ze besloten zich in groepjes te verdelen. han, vlaming en ovide waren groep 1, blackmollie, master3L, lautjuh en doris waren groep 2. "oke, wij gaan wel gewoon op zoek naar dat hup calazel" zei han "is goed, dan gaan wij gewoon een beetje niks doen en wachten op jullie instructies" zei bm. groep 1 ging op weg, en toen ze een kwartier in de auto zaten kwam ovide ineens ergens achter, huca, hussel cas, hussel cash... een bank! ze zit in een bank... waar zit een bank?" "hoho, wacht ff, dat vind ik wel erg ver gezicht" "ik niet, en trouwes, sinds wanneer vind jij iets vergezocht?" "oke, we proberen het wel ovide, bel bm maar op" "oke... ovide hier... we hebben een hint, we zoeken naar een bank..." "hier staat een bank, maar ze zit der niet op" "niet zo'n bank... gewoon een geldwisselbank. ow, ik zie een kruis staan... ga maar naar een kerkhof ofzo..." "oke, later!" "we moeten naar een kerkhof volgens ovide..." "doen we!" en ze gingen op weg
eenmaal aangekomen op het kerkhof vonden ze een sleutel en een brief. bm vroeg aan een voorbijganger om het te vertalen "hier wachten onze dode lichamen op jouw dode lichaam" "ja, maar broer is toch geen dood lichaam?" merkte doris op. iedereen keek der zo aan van: you're right... "maar.... wat moeten we hier nou mee?" onderbrak lautjuh de stilte "ja, geen idee" antwoordde master3L
ondertussen bij de andere groep...