helemaal niets... o! dacht vlaming, das mooi! ik wordt er vast voor beloond! in het andere kamertje zat lautjuh "das mooi, 5 antwoorden!" ze sei door de kachelleidingen tegen doris in et kamertje ernaast "doris, der zitte 5 goede antwoorden in de mijne, wat heb jij?" "men... ik heb koppijn... f***! au! uuuuh? een vrijetelung, vrijstelling bedoel ik..." "o, zulle we ze samen delen? samen de vijf vragen en ik de vrijstelling?" lautjuh dach dat ze nu es sneaky was, doris met der enorme kater zou wel nie op lette, en gewoon ja zeggen... "oke, doen we!" wat lau echter nie zag was het geniepige lachje op doris d'r gezicht...
verder had iedereen iets anders: 2 goede vragen, een gesprek met de mol of een reep chocola...
5, 4, 3, 2, 1! alle deuren gingen open en iedereen rende als wilde kanibalen door elkaar... "men, ik heb koppijn!" zeiden sommige mensen. er werd druk gevochten, met uiteindelijk de volgende uitslag:
lautjuh 5 vragen
vlaming een leeg koffertje
han een tequila
doris een gesprek met de mol
blackmollie kattevoer
en de rest had helemaal niets. de andere 3 koffertjes waren namelijk kwijtgeraakt, dus ook de vrijstelling werd niet uitgedeeld. angela kwam op de kandi's af. zo, sommige mensen zijn gelukkig, anderen niet... vlaming, waarom nam je in godsnaam het lege koffertje? "laten we het maar houden op het geld" "oke, kom jij maar met mij mee dan" en daar gingen angela en vlaming...