het stiertje nam blackmollie op z'n horens "o nee! nee! niet weer! o, alsjeblieft?" de stier gooide haar naar angela, die haar de volgende opdracht uitlegde. "wat jullie nu moeten doen, hangt van jou af. er zijn daar, in de arena, drie poorten. je mag er een kiezen. succes! blackmollie twijfelde, maar koos toch maar voor poort 2. de poort ging open, en er kwam iemand uitlopen... "JOHN! o JOHN! wat geweldig dat je er bent!" ze sprong op naar john maar voordat ze bij john was had lau hem al bereikt en overladen met zoenen. binnen een paar seconden lagen bm en lau op de grond te vechten over john. hij liep echter naar angela toe, groette haar, en toen hij george eenmaal opgemerkt had gaf hij hem een hand. toen wenkte hij de kandidaten, en bm en lau renden op hem af. "o johnnie!" hij legde de opdracht uit die hij had meegekregen: er zijn drie mensen die vannacht moeten werken, de rest kan lekker uitrusten. wie meld zich aan om te werken?" niemand meldde zich aan, behalve doris, die wist van de opdracht en er wel zin in had. "doris... verder nog mensen?" "ja, hahaha, denk je dat ik der zin in heb om uit jou buurt te blijven?" zei lau. "nou, dat weet ik niet, maar ik ga ook mee, en daarna ga ik george helpen hier." "oooow... als jij meegaat john, ga ik ook mee." "en ik ook!" zei blackmollie." alle cameramensen gingen met john en de drie kandi's mee, en angela ging met de anderen mee. "jullie opdracht is de volgende: daar, in dat museum, staat een verguld blauw 1000 euro briefje. maar let op: hij wordt goed bewaakt. jullie taak is om hem te stelen"...