Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 66006 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:WIDM soap! (deel 3)
« Reactie #300 Gepost op: 17-04-2002, 14:07:35 »
'Nou, we gaan hier uit van de ongelijke kansen theorie, dus niemand zit evenredig bij de Mol in het groepje.
Vlaming en Doris, Lautjuh en BM, Ovide en Pino en Han en Bertha.
Ovide begon meteen al Bertha bier te geven. 'Dat vind k zielig!!'  gilde Lautjuh. 'Dat doe je toch niet, bij een koei!!'
'Anders kunnen we toch niet winnen!!'
'Nou, dan maar niet, maar je gaat een koei geen bier geven!!'

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #301 Gepost op: 17-04-2002, 14:14:40 »
"oke, han heeft gewonnen, anders is et zo onkoeisch" besliste angela "vlaming en doris, gaan jullie maar... trouwens, als jullie goed voorspellen wie der wint krijgen jullie pas geld... de winnaar krijgt een vrijstelling" "keej vlaming, hier je bier..." sneaky pakte doris vlamings bier en goot der drie glazen tequila door. alsjeblieft" "dank je... *klokklokklok* hhiihihihihihihihihiihihi..." "wat is der met jou aan de hand? een vlaming die niet tegen bier kan... wat ernstig!" vlaming klapte achterover en doris had gewonnen. toen gingen ovide en pino tegen elkaar, maar het schoot niet op. net als hun posts ging de drank gelijk op, en pas na 3 liter lag ovide onder de tafel en was pino de winnares. "oke, lautjuh en bm, gaan jullie maar!" digibeet was echte op bm's schoot gaan zitten, en lautjuh vond het zielig als het beest drank binnen zou krijgen. ze betoogde net als bij bertha waarom bm niet mee mocht doen en lautjuh won. toen de halvefinales...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 17-04-2002, 14:21:23 »
Toen moest Doris tegen Lautjuh.
Doris had 7 liter bacardi door de wisky van lautjuh gegooid maar Lautjuh had heel sneaky de glazen omgewisseld zodat Doris de bacardi met Wisky kreeg. 'Misselijk!!' zi Doris toen ze et op had en liep weg om te kiwiknotsen met dank aan pino  ::).
'Lau heeft vriendjes gemaakt hoor.'
Toen moesten Lautjuh en Pino nog tegen mekaar.
Pino had Lautjuh bier gegeven maar aangezien ze dat niet luste lag al snel lautjuh ook onder tafel en was Pino de ultieme winnaar. 'Heuj heuj!!' riep ze.
Vlaming had voorspelt dat Pino zou winnen en kreeg de vrijstelling.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 17-04-2002, 16:08:09 »
Daarna was er helaas voor de kandi's weer een test en een executie. In de biecht voor de executie:

Master3L: ik heb op Pino gestemd, zij is de mol, jaaa, me eerst wel zoenen zeker en dan toch niets willen! ze is zeker bang dat ik te weten kom dat zij de mol is als we te intiem worden... daarom wees ze me af!
Vlaming: Pino is de mol, ja zij is van begin af aan voor mij de mol, omdat ze mijn tandenbortsel niet zag toen ik die zocht, terwijl hij gewoon bovenop mijn bed lag! Nee, ik kan alleen overtuigd worden dat iemand anders de mol is, als zij eruit gaat.
Ovide: Pino is de mol, ja. Ze heeft het ook zelf gezegd, toen WC-eend eruit moest. "dan doen ze het maar zonder mol!" haha, toen heeft ze zich verraden.
Pino: Master3L is de mol, hij probeerde mij te verleiden terwijl hij wist dat ik met WC-eend had... echt een mollenstreek vind ik dat!!
Doris: iedereen denkt vast dat ik eruit moet, dat heb ik al van meerderen gehoord, maar zij zijn gewoon niet slim en staren zich blind op 1 mol, de meesten op Pino, vermoed ik... Maar ik spreid mijn aandacht, houd 2 mensen in de gaten... dan heb je veel meer kans om te blijven...
Blackmollie: ik blijf bij mijn eerdere besluit. Ik durf niet te veranderen. En ik denk dat Doris er vandaag uit gaat, ja, denk ik. Als mijn lieve Vlaming er maar in blijft...! (en ik natuurlijk)

Daar kwamen alle kandi's... "Lieve kandidaten, helaas, alweer een executie. Er is een hechte groep ontstaan, maar toch... zullen jullie weer van iemand afscheid moeten nemen. Degene die het rode scherm krijgt, moet onmiddellijk naar huis."
Ze begon de eerste naam in te typen... Bertha: groen. "Zo groen als gras, Bertha'tje.;)"
Ovide: groen. Doris: groen. (opgeluchte zucht van George en Doris) Master3L: groen. (Pino keek triomfantelijk.) Blackmollie: groen. (Vlaming en Blackmollie vielen elkaar om de hals, Vlaming had immers een vrijstelling.) Pino: rood.
Vele kandi's keken extreem, maar dan ook extreem verbaasd. Huh?!?!?! hoe kan dit  ??? ??? las je in veel gezichten. Pino kreeg een dikke zoen van een betraande Master3L, een hoop handengeschud nog met de anderen, ze pakte haar tas en weg was ze... Van de spanning begonnen Vlaming en Ovide hard te lachen en de rest volgde. "We zitten er nog in! Wees blij!"

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 17-04-2002, 16:14:45 »
'Ik ben helemaal niet blij!'  'We zullen dr allemaal vreselijk missen, but life goes on' stelde Angela de kandi's gerust.
En daarom heb ik nu meteen een opdracht voor jullie.
Dit is een opdracht voor 10000 euro.
Eén van jullie wordt afgezonderd. De rest gaat in een kringetje staan en die wijzen een moordenaar aan. Als de moordenaar naar je knipoogt, ben je dood. Als degene die afgezond was kan raden wie de moordenaar is gaat er 10000 van de pot af en heeft diegene een vrijstelling. Pas dus op dat jullie niet de Mol laten raden wie de moordenaar is!!'
De kandi's kakelden allemaal door mekaar heen, en uiteindelijk besloten ze Doris af te zonderen omdat zij door niemand verdacht werd. De kandi's besloten Han de moordenaar te maken...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 17-04-2002, 16:19:59 »
Han deed eerst een minuut lang niets, om Doris in verwarring te brengen. Ze stonden allemaal in een kring en toen Doris de kant van Vlaming op keek, knipoogde deze opvallend naar Ovide. Han zag dit en knipoogde onmiddellijk zeer onopvallend naar Ovide, waarna deze met een dramatische schreeuw neerviel. Zou Doris in deze list trappen?
...ze zei nog niets... misschien ging ze wel voor het geld. Han13 knipoogde naar Bertha, die echter totaal niets van de opdracht begrepen had en rustig het grasveldje waar ze op stonden aan het leeggrazen was. Han13 bleef maar fanatiek naar haar knipogen en had niet door dat Doris dit gezien had... Omdat Bertha echter totaal niet reageerde, raakte Doris er vast van overtuigd dat Han13 nooit de moordenaar kon zijn...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #306 Gepost op: 17-04-2002, 18:28:43 »
Opeens viel bertha neer in het gras. ze zakte door haar benen en zonder ook maar een boe of ba lag ze daar. doris had han naar bertha zien knipogen en wist wie het was. "han is het! han is de moordenaar! ik heb et! ik heb et! bertha, goed gedaan hoor. wat kan jij goed acteren. zo, sta nu maar op bertha... bertha! bertha! bertha? volgens mij is ze echt dood!" "o nee!" gilde han. snel rende lautjuh naar de koe en probeerde het te reanimeren. doris lag helemaal dubbel in het gras toen ze het zag, en kon er nog net uit piepen "hahaha, lau, hihihi, ze is gewoon in slaap gevall... hahahahaha lol!" "wat!? in slaap... klotebeest dat je der bent! sta ik me helemaal druk te maken om nix!" ondertussen lagen ook ovide, han en vlaming te rollen van de lol, want het zag der echt heel erg grappig uit, en dan dat beteurde gezicht van lau... geweldig! angela kwam aanlopen "zo doris... heb je het geraden?" "ja" "dan krijg je de vrijstelling!" "whiej!!!" riep doris en ze vloog george on z'n nek "ik blijf der in!" "maar" zei angela ernstig "er is ook 10000 euro van de pot af" "maar... dat wist ik helemaal niet. ik wist echt niet dat dat zou gebeuren..." zei doris...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 18-04-2002, 13:47:53 »
Iedereen was enorm teleurgesteld en nam 't Doris kwalijk dat er nu geld van de pot afging. In de biecht:

Vlaming: Doris wist echt wel dat er geld van de pot afging, dat weet ik zeker.
Doris: Ja, er ging geld van de pot af. Maar dat boeide me niks, ik had immers de vrijstelling gekregen.
Han: Ja die vrijstelling van Doris, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Die heeft ze natuurlijk helemaal niet nodig als ze de mol is. En 't leek haar ook wel goed uit te komen dat er geld van de pot afging.
Ovide: Volgens mij is er van te voren toch duidelijk gezegd dat er geld van de pot zou afgaan. En ik verwachte ook dat Doris 't groepsbelang voor haar eigen belang zou stellen. Maar nee hoor..........ik ben erg teleurgesteld in haar.
Doris: Och ik laat ze maar allemaal kletsen, ik ga er iig niet uit bij de volgende executie! *grijns, grijns*

De volgende morgen zitten de kandi's in 't hotel aan 't ontbijt. Door de crew wordt hen verteld dat ze zich moeten melden bij de balie van 't hotel. Daar wordt er door de baliemedewerker 'n telefoon aagereikt. Vlaming neemt 'm aan. 'Hallo met Angela, zoals jullie misschien al gemerkt hebben is Broer al 'n tijdje spoorloos. Jullie kunnen 5.000 euro verdienen als jullie 'm binnen 3 uur weten op te sporen'.........

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 18-04-2002, 13:56:26 »
'Daarvoor liggen er 3 enveloppen  op jullie te wachten bij de balie. Succes.'
De kandi's haalden de enveloppen op en er rolden 2 telefoons en een ansichtkaart uit. Han griste meteen de telefoons weg en keek ze allebei aandachtig. Daarbij haalde ze een briefje tevoorschijn die ze meteen weer weg stopte.

Doris: Ik weet niet wat Han daar aan et klooien was met die telefoons, maar volgens mij wou ze een bepaalde telefoon hebben.

Ovide: Op één zo'n ansichtkaart stond een foto van een wegdek met daarop in het groen de letters 'hup Calazel!
Huh, dacht ik, we ziten hier toch in de Mol, toch niet bij de Calazel??

Doris: Volgens mij heeft Han verkeerde informatie doorgegeven, ik weet het niet..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #309 Gepost op: 18-04-2002, 21:25:59 »
ze besloten zich in groepjes te verdelen. han, vlaming en ovide waren groep 1, blackmollie, master3L, lautjuh en doris waren groep 2. "oke, wij gaan wel gewoon op zoek naar dat hup calazel" zei han "is goed, dan gaan wij gewoon een beetje niks doen en wachten op jullie instructies" zei bm. groep 1 ging op weg, en toen ze een kwartier in de auto zaten kwam ovide ineens ergens achter, huca, hussel cas, hussel cash... een bank! ze zit in een bank... waar zit een bank?" "hoho, wacht ff, dat vind ik wel erg ver gezicht" "ik niet, en trouwes, sinds wanneer vind jij iets vergezocht?" "oke, we proberen het wel ovide, bel bm maar op" "oke... ovide hier... we hebben een hint, we zoeken naar een bank..." "hier staat een bank, maar ze zit der niet op" "niet zo'n bank... gewoon een geldwisselbank. ow, ik zie een kruis staan... ga maar naar een kerkhof ofzo..." "oke, later!" "we moeten naar een kerkhof volgens ovide..." "doen we!" en ze gingen op weg
eenmaal aangekomen op het kerkhof vonden ze een sleutel en een brief. bm vroeg aan een voorbijganger om het te vertalen "hier wachten onze dode lichamen op jouw dode lichaam" "ja, maar broer is toch geen dood lichaam?" merkte doris op. iedereen keek der zo aan van: you're right... "maar.... wat moeten we hier nou mee?" onderbrak lautjuh de stilte "ja, geen idee" antwoordde master3L

ondertussen bij de andere groep...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 19-04-2002, 14:12:25 »
Renden ze et hele dorpje rond op zoek naar een bank.
'Ik zie dr één!!'
Ze renden naar binnen. 'Dinero?? Dinero??'
Verbaasd keek de bankenier hen aan.
Teleurgesteld liepen de kandi's weer naar buiten, en vonden daar een..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #311 Gepost op: 19-04-2002, 14:19:21 »
foto van twee jongens: een kleine en een grote. "wat moeten we daaar nou weer mee?" zei han "ja, weet ik veel" zei ovide "zijn jullie blind ofzo? twee jongens, een oude en een jonge: twee broers! maar wat we daar mee moeten? geen idee zulle" "is broer misschien een gespleten persoonlijkheid?" merkte ovide op "nee, misschien zijn er wel twee broers..." "ja duuuuuuh! de hele wereld zit vol broeren" "nee, ik bedoel: misschien bestaat die hele broer niet en wordt hij gespeeld door twee personen... dus hij kan op twee plaatsen tegelijk zijn!" "tuurlijk vlaming!" "ja, echt! volgens mij kan het!" "zullen we het doorbellen aan groep 2?" "is goed" bij groep 2...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 19-04-2002, 17:39:53 »
...nam BM op. "Ja, wat hebben jullie ontdekt? Ik hoop iets belangrijks want we mogen wel opschieten, we hebben al meer dan een uur verprutst!"
"Ja, Vlaming hier. Hee, ik had een ideetje, Broer kan in werkelijkheid 2 personen zijn; twee broers! We moeten dus ieder een broer zoeken. Luister, zulle, wij hebben een foto gevonden van twee broers... ze zien er als volgt uit..."
Toen begon de lijn te kraken en wat BM doorgaf aan Doris, Master3L en Lautjuh, was bijzonder vaag... Maar het leek nu ook weer niet op de doorsnee Portugees...
Toen BM opgehangen had, riep Han13 opeens: "Ik heb een idee! Ik weet waar we de ene broer kunnen gaan zoeken..."

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #313 Gepost op: 21-04-2002, 17:39:57 »
Dit is mij verplicht door 2 opdringere dames... en dan gaan ze ook nog rare verhalen over gisteren vertellen aan klasgenoten... niet eerlijk :'( ;D

Maar goed, terwijl de anderen fijn aan het MEJN-en waren (voetnoot: je moet het maar willen :P), deed Eend de deur op slot, om eventuele jaloezie bij de andere kandidaten te vermijden ;D.

Nu ga ik heel even 2 mensen pesten :P En toen begon een nacht vol passie...

heheheheheheheheheheheheehehehehee jullie beurt :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 24-04-2002, 19:39:26 »
Lautjuh en WC-Eend werden de kamer uitgetrapt waar ze gezellig aan het monopolyen waren omdat er een nieuwe opdracht aan kwam.
'Jongens, het is al laat, maar jullie krijgen toch nog een opdracht. Dit is een opdracht voor 10000 euro.
Zes mensen gaan rondjes rennen om dit hotel en de andere 2 moeten raden wie er het eerst 5 rondjes heeft gelopen. Maar onthoud, de Mol is onder jullie, en niets is wat het lijkt!!
Wie gaat er rondjes lopen en wie gaat raden?'
'Ja, pff, ik ben al zo moe, ik ga echt niet nog rondjes lopen hoor!!' reageerde Doris fel. 'We moeten degenen die het slechts rennen laten raden want dan weten we toch al zo'n beetje wie dr gaat winnen.'
De groep besloot om Doris en Lautjuh te laten raden omdat die allebei geen zin meer hadden om midden in de nacht nog is actief te doen. Ze werden even apart genomen om te overleggen en besloten dat Vlaming en BM het eerst terug zouden zijn. De kandi's stonden klaar om te gaan rennen. '3, 2, 1, GO!!' De kandi's renden weg..
Vlaming liep voorop maar na 500 meter zag hij een bord staan met OMLEIDING, NEEMT U DE EERSTE AFSLAG LINKS.
'Huh' dacht Vlaming 'Dan ren je de stad in.'
Hij voelde dat er iets niet klopte maar ging toch maar links omdat hij niet recht door kon... Was de Mol hier aan et werk geweest?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 25-04-2002, 15:45:24 »
Han13, die op dat moment achter Vlaming rende, geloofde het bord niet, omdat Angela immers had gezegd 'niets is wat het lijkt', en omdat ze niet rechtdoor kon, rende zij dus rechtsaf. Nu kon ze een heel stuk zonder problemen rechtdoor rennen (dacht ze...). Maar toen ze eenmaal flink buiten adem was en langzamer begon te lopen, hoorde ze opeens...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #316 Gepost op: 11-05-2002, 14:39:55 »
helemaal nix meer. ze was gestruikeld, zag sterretjes en viel in een zwart gat. ovide en doris die naar d'r toe waren komen rennen riepen om n ambulance die na 9 minuten kwam. han werd de ambulance ingeladen en alle andere kandi's en crewleden gingen met de volvo's naar het ziekenhuis. daar kwam han al snel bij. ze stond weer op maar angela ging bij de uitgang voor haar staan. "kom maar op met dat geld" "wat voor geld" "voor het oponthoud. 5000 euro der af"
5000 euro armer verliet iedereen het ziekenhuis weer. in de biecht

han: dat sloeg echt nergens op. 5000 euro. alsof ik er wat aan kon doen dat ik bewusteloos was.
ovide: wij kwamen daar aan rennen en er lag een steen op hans hoofd
doris: ovide had een steen op hans hoofd gegooid, maar waarom?

na gegeten te hebben gingen ze allemaal slapen. maar zoals altijd niet allemaal...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 11-05-2002, 14:49:12 »
Ovide ging terug naar het gat. Ze moest en zou die steen te pakken krijgen. Konden op stenen eigenlijk vingerafdrukken zitten?
Via de kortste omweg sloop ze naar de kuil. Opeens botste ze keihard (let op dat 'kei') tegen iemand aan. Het was Doris. "Wat doe jij hier" riepen ze tegelijk uit. "MMm niets", zei Ovide, "mag ik niet eens een wandelingetje maken. Dat is goed voor de spijsvertering heb ik gehoord, en jij, wat doe jij hier?"
Doris bedacht zich geen seconde en zei...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #318 Gepost op: 11-05-2002, 14:56:22 »
Euh , ja , ik liep net door het centrum , en toen ben ik mijn ah-bonuskaart kwijtgeraakt  , weet jij misschien waar ie is ? vroeg doris. Ovide vertrouwde het zaakje niet zo , en besloot mee te spelen. Oh , zei ze , ik dacht dat wij hier helemaal geen Appie Heijn hadden zitten joh , zal ik me vergist hebben. Ik help je wel ff mee zoeken. Doris moest nu wel net doen of ze dat ding echt kwijt was , en besloot de grond af te gaan speuren. En op dat moment , zag ze opeens , '' nee dit kan toch niet  ,zou het dan toch ....''

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 11-05-2002, 15:04:22 »
...een bonuskaart op de grond liggen. Doris raapte hem op en keek naar de naam die er op stond."De Mol" stond er in grote letters op. De mol was dus hier geweest vandaag! Die steen op het hoofd van Han was dus een echte mollestreek!
Ze keek nog wat verder om zich heen en zag nu ook wat voetstappen en een grote steen liggen.
"Ovide, kijk eens", riep ze uit, "hier ligt bewijsmateriaal op de grond". Ovide stond verbaasd te kijken. Daarnet had ze op die plaats gezocht en niets gevonden. NU lag er opeens 'bewijsmateriaal'. Daar moest ze het hare van weten.
Ze hoorden gekraak in de bosjes. "Kom er onmiddelijk uit, lelijke mol" riepen de twee dappere Dodo's met schrille stemmetjes.
Een gestalte kwam uit de bosjes te voorschijn...