Gisteren in WIDM soap:
"wij gaan namelijk met de hele groep op een camping vakantie vieren voor een weekje, dus vertrekken we. trek jij hier maar in hoor. kandi's, pak je spullen, we verlaten dit pand!" ze gingen echter niet naar een camping, maar naar een heel erg mooi landhuis met een zwembad in een prachtig mooi gebied waar een week later een paar opdracht uitgevoerd zouden worden. dat wisten ze toen nog niet en dat hoefde ook niet: ze zouden nog een week lekker vrij hebben. toen ze bij het grote landhuis aangekomen waren nam Kenner al snel het voortouw ; hij duwde Angela uit de weg en zei : '' ik heb de grootste kamer nu '' Ik ga nooit meer (!) in een tent slapen. De andere kandidaten leken hier zwijgend mee in te stemmen , maar net op dat moment kwam angela ertussen: nee hoor, ik neem de grootste kamer! ik ben een crew lid, en de grootste kamer gaat naar het belangrijkste crewlid. en aangezien ik dat ben en zeg dat ik die kamer neem, neem ik die kamer. en omdat jij zo egoistisch was, krijg jij als laatste een kamer toebedeeld! zo kandi's, zoek maar een mooie kamer uit! iedereen koos een kamer...
Behalve Kenner , die bleef zielig in een hoekje zitten huilen. Totdat hij in het andere hoekje van de kamer iemand anders zag huilen , het bleek angela... maar waarom huilde ze zo? Kenner liep naar haar toe en vroeg wat er aan de hand was. Angela bleek liefdesverdriet te hebben , ze mistte Nico , hij had haar verlaten omdat Angela vreemd was gegaan , ze was vreemgegaan , met , met Doris Dit Kon Nico niet hebben , hij was per slot van rekening een ex-mol , een titel met status , dacht hij zelf, en om dan bedrogen te worden met een ordinaire forummer, dit kon natuurlijk niet. Ui pure frustratie ging Nico maar heel de dag lang chatten , met mensen als kenner, maar dit begon na een tijdje toch wel te vervelen , en toen , uit wanhoop , is hij besloten naar het landhuis toe te gaan , en daar smekend om hem terug te nemen bij Angela , gebeurde het volgende :
Terwijl Nico, Angela en Kenner een ordinaire ruzie aan het uitvechten waren, kwamen de andere kandidaten weer beneden. Al hun spullen hadden ze op hun kamer gebracht en beneden zou de lunch worden gebracht. Een beetje gegeneerd keken ze naar de 3 bekvechtenden.
Net voordat de lunch binnengebracht zou worden, klonk er een harde klap: met een enorme zwaai ging de deur open. Iedereen schrok: Angela, Nico en Kenner stopte zelfs met het ruzien....
Onder doodse stilte stapte Master3L binnen, keek om zich heen en sprak theatraal: "Ik ben Kid de Killer... Waar ik binnen komt, daar wordt het stiller..."
'Whaha' lachte Kenner, 'dat is gewoon Master3L!'
Intussen kwam Lautjuh tussen de vechtende mensen. 'Denk aan het kerstgevoel! Wat heeft het voor jezelf voor nut om te vechten? Ik merk aan jullie dat jullie problemem hebben met andere mensen hier, en als jullie even mee komen, kunnen we er over praten. Ik ben immers psychologe.'
Intussen schuifelde George op Doris af. 'Do.. Do.. Doris... ik wou je vragen... zijn we weer een stel...?'
Doris sloeg een arm om George heen en gaf hem een dikke kus.
De kandi's waren op een bed neergeploft en omdat ze erg vermoeid waren van alle opdrachten van de afgelopen dagen, vielen ze al snel allemaal in slaap.
Maar MAster3L vondt dat hij nog niet genoeg aandacht had gekregen, hij had toch zo mooi theatraal geproken? Hij wilde net gaan huilen toen Angela binnen stapte in zijn kamer...."oeps, ik dacht dat dit mijn kamer was", zei ze. MAster3L zei tegen Angela dat hij vondt dat hij meer aandacht wilde en er anders mee zou stoppen. Angela had medelijden met MAster3L en stelde voor om een gemene grap uit te gaan halen met de kandidaten, dan zou MAster3L aandacht krijgen (het maakte hem niet uit of het positief of negatief was) en Angela niet populairder worden dan Kenner........