Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 66005 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 3)
« Reactie #280 Gepost op: 16-04-2002, 16:12:15 »
hem in de afgrond laten vallen. dan zou hij namelijk loskomen van het touw. de andere kandi's moesten hem echter wel om praten, en hem vertrouwen geven, nl. dat hij er nix van zou voelen. uiteindelijk was hij dan toch omgepraat en liet zich vallen. hij gilde en toen hoorden ze ineens een harde gil. "au!!! au! holy shit! een stier!" "o nee" merkte lau nichter op "hij is in de arena terecht gekomen!"

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 16-04-2002, 16:21:36 »
Han13 voelde eens aan het doorgebrande touw, dat nog aan 1 kant vastzat nl hun kant. "Hm," zei ze, "Als wij nu eens ook naar beneden gaan via dat touw, dan voelen wíj er iig niets van  ;) en kunnen we Master3L redden van die stier. Dat is waarschijnlijk de bedoeling en beneden vinden we dan vast ook wel weer een groene deur die naar Vlaming leidt. Ja toch?"
Dit vonden de andere kandi's een geweldig idee en Ovide vond zelfs een aantal tuigjes waarmee ze zich aan het touw vast konden maken. Alleen BM was weer chagrijnig omdat ze het maar niets vond dat ze nu wéér oog in oog met zo'n enge stier zou komen te staan...

Ondertussen bleef een rondrennende Master3L maar gillen in de arena. "Help!! Heeeeeeeelp!! Help dan toch!! Heb je die horens van dat beest wel gezien?! :o"

Gelukkig waren alle kandi's vrij snel beneden bij Master3L en niet te vergeten de stier. Ze wisten niet, dan Angela, die het hele schouwspel gadesloeg via een beeldscherm, de 'pislach' kreeg van de rondrennende en nog steeds doorweekte Master3L... En toen gebeurde er iets totaal onverwachts...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #282 Gepost op: 16-04-2002, 16:36:55 »
het stiertje nam blackmollie op z'n horens "o nee! nee! niet weer! o, alsjeblieft?" de stier gooide haar naar angela, die haar de volgende opdracht uitlegde. "wat jullie nu moeten doen, hangt van jou af. er zijn daar, in de arena, drie poorten. je mag er een kiezen. succes! blackmollie twijfelde, maar koos toch maar voor poort 2. de poort ging open, en er kwam iemand uitlopen... "JOHN! o JOHN! wat geweldig dat je er bent!" ze sprong op naar john maar voordat ze bij john was had lau hem al bereikt en overladen met zoenen. binnen een paar seconden lagen bm en lau op de grond te vechten over john. hij liep echter naar angela toe, groette haar, en toen hij george eenmaal opgemerkt had gaf hij hem een hand. toen wenkte hij de kandidaten, en bm en lau renden op hem af. "o johnnie!" hij legde de opdracht uit die hij had meegekregen: er zijn drie mensen die vannacht moeten werken, de rest kan lekker uitrusten. wie meld zich aan om te werken?" niemand meldde zich aan, behalve doris, die wist van de opdracht en er wel zin in had. "doris... verder nog mensen?" "ja, hahaha, denk je dat ik der zin in heb om uit jou buurt te blijven?" zei lau. "nou, dat weet ik niet, maar ik ga ook mee, en daarna ga ik george helpen hier." "oooow... als jij meegaat john, ga ik ook mee." "en ik ook!" zei blackmollie." alle cameramensen gingen met john en de drie kandi's mee, en angela ging met de anderen mee. "jullie opdracht is de volgende: daar, in dat museum, staat een verguld blauw 1000 euro briefje. maar let op: hij wordt goed bewaakt. jullie taak is om hem te stelen"...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 16-04-2002, 16:51:15 »
De kandi's waren even stil. Toen ontstong er alweer een heel geharrewar over hoe ze dit moesten aanpakken. Doris had er wel zin in en deed meteen haar schoenen uit zodat ze niet te veel lawaai zou maken bij het lopen. Iedereen keek onmiddellijk naar de schoenen van de anderen: was de mol onder hen, en had de mol net als mol Nico ooit schoenen met zeer luidruchtige zolen aangetrokken? Maar nee , dit was niet het geval, iedereen droeg zeer gemakkelijke gympies en Doris stond daar in haar rood-wit-geblokte sokken.

BM en Lautjuh stelden allebei tegelijk voor dat zij wel bij John wilden blijven om Doris te coordineren. Maar dat feest ging natuurlijk niet door. "Ech nie!" zei John, "niemand blijft bij mij, jullie moeten SAMEN proberen de 1000 euro te bemachtigen. Hier hebben jullie spuitbussen om de laserstralen zichtbaar te maken. En wat ik ga doen, is iets heel anders...:"

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #284 Gepost op: 16-04-2002, 17:04:36 »
Want de 3 kandi's wisten niet dat John weer terug ging naar de andere kandidaten. Terwijl Doris, Lau en BM het vergulde blauwe 1000 euro briefje moesten stelen, kregen de andere kandi's een nieuwe opdracht van John: zij moesten ook het vergulde blauwe 1000 euro briefje stelen, maar dan wel op die manier dat Doris, Lau en BM het niet door hadden dat de andere kandi's hen voor waren geweest.

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #285 Gepost op: 16-04-2002, 17:21:35 »
bm en lau zaten der een beetje treurig bij. "ik heb hier helemaal géén zin meer in!" schreeuwde bm in het gebouw waar ze moesten stelen. "ja, gooi het er maar lekker uit hoor bm!" zei doris. "stil! we moeten het voorzichtig stelen! kom, we gaan" en weg liep lautjuh, haar tranen afvegend met haar roodmetwitgebloktezakdoek.
opeens zei doris "sssst! ik zie der een" en ze begon te spuiten met de spuitbus "au! kijk uit wat je doet, et zit helemaal in m'n ogen." zei bm "sorry bm, sorry! lautjuh was echter doorgelopen en doris gilde "lautjuh! REAGEER EENS!" lautjuh draaide zich om en keek boos naar bm en doris. "schiet op! ik wil dat ding stelen en dan naar john toe!" dat liet bm zich geen twee keer zeggen, ze vermande zich snel en rende achter lautjuh aan...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 16-04-2002, 17:23:04 »
Maar ondertussen was Vlaming nog steeds niet bevrijd. Deze zat weer in een ander vertrek, wat de andere kandi's niet wisten (behalve de mol natuurlijk). John bezocht ook hem en gaf hem een gretig aangenomen handdoek om zich eindelijk af te dorgen van die dolle tocht over de kolkende rivier. Vlaming kreeg de opdracht om in zijn eentje het vergulde briefje te stelen, maar hij kreeg dan wel de hulp van John himself! Als het Vlaming zou lukken, kreeg hij een vrijstelling, moesten alle andere kandis voor straf omdat ze hem vergeten waren, die nacht buiten in de kou slapen, én zou de 1000 euro voor de pot verdubbeld worden, hetgeen niet het geval zou zijn als een van de andere kandidaten het biljet te pakken zou krijgen. Aangezien iedereen er net zo lang de tijd voor had tot iemand het briefje te pakken had of tot iedereen het opgaf, zou de mol er waarschijnlijk wel alles aan doen om ervoor te zorgen dat niet Vlaming de gelukkige zou zijn. Maar ja, Vlaming had de hulp van John, dus hij had wel een streepje voor...

Ze besloten dat John de anderen af zou leiden, terwijl Vlaming van bovenaf aan een touw naar beneden zou zakken om het biljet te pakken. Boven het biljet waren nl ook geen laserstralen om hem te belemmeren. Zo gezegd zo gedaan, dus John ging naar buiten en riep keihard, zodat de kandi's binnen in het gebouw van het euro-biljet het konden horen: "HELP! HELP! kandi's help ons, mij en GEORGE! (dit uiteraard om ook Doris over te halen) Als jullie ons helpen, krijgen jullie allemaal een vrijstelling!!! En snel, want aaaaaaah....."

Zouden de kandi's erin trappen en zou Vlaming degene zijn die er met het vergulde biljet vandoor kon? Of zou de mol een onverwachte mollenstreek uitvoeren waardoor het allemaal weer heel anders uitpakte? Wat voerde Bertha eigenlijk ondertussen uit...?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #287 Gepost op: 16-04-2002, 17:29:33 »
wat loopt ie nou te kloten daarbuiten? et is ech nie normaal zeg hoe die john zit te kloten daar. eerst ons een beetje naar binnen brengen en dan mogen we weer weg!" bm en lautjuh waren inmiddels al lang weggerend naar hun john. maar doris wist hoe het zat en wilde vlaming niet nog meer voorsprong geven. zachtjes liep ze door. toen ze in de zaal van het vergulde eurobriefje was, schrok ze zo dat ze bijna een hartverzakking kreeg. daarboven hing een soort spin aan een touwtje. "heya! en wegweze daarzo! OEPS!" en daar viel vlaming naar beneden, en... het gulden briefje viel ook op de grond, en brak... en de bewaking kwam aanlopen. "au! m'n been!" riep vlaming, wiens been onder het beeldje vastzat. "rustig! en stil! hier, ga staan. zo ja... en nu! RENNEN!" snel rende doris weg, vlaming huppelde er op één been achteraan. toen ze eindelijk buiten waren was er niemand meer, behalve george...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 16-04-2002, 18:50:17 »
en terwijl Doris zich in de armen van George stortte, kwamen de andere kandidaten met John en Angela aanlopen. Angela zei op haar typische toontje: "Nou, lieve Vlaming, lieve Doris, jullie hebben er weer niet veel van gebrouwen he! Geen geld erbij in de po..."
Maar Vlaming onderbrak haar en riep: "O jawel!"
??? ??? keken de anderen hem verbaasd aan.
Vlaming legde uit dat hij, doordat het beeldje, waar het biljet van 1000 euro in had gezeten, gebroken was, dit biljet nog snel mee had kunnen grissen voordat hij met Doris naar buiten hinkte. "En nu heb ik een vrijstelling!!" juichte hij. Angela keek beteuterd, maar gaf Vlaming toch de 1000 euro die er immers bij zou komen als hij het biljet te pakken zou krijgen.

"En dan hebben jullie nu een vrije dag!" verklaarde John, "zonder opdrachten van Angela! En ja... ik blijf ook..." voegde hij eraan toe voor de smekend kijkende BlackMollie en Lautjuh. Toen ging er onder alle kandi's een luid gejuich op. Doris sprak met George af dat ze om iets over 4 naar hem toe zou komen.

Om vier uur... (iets te vroeg dus...) kwam een stralende Doris bij de kamer van George, klopte voorzichtig aan en stapte naar binnen... "Hee, George..."
"NU EVEN NIET!!" klonk het, "kunnen jullie dan helemaal niets... ohhhh, lieverd, Dorisje, ben jij het!"
En de twee tortelduifjes barsten in lachen uit. "Zeg, George," begon Doris, "ik moet je iets vertellen."
"?"
".....ik ben zwanger.................."

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #289 Gepost op: 16-04-2002, 20:29:03 »
"nee..."
"ja..."
"nee..."
"ja..." er begon een lachje om doris' mond te spelen
"nee..."
"nee, idd niet... ik weet eigelijk ook niet waarom ik dat zei, maar et was maar een grapje. ik bedacht het ineens..." "hihihihihihihihi" george begon te lachen "gelukkig maar, ik dacht al... maar waar kwam je voor?" "ja, wat denk je..." "oooo..." en weer begon george te grinniken. "nee, niet daarvoor!" "o..." nee, ik was dus gewoon ff benieuwd he: waarom heeft angela ons niet verteld dat er een eurobiljet ín het beeldje zat... ik neem het jou niet kwalijk hoor" "ja, geen idee, der zat niet eens geld in" "ooow... grrrr! vlaming, die vuile mol van me!" "vlaming is de mol niet! o... sorry, ik kan niet goed liegen maareh... ik mag dat niet zeggen." "oke..." "houden we dan nu tijd over voor andere dingen?" "ja hoor"

ondertussen bij het zwembad...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 16-04-2002, 21:00:39 »
...was iedereen als bommetjes in het water aan het springen. "Net Sjors en Sjimmie," zei Pino, maar waar dat op sloeg begreep niemand.

En toen kwam opeens Bertha eraan hollen, recht op het overvolle zwembad af... en ook zij droeg een toepasselijk, zeer elegant rood-wit-geblokt badpak met het logo van de mol erop. Toen Han13, met eenzelfde soort bikini, die zich in het zwembad bevond, doorhad wat Bertha van plan was, schreeuwde ze: "Bertha, neeeeeeeeeee.......!!!!!!!!" Maar het was al te laat, de meeste kandi's konden nog nét uit het water ontsnappen voordat het gevaarte ging landen, behalve helaas Vlaming, met zijn manke been. Toen klonkt er een enorme PLONS en vloog de totale inhoud van het zwembad over het terras waar Angela en de crew lekker lagen te zonnen. Vlaming, die nu extra pijn aan zijn been had, hield toch de sfeer erin: "Ik zei nog zo: geen bommetje!!!"

En toen barstte er toch een gebulder los onder de kandidaten, het was nog harder dan die plons van daarnet.
;D ;D

(Maar... wat was nu de diameter van het zwembad?;))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #291 Gepost op: 16-04-2002, 21:09:04 »
toen kwamen george en doris naar benede, en ze besloten maar met ze alle te gaan lunchen. "wie gaat der koken dan?" "nou, ik niet iig, ik heb echt een hekel aan koken" zei george "o" zei vlaming "nou, ik vind et wel leuk, ik ga wel koken" "oke" zei lautjuh "dan maak ik wel de cocktails... samen met john. john, ga je mee?" "wat doen?" "koke!" "oooow..." "met mij hoor!" "oke, ik kom der aan!" lautjuh maakte een vreugdesprong in de lucht, maar viel per ongeluk weer in het water.

na een half uur was de lunch klaar: heerlijke sandwiches met alles derop en deraan, lekkere cocktails, flensjes, ijs... heerlijk. na het eten besloten ze allemaal maar een beetje niets te gaan doen, en ze gingen allemaal bij het zwembad liggen. plotseling kwam er een vliegtuig over, met de tekst "het kabinet is gevallen!" "heeeej!" zei ovide "moet je dat zien... het kabinet is gevallen! ik wist niet dat portugezen nederlandse berichten schreven" "doink!!! hallo, ovide?!" zei pino "ja, wat.... ooooooooo! he? is het nederlandse kabinet gevallen?" "hahaha lol!"  zei doris "dan zijn wij teminste op de tv aanstaande vrijdag. lautjuh die merkte helemaal niets, ze ging helemaal op in de verhalen van haar john over hoe je nou het beste schapen kon hoeden. na het rumoer om het zwembad gingen ze...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 16-04-2002, 21:18:40 »
...dansen rondom het kampvuur! Het was inmiddels wel bijna donker, maar de vrije dag was nog niet voorbij, dus besloot iedereen, jaja, inclusief de mol, er een gezellig feest van te maken. En dat werd het! Iedereen danste uitbundig terwijl Lautjuh gezellig samen met John ;) achter de bar stond. Aan het einde van de avond werd de beste danser gekroond. Iedereen schreef op een briefje (voor zover men nog nuchter genoeg was om te kunnen schrijven) wie volgens hem of haar de winnaar was, en John en Lautjuh, die zelf niet erg veel hadden gedanst, telden de stemmen en na deze uiterst spannende telling verkondigde Lautjuh...: "Jaja mensen, iedereen heeft zeer enthousiast en vooral met plezier gedanst, maar we hebben nu toch echt een winnaar een verliezer en een mo.... ehhh, alleen een winnaar bedoel ik. Wie wordt de kampvuurkoning(in)?? And the winner is.......... (John kreeg even een visioen van drie mensen die gingen parachutespringen...) BERTHA!!!!!"

« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 21:21:12 door e »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #293 Gepost op: 16-04-2002, 21:28:50 »
"go bertha! go bertha!" "boehoe!" en vrolijk danste bertha erop los... het was allemaal heel erg vrolijk, en de meeste mensen waarom helemaal bezopen. vooral bertha zakt helemaal door haar benen heen en viel in het zwembad. vrolijk bleef ze daar drijven. iedereen volgde haar voorbeeld en sprong in het zwembad. iedereen was helemaal uitgelaten en ging verder in het zwembad. alleen john en lautjuh stonden nog op de kant, ze hadden nl. helemaal niet door dat de rest in het zwembad lag, en langzaam schuifelden ze naar het hotel. maar bm zag het en rende erop af! "he john! wat doe je man! ik was met jou! wat zit je nou met haar te kloten?" (in het zwembad pino tegen ovide: "ja, et is echt niet normaal hoe hij met haar zit te kloten!) er begon een vechtpartij tussen lau en bm. bm viel in het zembad tegen vlaming aan. hij tilde haar uit het water en kijk haar diep aan. der waren nu drie stellen: john en lau, vlaming en bm en george en doris... de rest was nog alleen... "ik ben niet alleen hoor" zeiden pino en ovide "wij hebben allebei thuis een man zitte, dus wij voelen ons helemaal niet buitengesloten" "nee, echt niet" "nee..." ze gingen allebei maar naar de slaapzaal en sliepen snel in. bertha veranderde al snel in een zeekoe en bracht de nacht door op de bodem van het zwembad, de rest had het erg gezellig met z'n tweetjes...

« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 21:34:17 door Doris »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #294 Gepost op: 16-04-2002, 21:30:33 »
De volgende morgen zater ze lekker met z'n allen op een terrasje in de zon.
'Go Pronk go Pronk go Pronk!!'  riep Lautjuh die haar Jan Pronk Fan Club opgericht had.  'Hou je kop nou es mens' zei Blackmollie. 'Ik probeer te zonnen!!'  
Intussen was Master3L op het wazige idee idee gekomen om n ritje op Bertha te maken (die op mysterieuze wijze weer terug gekeerd was)
'Goed idee!!' riep Pino en ging achterop Bertha zitten.  
Master3L gaf Bertha n klap voor dr kont en Bertha ging rijden. 'Holy shit man! Ik pleur dr bijna af!' riep Pino.
Na een tijdje gereden te hebben stopten Pino en Master3L voor een lekkere picknick op het gras.
Master3L kroop alleen steeds dichterbij.. en gaf haar spontaan een kus. Die werd beantwoord door Pino en zo ging het een paar minuten door. 'Ik.. ik kan het niet' zei Pino ineens. 'Ik wil nix met je, sorry..'
Master3L werd zo emotioneel dat ie moest huilen.
'Onbeantwoorde liefde.. het ergste wat je kan overkomen' zuchte hij. Pino sloeg toen n arm om em heen en samen reden ze terug naar de andere kandi's.  Die gingen 's avonds dineren in een oude berghut in the middle of nowhere. Ze kregen geitenpap met kaas en yoghurt toe.
'Bleggh' zei Vlaming toen hij het zag. 'Ik hou alleen van vlamingse friet zulle'
'Wat zegt die nou weer?' vroeg Han aan Doris.
'Oww dat is vlamings geloof ik. Echt weer iets voor hem.'
Voor het eerst hadden de kandi's een rustige nacht zonder gekke dingen. George lag te ronken tegen Doris aan, Vlaming en John lagen bij Lautjuh en  Master3L was heel sneaky bij Pino in bed gekropen.
De volgende morgen..

« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 21:32:39 door Lautjuh »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #295 Gepost op: 17-04-2002, 12:13:48 »
werd iedereen wakker. het was echt de eerste keer dat er niets gebeurd was en iedereen gewoon een goede nacht had gehad. ze gingen buiten ontbijten en zaten lekker in het zonnetje. toen kwam angela "lieve kandidaten, we gaan een opdracht doen. we lopen zometeen naar de rivier de douro. kijk, daar kan je em zien liggen. in die rivier zwemmen vissen." "vissen! daar kunnen we het visdraad voor gebruiken" zei ovide, en kreeg een stoot van pino "hoe je mond!" "aan drie van die vissen zit een bedrag. jullie moeten die vissen opduiken. er zijn 5 mensen die dat moeten doen. de andere 3 gaan parachute springen. vanuit de lucht kunnen jullie de coordinaten zien van de plekken waar de vissen zwemmen. die kun je via je mobiel doorgeven aan de twee mensen die aan de kant staan bij de rivier. de andere drie bij de douro zwemmen. wie gaan der naar de douro?" "ik natuurlijk!" zei ovide "lekker visjes vangen!" "ik ook!" zei bm "kan ik wat vis vangen voor digibeet!" "heet ie digibeet dan?" "ik wil ook wel!" zei vlaming. uiteindelijk kwamen lautjuh en bertha der nog bij. die laatste twee gingen de coordinaten doorgeven. "dan gaat de rest parachute springen?" "ja hoor, ik wil wel!" zei pino "han en doris ook?" "ja, wij gaan wel he han" "ja, wij gaan wel" "oke, dan krijgen jullie drie parachuteinstructeuren mee. ga daar maar heen." ze liepen weg en zagen drie parachuteinstructeurs staan: george, john en prince. alledrie liepen ze snel naar iemand toe, han naar prince, pino naar john en doris naar george. "jullie" zei angela tegen de rest "gaan met mij mee naar de douro"

Offline Lautjuh

• Forumlid
Re:WIDM soap! (deel 1)
« Reactie #296 Gepost op: 17-04-2002, 13:00:18 »
Daar aangekomen kregen ze zwempakken aan en doken ze met z'n 3en et water in. Tudududu!!  Daar ging de teledoon die Bertha bij zich zat. Maar aangezien Bertha niet kon telefoneren nam Lautjuh op. 'Met Lau' zei ze. 'Hai, met Han' hoorde ze aan de andere kant van de lijn. 'Hee, ik vlieg nu boven het meertje, en ik zie een vis middenin het water.
'Jongens, middenin zwemt dr één!!'
Met z'n 3en tegelijk spurden ze naar het midden want ze wouden alle 3 de vis pakken.

Vlaming: jaha, ik wou die vis hebben!! Dan kan ik lekker onmols lijken

BM: en Vlaming dook net voor mij op die vis af, de eikel, ik wou die vis pakken want dan kon de opdracht misschien nog slagen

'Ha, ik heb em!!' juichte Vlaming. '10 euro... shit!!'

Ovide: Ik dacht, noujah!! 10 euro, ik weet zeker dat ie geld heeft weggefommeld.

Intussen rinkelde de telefoon weer. 'Met lau'  'Ja met Doris!! Zeg, ik zit met een klein probleempje.'  'en dat is?'  
'Et klinkt misschien raar, maar ik krijg mn parachute niet open!!'  Lautjuh keek naar boven en zag daar Doris uit de lucht komen vallen.  'Ik zie trouwens wel een vis..'
'Heb je wel aan et touwtje getrokken??'  'welk  touwtje??
Oww dit touwtje??'  *ploef* Daar ging de parachute
van Doris al open. Bm, Vlaming en Ovide waren nog druk op zoek naar de vissen toen Doris, Han en Pino al weer beneden waren beland. WORDT VERVOLGD...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #297 Gepost op: 17-04-2002, 13:14:26 »
"hee joh! rot op met die wordt vervolgd. ik wil eerst uit die klote parachute komen!" riep doris. de drie instructeurs kwamen al uit het vliegtuig springen en george hielp doris uit haar parachute.
de andere groep schoot nog niet erg op. ze moesten nog twee vissen zien te vangen, maar of et zou lukken...

in de biecht
doris: nou dat was lekker. ik dacht dat we een duo sprong zouden maken, maar nee hoor, duwt die john me gewoon het vliegtuig uit! waarom ik niet opgelet had bij de instructies? ja, wist ik veel, ik dacht dat george wil wist hoe dat ding open moest...
han: et parachute springen ging wel goed. ik had eerst zoiets van: dit ga ik nooooooit doen, maar ik zat daar in het vliegtuig en er was geen weg meer terug. nee

toen han de biecht uit kwam was de visvangopdracht klaar. er zat 3010 euro in de pot bij, maar blackmollie had een vis met 4010 euro perongeluk doodgesprongen, toen ze het water in sprong. angela was namelijk vergeten te zeggen dat als een vis met geld dood zou zijn, het geld van de pot af zou gaan...

daarna gingen ze allemaal hun tentjes op zetten...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 17-04-2002, 13:49:14 »
En gingen zelf eten koken.
'He, wat draait het in de soap toch de hele tijd om eten!!' zei Blackmollie. 'Alle stukjes die ik lees gaan over eten!! Dus Doris, Lautjuh, Han en alle andere schrijvers, de komende 4 bladzijden wordt er niet meer over eten geschreven!! Jullie willen me zeker doodvoeren ofzo..'  mokkend draaide Blackmollie zich om en nam een hap uit de grote pan met bruine bonen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #299 Gepost op: 17-04-2002, 13:59:22 »
"ieeeeeeew! hoe kunnen jullie deze troep eten? zelfs mijn kat is hier te goed voor... kunnen we niet iets lekkerders maken?" "als je het allemaal zo goed weet he, waarom doe je het dan zelf niet?" "omdat ik al dat eten zat ben" "dan eet je toch niet" "jawel" "nou dan, help dan maar mee" "oke..." er ging een hele wereld van lekker eten voor bm open. die avond aten ze allemaal heeeerlijk... totdat angela kwam. "lieve kandidaten, ik heb een mededeling voor jullie. jullie gaan een nieuwe opdracht doen." "o nee! ik wil gewoon ff zitte, en helemaal niets doen!" zei bm "nou, dat kan met deze opdracht. jullie gaan nl. een toernooi doen. we maken een paar pooltjes en die moeten tegen elkaar drinken. wie de ander et eerst onder de tafel heeft heeft gewonnen en gaat naar de halve finale, daarna is de finale" "oke! en wat zijn de pooltjes?"...