Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 65981 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #160 Gepost op: 7-04-2002, 14:15:42 »
er moet wat in die thee van blackmollie gezeten hebben, die net weer rond was gegaan, want opeens sloeg de deur open. een meisje kwam binnenlopen. "eey mensjes, ik ben lau, de nieuwe psychologe. ja, de andere is ontslagen gloof ik, dusseh... nu ben ik der." vlaming zat lau te bekijken, en hij was opslag helemaal verliefd. hij liep naar haar toe...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #161 Gepost op: 7-04-2002, 14:19:44 »
Pakte haar hand en keek diep in haar ogen.

'Ja, jij bent het..'

'Wat is je probleem?' vroeg Lautjuh. Beschaamd keek Vlaming naar de grond. Lautjuh nam hem mee naar een kamer voor een gesprek. De rest at weer verder.
Tot ze ineens een vreemd geluid hoorden...
'Wat was dat??' gilde Pino geschrokken.
De deur ging open en er kwam een Eend binnenwaggelen...

aggie

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: 7-04-2002, 14:20:48 »
....en zei tegen haar. Lau, je bent geweldig, maar vanmiddag gaat al mijn aandacht uit naar Vlaanderens' Mooiste. Heb je daar begrip voor? Lau kon dit niet verdragen en sloeg de deur achter zich dicht, waarna ze werd opgevangen door...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #163 Gepost op: 7-04-2002, 14:22:39 »
... een begripvolle eend, die haar meeneemt naar een afgelegen kamertje en een gesprek begint over...

Pff... ik meot er nog wel ff inkomen hoor :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #164 Gepost op: 7-04-2002, 14:25:26 »
... WC eend.
hij ging naar vlaming en lau toe, en kwam ff kijken wat vlaming allemaal voor problemen had. vlaming was echter heel erg boos, want hij was zijn problemen op tafel aan et leggen en eend kwam zomaar kijken... zo ontstond er een gevecht tussen vlaming en eend...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 7-04-2002, 14:31:20 »
'Vechten lost nix op!' kwam Lautjuh er tussen met haar psychologische wijsheid.
'Nix mee te maken!' gilde Vlaming. Hij gaf Eend een klap en sleurde Lautjuh mee naar de volle tafels met eten waar de andere kandidaten nog rustig zaten te eten.
Pino snelde toen naar Eend toe en begon te huilen. 'Ik begrip er nu echt nix meer van'  snikte ze. 'Wat doe ik hier, ik wil naar huis!'
Eend probeerde haar te troosten. Intussen was George stiekem met Doris weggeslopen naar..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #166 Gepost op: 7-04-2002, 14:36:57 »
de mannen slaapkamer van de crew. nee, niet voor dingen die mensen denken, maar gewoon om het draaiboek te laten zien. hij wilde namelijk erg graag dat ze won, want dan konden ze samen een reis maken naar india, en daarna nog verder de onbeschaafde wereld in... doris las wie het was, en wat de komende opdrachten waren. ze bleven nog in de slaapkamer omdat ze geen zin hadden in dat gevecht daar beneden. ondertussen was lautjuh op vlaming aan het in praten...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 7-04-2002, 14:45:16 »
Op dat moment ging de telefoon.
Ovide nam op. 'Hallo jongens, met Angela'
Angela? Die was er toch net nog?
'Ik heb een nieuwe opdracht voor jullie. Als jullie kunnen voorspellen welke stelletjes er aan het eind van de serie gevormd zijn, verdienen jullie 10000 Euro.  Als jullie het echter fout hebben, moeten jullie de hele pot inleveren...'

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #168 Gepost op: 7-04-2002, 14:54:21 »
"ooow..." zei han "das niet zo moeilijk. ik weet der al een paar.
george en doris
vlaming en lautjuh
ennuh...."
compuart knikte
"compuart en han!"
oooooooooooooooo... hebben jullie wat samen dan? het werd één grote herrie, maar george en doris waren al lang in slaap gevallen. de bm thee had toch wel een rare werking... ondertussen beneden werd er op de tafels gesprongen, gezongen en gedanst. maar af en toe viel er eens iemand naar beneden, en na een uurtje lagen ze allemaal te slapen... opdracht mislukt!
na een uur of 8 werden ze allemaal wakker, met de volgende opdracht voor de boeg...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 7-04-2002, 15:10:36 »
Beneden stond Angela de kandi's al op te wachten.
'Vandaag wordt een lange dag. Dit is een opdracht voor 5 Euro. Jullie rijden met zn allen in één auto langs alle plekken waar de kandidaten van de 3e mol serie ook geweest zijn. Maar het busje is geblindeerd en jullie moeten de hele weg achteruit rijden.

In de dak van de auto zit een videoscherm.  Daarop zien jullie beelden die 3 camera's die gekruist én op de kop staan maken. Zo kunnen jullie zien waar jullie heen rijden. Eén van jullie moet rijden. Wie bied zich vrijwillig aan?'  

De kandi's keken om zich heen...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #170 Gepost op: 7-04-2002, 15:16:51 »
ooow... ik rij wel! zeiden lau en doris tegelijk.
"ja, denk jij..." zei vlaming, "15 he? you're right"
"ja, maar ik kan wel rijden" zei doris, "echt waar"
"écht! ga nou maar in de volvo zitten..." allemaal gingen ze achterin zitten, behalve doris
"achteruit! achteruit! naar links..." riep lau "o nee, naar rechts! sjeeeeeeees, hoe werkt dit. o ik weet et, naar rechts! o, stopppuh! ik hoor hier niet, ik ben van de crew. later!" lau was weg. vlaming en han besloten de instructies te geven, maar omdat ze nix snapten van de omgedraaide camera's riepen ze steeds een andere kant. "woooooow, stop, stop!" riep ovide, ik zag een groen dakje, ja, ze zijn hier geweest!" vrolijk reden ze weer verder, tot...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 7-04-2002, 15:29:01 »
Ze ineens allemaal heel misselijk werden en spontaan moesten overgeven. 'Waarom zetten ze die camera's dan ook op de kop!'  zei Vlaming geergerd. 'Ik heb een idee' zei Blackmollie.

"2 van ons gaan op de kop op het dak staan en geven door hoe de anderen dan moeten kijken naar de camera's. Of is dat geen goed idee??  ??? '
'Wie is er hier lenig dan?'
Eend (die meegesmokkelt was door Pino) bood zich aan.
Was dit een mollenstreek van Blackmollie of van Eend?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #172 Gepost op: 7-04-2002, 15:32:29 »
of misschien van geen van beiden... na een hoop gedoe kwamen ze aan bij...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 7-04-2002, 15:44:03 »
de rivier waar de kandidaten uit de 3e serie de regatta deden.
Op dat moment ging ergens in het busje een telefoon. Blackmollie, die de telefoon bij zich had, nam op.

'Ja, ja.. hmm.. ja.. oke'  Een geheimzinnig lachje kwam op haar gezicht.
'Wat was dat?' vroeg Compu, die in een hoekje knus bij Han zat.  'We moeten de regatta opnieuw doen. Alleen de mensen die nat worden mogen niet door naar het eindpunt van de kandidaten uit de 3e serie. Die moeten dus automatisch weg.
Wie neemt de surfplank of de krokodil?'

'Dan moeten er dus automatisch een paar mensen weg!' riep Malcolm. 'Heb je wel goed begrepen wat Angela bedoelde?'  
Doris lachte zachtjes.. zij wist immers de opdracht..
Wie wil hier gaan saboteren?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #174 Gepost op: 7-04-2002, 15:55:37 »
iedereen nam iets waarmee hij/zij dacht verdacht te worden, en daarom nam
doris de waterski's
BM het optimistje
pino de jetski
vlaming en han de waterfiets
en ovide de kano
compuart had de opdracht gekregen om de afstand terug te gaan met de krokodil...
maar het liep allemaal niet zoals gepland. eerst ging pino weg op de jetski en ze kwam redelijk ver
daarna ging doris met de waterski's, maar het probleem was dat de bestuurder van de boot de verkeerde kant uitging en doris er helemaal niets van zei. eigelijk zei niemand er wat van, behalve BM. er waren nu ongeveer 200 negatieve euro's binnengehaald, maar toen moest de rest nog....

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 7-04-2002, 16:09:38 »
Zou er niemand van zijn vervoermiddel afvallen? daar waren de kandidaten erg bang voor. Immers, als ze er af zouden vallen, en dus nat werden, moesten ze naar huis..

Blackmollie durfde niet meer. 'Stel dat ik nat wordt, wat dan? Ik wil niet meer naar huis!'
Lautjuh werd er toen bijgeroepen zodat Blackmollie gerustgesteld kon worden. De rest had ook geen zin meer in deze opdracht. Zullen ze de opdracht niet doen, zodat er niemand naar huis hoeft, of gaan ze toch voor de pot?...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #176 Gepost op: 7-04-2002, 16:16:27 »
ze gingen gewoon voor het spel en niet voor de pot. nu ze een opdracht hadden geweigerd opperden verschillende mensen die overgevende auto opdracht ook maar te laten zitten. ze haalden het blindeerspul van de ramen, maar wie ze initiatief was et nou eigelijk?
han, doris en ovide gingen naar de auto waar de hele crew in zaten en vroegen waar ze moesten slapen. dat werd hen niet verteld, maar wel hoe ze er heen moesten gaan. bovendien werd er 5 euro van de pot afgehaald. ze reden door, dit keer met han aan het stuur omdat het misschien ook wel een beetje aan doris had gelegen dat iedereen zo misselijk was geworden. ze reden door naar...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 7-04-2002, 16:26:19 »
'n bos. Daar aangekomen wisten Doris, Han en Ovide niet meer hoe er gereden moest worden en besloot men effe uit de auto te stappen om te overleggen welke kant er op gereden moest worden. Han stapte uit om de achterdeuren van 't busje te open zodat alle kandi's eruit konden. Iedereen was blij wat frisse lucht en meer ruimte (ze zaten erg opgepropt in de auto!) te krijgen.

Doris, Ovide en Han bekeken de kaart die ze van een van de crewleden gekregen hadden. 'Maar moeten we niet deze kant op dan?' vraagt Ovide wijzend op 'n weg linksaf. 'Ik meen juist die kant!' zegt Doris wijzend naar rechts. Han: 'Misschien moeten we eerst maar 'ns precies uit zoeken waar we ergens zijn en dan kunnen we weer de kaart volgen.' Dat lijkt iedereen wel 'n goed idee en er wordt besloten dat Doris, Ovide en Han op onderzoek uit gaan. De rest zal bij 't busje blijven, zodat ze elkaar niet kwijt zouden raken.

Han, Doris en Ovide liepen 'n stukje door 't bos en zagen veel vreemde huisjes en sprookjesfiguren en overal stonden paddestoelen waaruit muziek kwam. Han kijkt verschrikt op: 'we zijn toch niet in de Efteling beland?'  :o

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 7-04-2002, 16:37:40 »
'We zitten toch in Portugal?' zei Doris.
'Hmmm..'  
Ze besloten om terug te gaan naar de auto en de rest te halen. Aangekomen bij het huisje wisten ze niet wat te doen. 'Zullen we naar binnen gaan?' opperde Han.
'Nee joh, dat is toch veel te gevaarlijk! Zometeen is daar een heks die ons gaat koken!' zei Malcolm verschrikt.
'Ach scheiterd' zei Doris en stapte het tuinpad op. Ze deed de deur open en toen..

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 7-04-2002, 16:41:46 »
... zagen zij in het donker de diva zitten aan een tafel met 8 flessen port.
Heeee Jet, wat doe jij hier nou? riepen de kandi's in koor!

When God created man, she was only joking!