schrokken ze. "oooo! een enorme stier!" gilde han, en ze sloeg haar hand voor haar mond "een enorme stier? hahaha, das gewoon een kalfje met hoorns" zei doris
ze stonden inmiddels weer buiten, voor een grote arena, en ze konden alleen aan de andere kant komen door dóór die arena heen te lopen. ze moesten naar de andere kant, want anders konden ze niet doorgaan met de opdracht. maar die was niet de enige opdracht. aan de staart van de stier zat een 1000 euro biljet vast. als dat biljet gepakt zou worden, zouden de kandi's dat geld in de pot krijgen. iedereen had echter maar één kans om naar de overkant te komen. "veel succes!" zei angela, en snel liep ze weg.
"dit ga ik dus mooi niet doen he" zei bm, met trillende stem "je vind het zeker te zuur? nou, ik ga, ik vind het wel kick." "nou, dan mag je als eerste doris!" zei vlaming. "das goed hoor... probeer ik gelijk dat geld te pakken." "oke, succes!" "dank je!" en daar ging doris. maar in tegenstelling tot wat iedereen verwacht had rende ze niet naar de andere kant van de arena, maar achter de stier aan. het kalfje voelde zich bedreigd en rende weg. na een paar rondjes in de arena haalde doris het beest eindelijk in en trok het 1000 euro biljet van de staart af. het lukt echter niet helemaal want het laatste stukje van het biljet bleef aan z'n staart hangen. triomfantelijk rende ze naar de overkant. "doris! wat heb je gedaan, had dan helemaal niets gepakt!" gilde han "nou, rustig maar hoor, ik heb toch 750 euro, wat is je probleem?" "JIJ!" en razend rende han naar de overkant. eenmaal daar aangekomen hield ze haar mond verder maar. daarna volgde iedereen, behalve bm. "ja, jullie weten niet wat ik in me vorige leven allemaal heb meegemaakt! ik was een kat, en toen liep ik in de wei en toen werd ik zomaar doodgetrapt door een koe!" "kom nou maar gewoon, als je hier bent dan is het toch allemaal weer goed, dan heb je ook meteen je trauma overwonnen. hier digibeet, kom es" zei lau. de digibeet kwam naar haar toe rennen en omdat bm niet achter wilde blijven voor haar kat rende ze zo hard ze kon door de arena naar de rest. "goed gedaan hoor bm!" praatte lautjuh haar aan. de volgende groene deur kon open, en ze belandden in...