niet blijven, behalve als je lid wordt van de crew. weet je hoe een camera werkt?" sjoerd knikte "oke, dan wordt jij de nieuwe camera man, cameraman 4 is namelijk wegens een ongeluk aan het thuisfront naar huis vertrokken. dan mag zij, julia heette je he?, ook blijven. en nu allemaal vlug naar het hotel, een beetje doorlopen"
die avond en nacht in het hotel....

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #323 Gepost op: 12-05-2002, 12:32:46 »
ovide lag te piekeren in haar bed...wie heeft nou dat bewijsmateriaal neergelegd? Opeens klonk er een ijzige gil. Het kwam van beneden. Onee! Het kwam uit de kamer van doris en george! snel rende Ovide erheen. Ook de anderen kwamen naar beneden gerend. Angela stond al bij de deur. Doe open! riep ze. Er kwam geen gehoor. Sjoerd aarzelde geen moment en begon de deur open te breken. Het duurde niet lang of de deur was open. Ze schrokken van wat ze daar zagen. er kwamen twee benen van george onder het bed vandaan en Doris stond in haar nachtpon boven op een stoel. Lijkbleek. Een plasje bloed kwam onder het bed vandaan. Sjoerd kon het niet geloven en trok george onder het bed vandaan. Daar kwam george aan zijn handen onder het bloed.
Wat doe je nou? vroeg george aan sjoerd, ik had die andere muis ook bijna! Sjoerd en de anderen slaakten een zucht van opluchting. Gelukkig. Ze belden de receptie of ze een andere kamer mochten, maar doris....  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #324 Gepost op: 12-05-2002, 12:41:57 »
bleef nog even in de kamer. toen george de kamer uitliep trok ze hem terug en fluisterde wat in z'n oor. hij liep naar z'n jas en pakte er het draaiboek uit. doris keek erin, knikte, gaf george een zoen die george beantwoorde en samen pakten ze hun spullen en gingen naar de receptie. daar aangekomen lag er al een sleutel op hen te wachten. ze liepen naar hun kamer die drie verdiepingen hoger lag. ze deden de deur open en zagen daar twee mensen vredig slapen, sjoerd en julia. george wou naar binnen lopen maar doris hield hem tegen. "waar slaat dit op? sjoerd en juul zijn heel erg aardig hoor, maar ik ga niet samen met hen op een kamer liggen, een beetje privacy kan geen kwaad! wat heb jij voor vage relatie met die broer van je?" fluisterde doris kwaad. "heej, that's my girl! ik ben blij dat je het eindelijk ziet. ik vind sjoerd ook wel een beetje opdringerig, alles maar samen doen. maar ik dacht, jij vind hem gewoon aardig en hebt er geen moeite mee. als jij er geen moeite mee hebt, heb ik dat ook niet.." "o george, je bent geweldig" zei doris dramatisch. "maar waar gaan we nu slapen?" "we gaan naar het crew huis, dat is een kwartier rijden in zo'n snelle volvo... ga je mee?" toen...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #325 Gepost op: 12-05-2002, 12:49:26 »
gingen ze naar de volvo, beetje knuffelen, beetje zoenen. George probeerde de auto te starten, maar dat lukte niet. Wat was er mee aan de hand? Na enig gesleutel startte de auto echt niet. Ze besloten dan toch maar terug te gaan om bij sjoerd en julia op de kamer te gaan liggen. Ze deden de deur open en keken in het bed, maar ze lagen er niet meer! Doris hoorde een auto starten en zag dat Julia naar haar zwaaide. Ze was erg boos maar zag toen dat er een brief op het bed lag. Er stond op: voor Doris, Ovide, Han, master3L en bertha. Ze maakten de envelop open en er stond: Lieve deelnemers, hier volgt de volgende opdracht...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #326 Gepost op: 12-05-2002, 13:00:48 »
deze opdracht duurt iets langer dan jullie gewend, zijn, nl. 48 uur. de opdracht is de kandidaten van de 3e serie van widm die hier nog niet zijn, naar portugal te halen en een opdracht te laten bedenken. jullie moeten de volgende mensen dus naar portugal halen:
Dick, Ellen, Erik, Harry, Jantien, Karen, Kerstin en Paméla. Zoals jullie weten is george er, john en prince zijn in het crewhuis. de rest moeten jullie dus naar portugal halen, en jullie mogen gebruik maken van internet en telefoon. smse is ook toegestaan, maar let erop dat jullie het beltegoed goed gebruiken!
groet, angela"

"wat een leuke opdracht! de ex kandi's!"riep ovide "paméla komt, paméla komt!" riepen vlaming en master3L, wat vlaming op een stomp van han kwam te staan. "goh, wat ben ik verbaasd" merkte doris op. "niet? wist je het al dan" "neej! natuurlijk niet! ik ben verbaasd! maar moeten we nu midden in de nacht gaan beginnen aan die opdracht... zullen we een rooster maken van slapen?" ze draaide zich om en knalde tegen sjoerd aan met z'n camera. na het rooster dat bepaalde dat doris, en george dus ook, eerst mochten slapen, gevolgd door ovide, daarna vlaming en han, en daarna master3L opgesteld was ging iedereen behalve doris aan het werk. eerst ging...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #327 Gepost op: 12-05-2002, 13:09:10 »
julia bellen. Julia? ja Julia. Zij was de enige die alle telefoonnummers had, ivm stalkgevaar. Ze belde naar ellen. Ellen nam niet op. Toen naar Harry, kerstin, karen, enz enz. Niemand nam op. Aan het eind belde ze teun maar op. Teun, ik kan niemand bereiken! Teun sprak: ik ga ze nu wakker maken en ik neem ze mee. Maar ik ga het moeilijk maken, ik laat alle ex-deelnemers zich verkleden als schaap end an doen we de volgende opdracht: er zijn 100 schapen en er moeten er vijftig naar een aantal meter verderop, vertel jij deze vervangende opdracht aan angela? de deelnemers van nu moeten zorgen dat alle ex-deelnemers aan de andere kant terrecht komen. deze moeten dus tussen de 50 andere schapen zitten.
Julia liep naar angela. Ze vertelde van de opdracht en dat er dus vijftig schapen naar een aantal kilometer verderop moeten en dat de ex-deelnemers dus in de ene schaapskooi moeten blijven zitten. Angela vond het een heel leuk idee en vertelde het aan george. George moest heel hard lachen waardoor doris nieuwsgierig kwam vragen wat er aan de hand was. maar george wilde het niet vertellen, waardoor doris heel boos werd en...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #328 Gepost op: 12-05-2002, 13:20:28 »
wilde george bijna slaan. maar toen zag ze z'n leuke gezicht weer en hield ze der arm in. "wha! sorry, k wou je niet slaan hoor schat..." "et geeft niet door, zal ik het je vertellen?" "ja, doe maar!" george fluisterde wat in der oor en doris barstte in lachen uit. "dat hebben we al gedaan! die anton! whahahahaha! ga je wat anders bedenken?" "ik ga wel even met angela praten ja..." "oke, doe dat maar."
na een diep gesprek belde angela naar anton "ben je imbiciel geworden, zwakzinnige idioot? het moet leuk blijven voor de kijker!" "ooow... o, dat hadden we al gedaan he? nou, eeeehm... ik laat ze wel naar portugal gaan. dan gaan we een opdracht doen met... met... ZINGEN! ja, zingen. oke, laat anton even denken..." "ik weet het!" riep angela "ik weet het! we gaan gewoon twee groepen liedjes leren. een stel portugezen gaan onze kandi's portugeze liedjes leren, zij leren ze weer aan de ex kandi's, zij laten afgewisseld door de echte portugezen de liedjes horen en de kandi's die de liedjes niet aangeleerd hebben gekregen moeten raden wie de nederlanders zijn. voor iedere goede keer mag er iemand van de exkandi's blijven..." "wow! goed idee angela! doen we!" "oke!" en zo gebeurde het dat er twee mensen uit werden gekozen om liedjes aan te horen, te leren en weer aan iemand anders te leren. het waren...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #329 Gepost op: 12-05-2002, 13:27:12 »
twee geweldige meiden, maar voordat angela deze bekend ging maken had ze eerst een mededeling. Er was een nieuwe kandidate! Iemand die totaal onverwachts meedeed: nl Julia! Zij was samen met doris uitgekozen om liedjes aan de portugezen te leren. Doris koos koffie, lekker bakkie koffie en julia koos even aan mijn moeder vragen. Ze mochten allebei iemand vand e crew meenemen om ze te helpen. Natuurlijk kozen ze hun geliefden. deze waren er heel wat minder blij mee, want ze konden voor geen meter zingen (al vonden doris en julia het wel heel mooi klinken.)
De portugezen waren een stelletje malloten van de hogeschool van porto. Ze bespeelden een instrument of konden goed zingen/geluiden maken van instrumenten. Er was ook een malloot die alle geluiden na kon maken, van sirene  tot olifant en van trompet tot muis. Toen hij een muis na deed schrk doris zo hard dat ze van schrik op een stoel sprong en ze...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #330 Gepost op: 12-05-2002, 13:36:49 »
helemaal bleek geworden flauw viel. na een paar seconden stond ze weer op, en er kwam langzaam weer kleur op haar wangen. in het engels begon ze tegen de portugezen te praten, en toen begon ze te zingen. opeens klonk het wél mooi, vreemd maar het was toch echt zo.

doris: het klopt idd dat m'n stem ineens anders was, maar dat is eigenlijk m'n gewone zangstem. dat heb ik welles, dan ben ik schor, maar als ik dan op de grond val is het weer over. maar dat was wel grappig, want toen ik dat uitlegde ging juul gelijk op een stoel staan en sprong er van af. der stem werd er wel een beetje beter van, maar ja, der hoofd niet...

na de twee liedjes moesten er nog 7 liedjes gezongen worden, voor iedere kandi een, dat zou belangrijk zijn voor iedere exkandi of die exkandi in portugal zou mogen blijven of niet.
ze gingen eerst dat liedje van doe maar doen, een duet van doris en george. uiteindelijk werd dat doris en sjoerd omdat george steeds dubbel ging van het lachen.
daarna deed julia daar in dat kleine café en samen met sjoerd aan de amsterdamse grachten. doris deed nog snel even tulpen uit amsterdam. toen ze klaar waren kregen ze te horen wat de andere groep van de kandi's had gedaan.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #331 Gepost op: 12-05-2002, 13:45:44 »
het was een spannend moment. Angela kwam gelukkig al snel met het verlossende woord:
de opdracht is...niet gehaald. George keek verbaasd en zei: Niet gehaald? angela sprak: niet gehaald, george sprak: Niet gehaald? Waarop sjoerd zei: Zuur man!
Na enige tranen van alle kanten kwam het groepje van ovide, han, bertha en master terug. Zij moesten op een terrasje gaan zitten en raden wat de anderen zouden doen. Ook hun opdracht was niet gelukt, omdat Han dacht dat bertha wel de portemonnee van de burgemeester zou pakken, maar natuurlijk deed bertha dat niet. Iedereen was boos op han, maar han zei dat ze de vraag verkeerd begrepen had. Gelukkig geloofden de anderen haar en was het al snel weer goed.
De avond brak weer aan. Er moest bijna weer en test gemaakt worden. Maar er was iemand die een vrijstelling kon verdienen, namelijk door de volgende opdracht uit te voeren...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #332 Gepost op: 12-05-2002, 13:54:52 »
... andere kandi's aan het gapen te maken. als de kandi die dat moest doen ze allemaal aan het gapen had gemaakt, had diegene een vrijstelling verdiend. de enige die van die opdracht wist was doris, of doris en de mol als ze zelf de mol niet was. doris was namelijk weer informatie gaan vragen bij george, en die had ze gekregen. toen angela binnen kwam met de vraag of er nog iemand was die wakker genoeg was voor een opdracht, meldde doris zich meteen aan. de anderen lieten haar gaan, niemand had ergens anders zin in. doris kreeg de opdracht uitgelegd en kijk zogenaamd verbaasd. toen ze binnenkwam en de anderen haar om haar opdracht vroegen antwoordde ze gapend dat dat morgen pas zou gebeuren. de anderen wilde weten wat de opdracht dan was. nog steeds gapend beweerdde doris dat ze dat nog niet wist. en daar lukte het al: han was aan het  gapen geslagen. george kwam de grote zaal in lopen, ook gapend. juul zag george voor sjoerd aan en begon ook te gapen, ze volgde namelijk graag sjoerds voorbeeld, net zoals sjoerd graag juuls voorbeeld volgde. toen george echter naar doris toe liep begreep ze het misverstand en stopte abrupt met gapen. ze had echter gegaapt, en doris mompelde inzichzelf "die is binnen" toen...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #333 Gepost op: 12-05-2002, 14:04:51 »
julia opstond en heel erg boos werd. Verdomme, je hbt ons er allemaal ingeluisd! Jij speelt samen met george onder 1 hoedje en je hoort alles van hem! Ik weet het wel, ik ben niet acherlijk! Vloekend en tierend liep ze naar sjoerd. De anderen bleven een beetje verbaasd en gapend achter. Wat de anderen niet wisten was dat julia wel eens slaapwandelde. Toen Sjoerd even later zijn kamertje uit kwam met een slapende julia in zijn armen keken diegene die nog wakker waren verbaasd op...Wat heeft sjoerd met julia gedaan? stiekem slopen ze achter sjoerd aan, dit tot groot ongenoegen vand oris omdat zij haar opdracht zag mislukken. doris overlegde even met George, zodat ze niet precies achter de anderen aan kwam. George zei tegen haar dat hije r alles aan ging doen om de opdracht uit te stellen. maar toen doris boven kwam bij de kamer van sjoerd en julia, waar de anderen stiekem gingen kijken, zag ze dat iedereen lag te slapen!!! Doris was zo blij dat ze...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #334 Gepost op: 12-05-2002, 14:13:33 »
george in z'n armen viel en em overlaadde met zoenen. "de executie is morgen" "oke" "zullen we gaan feeste!" "goed idee... waarom?" "uuuhm... je vrijstelling?" "oke" zacht liepen ze de trap af, maar toen ze eenmaal buiten waren liepen ze julia tegen het lijf. "wat doet zij hier?" vroeg george "whahaha, slaapwandelen! lol!" "zullen we langs der lopen?" "is goed, doen we!" stil liepen ze om julia heen, en kropen in de auto
george scheurde weg en maakte daarmee alle kandi's wakker die er met z'n allen op bertha achteraan scheurden. na een tijdje kwamen ze bij het crewhuis waar gezellig gefeest werd. ze kwamen binnen en werden heel blij onthaald. de andere kandi's kwamen echter ook ineens binnen. dit tot verschrikking van george en doris, maar de crew maakte het nix uit.
toen iedereen om een uur of zes bezopen in elkaar was gezakt en z'n roes op de grond lag uit te slapen, waren angela, george en doris nog wakker. angela en george wisten echter niet dat doris nog wakker was. sneaky was ze naar boven gegaan om het draaiboek te vinden waar de mol in stond, maar ze werd achtervolgd door george die het gekraak op de trap gehoord had en d'r naar een kamer droeg. dat was niet de bedoeling maar aangezien ze het ook niet erg vond liet ze zich wegdragen.

de volgende morgen had iedereen hoofdpijn. maar de test moest gemaakt worden en die werd gemaakt....

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #335 Gepost op: 12-05-2002, 17:00:13 »
behalve door Doris, want die zat dus nog steeds in dat kamertje. Dit vond niemand erg, serker nog, ze hadden het niet eens gezien want de kandidaten mochten elkaar niet zien voordat ze de test hadden gemaakt. Bertha vroeg zich af waarom, en verstopte zich bij de computer. Toen kwam Vlaming binnen en Bertha wist zeker dat de tekst die Vlaming typte veel langer was dan de naam van Vlaming.....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #336 Gepost op: 12-05-2002, 19:40:43 »
en daar verscheen doris toch nog. Zij moest ook de test doen, want ze wist nog niet zeker of ze de vrijstelling wel verdiend had. Ook george wist nog van niks, wantz e wilden het allemaal geheim houden. Doris haar handen trilden als een gek toen ze de test maakte.
Nadat de anderen de test ook hadden gemaakt gingen ze kijken wie de test het slechtste had gemaakt. Eerst Julia. Deze kreeg gelukkig een groen scherm, omdat ze er voor het eerst in zat. Daarna bertha. Deze kreeg ook een groen scherm. Toen kwam doris...haar scherm was rood. Doris wilde bijna heel hard gaan huilen en de anderen ook, mnaar daar kwam anton aangerend. Hij had een blaadje in haar hand waarop stond dat doris een vrijstelling kreeg! Iedereen was dolblij en ze gingen lekker in het zonnetje zitten, totdat...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #337 Gepost op: 12-05-2002, 20:01:28 »
anton weer terug kwam met z'n blaadje. "kandidaten, er moet toch iemand uit... het is heel vervelend, maar op basis van de test is bepaald dat maar liefst 2 personen het spel moeten verlaten. master3L" "WAT?!" "sorry, zo is het spel. later!" er volgde een afscheid, een beetje koel want master had nu een maal geen relatie... en daar gingen ie...
maar ineens kwam er iemand aanlopen: daan! "en dit is de nieuwe kandi" verkondigde angela. nu zijn jullie weer met z'n vijven, daan, vlaming, han13, julia en doris.
toen kwam angela aan rennen. "lieve kandidaten... jullie krijgen een nieuwe opdracht. hier hebben jullie 5 pakken, duikpakken wel te verstaan. doe ze aan en stap in de opdracht. bij jullie aankomst zal ik de opdracht vertellen..."

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #338 Gepost op: 12-05-2002, 20:05:18 »
terwijl ze de duikpakken aandeden kwam de auto van bertha aangereden. Deze werd boos: nee, jullie mogen niet mee! niet met die vieze pakken aan! Zo kwam het dat de hele zuto bedekt was met handdoeken en bertha niet achter het stuur kroop om in de gaten te houden of de handdoeken niet omvielen, zodat de bank alsnog nat zou worden...
Door al dit gedoe waren ze een heel groot deel vand e tijd verloren...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #339 Gepost op: 12-05-2002, 20:14:20 »
maar dat maakte nix uit want de tijd was nog niet in gegaan. toen ze aankwamen bij angela vertelde zij dat ze pas bij een eiland zo'n kilometer verder in de zee de opdracht pas zou vertellen. ze stond zelf op een luxe bootje, maar voor de kandi's was er slechts een klein vissersbootje, zei het met een motortje. "er kunnen maar 3 mensen in" zei angela "er zijn dus twee mensen die kunnen kiezen: of zwemmen, of niet mee gaan. maar wie gaan er iig, met het bootje?" "ik!" riep daan "ik!" riep juul "en ik!" riep doris. "oke, dan blijven vlaming en han over, wat doen jullie?" "niets, we blijven lekker romantisch op het strand" bepaalde han. vlaming kreeg de kans niet om wat te zeggen.
de drie van het bootje voeren naar het eiland. daar moesten ze als nog zwemmen. "ah nee! daar heb ik dus echt géén zin in!" riep daan "kom op joh, zo is het spel nu eenmaal daan" zei julia, en daarmee haalde ze daan over te gaan zwemmen naar het eilandje. doris was er inmiddels al want die was zo sneaky geweest onder de discussie het enige paar zwemvliezen uit het bootje te pakken. toevallig waren de zwemvliezen ook nog in haar maat, toevallig... toen ze daar aankwamen ging angela hen toch echt de opdracht vertellen...