Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 65980 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #180 Gepost op: 7-04-2002, 16:57:20 »
"ik heb een opdracht voor jullie. jullie moeten jullie opsplitsen in 2 groepen, 1 van 4 en 1 van de mensen die nog overblijven. 1 groep gaat portproeven" "nee, echt?" zei doris "ja, écht. leuk he. de andere groep gaat wat anders doen. ook iets met port: port drinken en dan slapen. zij krijgen beelden waarvan ze nog slaperiger worden. als jullie, de groep van de port proevers, raden waar de mensen uit de andere groep over dromen, is er 5000 euro in de pot. verder moeten jullie in de porthuizen hier in de buurt de port bij de karaf zoeken. zet je bril nu maar af." iedereen deed de bril af en ineens waren ze in porto. "wat jullie net zagen" zei angela "zagen jullie door een video bril. ik was jet. ondertussen hebben we jullie dus naar porto gereden. welke vier gaan slapen met een slok op?" vier mensen meldden zich aan: pino, vlaming, great-dutchman en lautjuh. "lautjuh! jij mag helemaal niet mee doen, je hoort bij de crew" "sorry angela..." "oke, wie wil er dan? jij, doris, ga maar. zo hier hebben jullie allemaal een fles. drink er maar op los, en ga lekker op je bedjes liggen. jullie" wijzend op de port proevers "gaan met mij mee" ze gingen naar...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #181 Gepost op: 7-04-2002, 18:42:09 »
...Een krakkemikkig oud huisje dat al lang niet meer bewoond leek te zijn. De deur lag er half uit en toen ze eenmaal binnen waren begon de vloer waarop ze stonden spontaan te kraken. 'Ik krijg helemaal de bibibibibbers hiervan' zei Han.
Malcolm keek om zich heen. 'Kijk!' Hij wees naar boven.
Wat was daar te zien? De kandi's keken omhoog en zagen een zelfde vogelnest als in de Observant, ver weg van waar ze nu waren. Wat deed dat nest daar? Wat was hier voor iets mysterieus gaande?

« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 18:45:35 door Lautjuh »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #182 Gepost op: 7-04-2002, 19:04:40 »
Van Pino kon het nest niet zijn, want het jet-skien was haar niet in de koude veren gaan zitten en na twee portjes lag zij al compleet onder zeil, te dromen van een molletje dat "Stand by me" aan het zingen was.
De overige drinkers konden iets beter tegen de drank, sliepen nog niet, maar werden door de port wel steeds openhartiger tegen elkaar. De verhalen die dáár verteld werden.....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 7-04-2002, 19:14:55 »

Ze besloten het nest verder maar te negeren en zich op de volgende opdracht te concentreren.
Er zat nu 19995 Euro in de pot (Geen 20000 door de mislukte geblindeerde-bus opdracht) terwijl er 50000 in had kunnen zitten. De stemming in de groep wordt er niet beter op. De mol is flink aan het werk geweest. Maar wie is de mol toch? Niemand die het met zekerheid kan zeggen. Behalve Compuart, zegt ie. Waarom weet Compu zo zeker wie de mol is? Informatie van iemand gekregen of gewoon heel slim?

'Jongens', begint Angela, 'Bij deze opdracht kan één van jullie een vrijstelling verdienen. Door het hele bos staan portvaten die jullie moeten zoeken. Als iemand alle portvaten als eerste vind, heeft die een vrijstelling verdiend. Maar, jullie moeten ook nog de port die hier in 5 bekers staat vergelijken met de port uit het bos. 4 porten zijn gelijk met de port uit de vaten in het bos, maar ééntje lijkt niet op die uit het bos. Aan jullie om uit te zoeken welke dat is. Als jullie het goed geraden hebben verdienen jullie 15000 Euro.'

'Wat een moeilijke opdracht!' reageert Ovide. 'Ik lust helemaal geen alcohol...'  verzucht Broer.

'Jullie hebben 3 kwartier de tijd om deze opdracht te voltooien' zegt Angela. 'Succes'

Ovide loopt meteen het bos in en vind het eerste vat, bij de eerste boom vanaf de deur rechtsaf, dan links, een bochtje maken 300 meter vooruit en dan weer rechts. Was dit voorkennis en wilde ze de vrijstelling halen zodat niemand anders hem kreeg of toeval?...

« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 19:23:13 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 8-04-2002, 08:59:16 »
...We zullen het voorlopig nog niet weten.
Ovide moet nu als eerste alle vaten vinden als ze de vrijstelling wil hebben. De bekers uit de hut hadden ze meegenomen en ze proefden de port uit de beker en vergeleken die met die uit het vat. 'Dit líjkt er niet eens op!' zegt Ovide. De anderen proefden ook. 'Ik voel me een beetje... wazig' zei Blackmollie en ging even zitten.
De anderen voelden zich nu ook slap en duizelig worden en ploften neer op de grond. Daar vielen ze met z'n allen in slaap tot...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #185 Gepost op: 8-04-2002, 16:55:01 »
angela aankwam, op de voet gevolgd door renéetje. "en, wat heeft dit te betekenen? opdracht mislukt, jullie gaan nu raden waar de portslapers over gedroomd hebben. aaaaaaauuuuuuwwww! schreeuwde bm, wil je alsjeblieft niet zo stampen, ik krijg er hoofdpijn van. maar kom mee, we gaan, ik heb geen zin  om nog langer hier in et bos te blijven.

en dus gingen ze naar het grote landhuis waar de portslapers in lagen. bm begon met het raden van de droom van...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 8-04-2002, 16:59:53 »
Vlaming. 'Ik denk dat hij droomt over... Lautjuh!'

Vlaming werd uit z'n bed geschopt, keek om zich heen en zakte weer terug..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #187 Gepost op: 8-04-2002, 17:02:31 »
en toen great-dutchman... waar zou die nou toch over dromen... o, maxima! ja, die droomt over maxima...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 8-04-2002, 17:40:35 »
En pino.. die.. die.. droomt over.. Eendje!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #189 Gepost op: 8-04-2002, 17:57:42 »
aaach, wat schattig... maar waar droomde doris over?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 8-04-2002, 20:36:16 »
Doris...Tsja Doris die droomde natuurlijk over George (wat een verrassing). Dat was toch wel zeker de makkelijkste vraag van het hele spel?
Uhh, nee zei Doris, eigenlijk droomde ik over Malcolm. Doris kreg een erg rood hoofd. De opdracht was mislukt, maarre aan wie lag dat. Hadden de kandidaten verkeerd geraden of had Doris niet helemaal de waarheid verteld???

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 8-04-2002, 20:51:55 »
'Ik spreek echt de waarheid!!'  zegt Doris. ' Ik heb stiekem een oogje op Malcolm.. al vbanaf het begin toen ik poste op widm.com..'  
George rende huilend weg..

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #192 Gepost op: 8-04-2002, 21:25:47 »
En toen.... Toen kwam Malcolm uit de kast, hij bleek al jaren een relatie te hebben met een andere man , en met wie ? Met .... COMPUART !?  :o Heel de molcommunity ( die uit onbekende personen bestond ) reageerde geschokt , wat was er hier aan de hand ? Onze bronnen berichtten ons toch anders over het privéleven van de heren Compuart en Malcolm. Maar nee, the story gets more complicated , Malcolm had gelogen , nee nee , hij bleek geen relatie te hebben met Compuart , maar met Angela , vandaar dus alle inside info op deze site. De forummers en chatters vonden natuurlijk dat dit zo niet langer kon , ze voelden zich verraden door de altijd ow zo goedgemutste operator , maar nog meer door Angela , die al tijd had gedaan alsof ze maar vaag connecties had met widm.com De forummers besloten zich te beraden over het feit hoe hier op gereageerd moest worden , en net op dat moment........

( 1e stuk , reacties graag :D )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 8-04-2002, 22:09:05 »
kwam Angela heel statig 't vertrek in lopen. Naast haar liep iemand die alle koffers en beautycases van Angela droeg. De kandi's konden z'n gezicht niet zien, omdat al die bagage van Angela z'n gezicht verborg. 'Ja zet alles hiet maar neer', zegt Angela tegen haar 'butler'. Voorzichtig probeert de 'butler van Angela' alles neer te zetten, maar hij laat alles plots vallen. 'Kijk toch uit wat je doet, kluns!' roept Angela geirriteerd. Opeens zien de kandi's 't gezicht van de 'butler', 't is Nico, de mol van de tweede Nederlandse serie.  :o

'Wat doe jij nu hier?' vragen verschillende kandi's door elkaar heen. Op Angela's gezicht verschijnt 'n geheimzinnig lachje. 'Dit is mijn minnaar'. Op Malcolm's gezicht ontstaat grote verbijstering. 'Ja Malcolm, je dacht toch niet dat jij m'n enige minnaar was? Hoe dacht je anders dat Nico aan z'n rol als mol gekomen is?'

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #194 Gepost op: 8-04-2002, 22:30:26 »
''Ik wist dat mollen connecties hadden met Angela , maar dit slaat echt alles '' Schreeuwde Malcolm uit pure frustratie. '' Dit kan zo niet langer''. Die hele mol kan me de pot op dit pik ik niet meer , laat iemand anders het maar doen. En net op dat moment kwam Kenner de kamer binnenlopen. '' Wat is hier aan de hand ?''.....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #195 Gepost op: 9-04-2002, 09:57:34 »
"ooo... niet zo veel, nico is ineens binnenkomen lopen, maar verder is der nix hoor...." ondertussen waren er al een paar mensen weggelopen: bm ging thee zetten, vlaming was stil weggeslopen naar lautjuh, han fluisterde iets (wat?) naar compuart en doris was naar george toe gegaan. maar wat fluisterde han nou psies?...

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 9-04-2002, 12:07:22 »
Han fluisterde: "moet je horen, het gerucht gaat dat er een nieuwe kandidaat bij komt, hij heet dmdecalonne en het schijnt dat hij de mol is". Toen bleek dat Han iets te hard had gefluisterd, iedereen had het gehoord en stond nu vol verbazing Han aan te kijken. "dmdecalonne?" vroeg Kenner, die ken ik wel, maar....hij kan de mol niet zijn, want....want......" en hij zweeg. Plotseling kwam Angela binnen stormen (of was ze al binnen?) met een kale kip in haar armen. "Jullie moeten deze kip weer veren geven. Iedereen krijgt een briefje en daar staat op hoeveel veren hij/zij ergens kan vinden, klim met een paar schapen over een hek, pak de veren, abseil van de berg af en zoek een geschikte lege fles Port om je veren in te bewaren, volg dan de gele, geblindeerde bus en zorg dat je eerder hier bent dan het vliegtuitg, wat bestuurt wordt door George en waar ik op zit met een paint-ball gun. Als je wordt geraakt door een paintball-kogel ben je af en moet je je veren laten vallen.".....en ze gingen aan de slag.....

« Laatst bewerkt op: 9-04-2002, 12:08:42 door dmdecalonne »
Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #197 Gepost op: 9-04-2002, 12:19:12 »
... niet dus... "hahahaha, 1 april!" lachte renéetje "o... et is al 9 april... sorry. maar iig dit hoeft dus niet he. we gaan vandaag gewoon helemaal niets doen. sterker nog, we gaan de hele komende week niets doen, gewoon een beetje vakantie vieren. en han, dat die calonne komt, was ook een 1 aprilgrap, dat heb ik je gewoon verteld voor de grap. er komt helemaal geen kandidaat bij de calonne heet, er komt wel een 3e cameraman bij die de calonne heet... maar goed, veel plezier dus met de vakantie, iedereen van de crew blijft gewoon bij jullie, maar jullie kunnen gewoon doen wat jullie willen." en dat deden ze...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 9-04-2002, 12:21:28 »
Maar niets is wat het lijkt.....ook hier niet.... Dus ondertussen

When God created man, she was only joking!

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 9-04-2002, 12:42:01 »
dus ondertussen bleek die cameraman de calonne een spion te zijn van de CIA,die werkt in opdracht van de BBC. Maar dat wist niemand.....en voorlopig kwam ook niemand dat te weten. Wat ze ook niet wisten is dat de 1 april grap zelf ook een 1 april grap bleek te zijn en dat alles dus wel waar was........Angela moest dit moeilijke nieuws gaan vertellen, kwamen die slecht-nieuws-gesprek-cursussen toch nog van pas....

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)