Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 65975 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #120 Gepost op: 3-04-2002, 13:15:20 »
die trap leidt naar de bovenkant van het vliegtuig. het is de bedoeling dat jullie op het vliegtuig gaan zitten, ieder 20 minuten. we vliegen over de oceaan en dan... plotseling werd er door de pursur geroepen: "we gaan naar portugal, we hebben niet meer genoeg  brandstof om helemaal naar cuba te gaan. er zit een gat in de benzine tank, het lijkt erop dat iemand het vliegtuig gesaboteerd heeft. maakt u zich niet druk, alles komt goed!" beteuterd kijkt angela op, de opdracht kan niet doorgaan... de kandi's zijn echter blij, nu hoeven ze niet op het vliegtuig te gaan zitten.
na een uurtje landen ze in Portugal, bij het stadje Vérosa. daar staat hen de eerste opdracht in dit land te wachten...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #121 Gepost op: 3-04-2002, 16:08:11 »
Ze mogen daarvoor gewoon op het vliegveld blijven. Angela geeft hen de opdracht goed naar de lucht te blijven kijken. "Om de 5 minuten zal er een vliegtuigje overvliegen, de Verroeste Vlinder genaamd, met daar bovenop een bekende nederlander of vlaming.... Aan jullie de taak deze mensen te herkennen."
En ja, een minuut of 5 later kwam er een vliegtuigje aan, met op het dak vastgesjord, duidelijk een persoon.

Maar wie??

"Wauw, te gek!!! Oh, geweldig", begon Han13 enthousiast te roepen. "Dat is Harry, ik weet het zeker, dat is Harry!"

Maar was het Harry wel? De andere kandi's waren daar nog niet zo zeker van. Volgens hen was leek de persoon op het dak van het vliegtuigje meer op.....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 3-04-2002, 16:18:08 »
Hans Klok...... die had immers ook zulke blonde krullen. 'Maar hoe weten we nu zeker wie 't is?' vraagt Pino bedenkelijk. 'Geen idee', zegt Vlaming, 'zullen we gokken?' De andere zijn daar allemaal niet zo blij mee.

Ineens zien ze dat er geen persoon mee op 't vliegtuigje staat. 'Huh hoe kan dat nou?' zegt Doris verbaasd. Ook de andere kijken vol verwondering naar de lucht. Malcolm raakt helemaal in paniek: 'Is hij er af gevallen? We moeten iemand waarschuwen!' Maar al snel blijkt dat zijn ongerustheid voor niks was, want de man verschijnt ineens weer op 't vliegtuigje.

Compuart is slim en zegt: 'nu weten we 't dus zeker dat 't Hans Klok was, want hij had zich zelf weggetoverd!' De anderen vinden dit wel 'n logische verklaring voor de verdwijning van de man en Hans Klok wordt dan ook gekozen als definitief antwoord.

'n paar minuten later komt alweer 'n volgend vliegtuigje over.......

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #123 Gepost op: 3-04-2002, 16:25:01 »
met er bovenop een man met donker haar, een beetje krullerig. enthousiast zwaait hij, en dan valt hij ineens weg... OEPS! riep doris, en KL*TE riep ovide, daar gaat ie...
toen zagen ze ineens een parachute naar beneden komen en met grote letters stond erop HUP MOL. het mannetje aan de parachute kwam langzaam naar beneden. het was george. "hallo! das echt kicke daar boven, ik heb echt wat gemist toen ik deed alsof ik hoogtevrees had zeg, dat was echt zuur van me... maar goed, ik ben hier om tijdens jullie reis foto's van jullie te maken, ik ben immers kunstenaar, dus foto's kan ik ook wel maken. ik blijf dus de hele tijd in jullie buurt. maar goed, ik voeg me nu bij de crew, want volgens mij komt daar weer een ander vliegtuigje aan. succes!" en daar kwam het volgende vliegtuigje... maar wie stond daar nou op? iemand met kort, donker haar en een roze lange jas aan... wie zou dat nou kunnen zijn? het was...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #124 Gepost op: 3-04-2002, 16:27:11 »
rozefantje??

Of toch....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #125 Gepost op: 3-04-2002, 16:34:49 »
angela! ja, het was angela, maar wat deed ze daarboven dan? ja, dat was een goede vraag. zelfs helemaal beneden op de grond hoorden ze haar schreeuwen: what kind of pilot are you, you stupid american b*tch! you were supposed to take somebody else on this stupid plane! HELP! HELP!
"aaach..." zei doris "wat zielig. ik ga der ff helpen. hee jij daarboven! if you don't come down immediately, you'll be dead meat. and not only dead meat, we'll rost you above a fire and then the dogs and lions who live in front of the church are going to tear you apart, for as far you weren't yet. I don't think you'd like that, so come down, at this very moment! zo, dat is ook weer gebeurd" meteen kwam de piloot naar beneden, met angela. "goed acteerwerk angela" zei george "ik heb een paar mooie plaatjes geschoten." "dank je, george. en jij, doris, hebt een vrijstelling verdiend omdat je me hielp, dat was namelijk de bedoeling. zo, nu allemaal naar het huis, ga maar lekker slapen. ik zie jullie morgen. met z'n allen gingen ze naar het huis. bij het eten werden hele gesprekken gevoerd...

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #126 Gepost op: 3-04-2002, 17:20:03 »
Vlaming wilde bijvoorbeeld van Malcolm weten wat-ie allemaal heeft uitgevoerd, Master3L onderwierp Han13 aan een kruisverhoor, Compuart zaagde Jet door over haar activiteiten en Doris? Die was niet bij George weg te slaan...

Zou verliep de maaltijd enerzijds gespannen (iedereen verdenkt iedereen), maar toch was er ook die gezellige sfeer die de omgang tussen molfanaten kenmerkt. Zelfs Angela viel het op: "jullie .COM fanaten zijn veel gezelliger dan de .NL'ers" sprak ze verbaasd. Iets wat de kandi's allang wisten natuurlijk!

Toen de maaltijd bijna afgelopen was, klonk er een luide knal! De deur zwaaide open en alle monden van de kandi's vielen open van verbazing want....

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #127 Gepost op: 3-04-2002, 17:42:56 »
er kwam een soldaat binnen. maar niet zomaar een soldaat, een soldaat met een lange vlecht, een beetje klein maar bijzonder fanatiek: yvonne. "hallo ik ben yvonne. jullie gaan morgen paintballen. nu snel naar bed, morgen om 5 uur op, paintballen om kwart voor 6. de geweren leg ik hier neer. zo, nu naar bed. iedereen ging braaf naar de kamers, met wederom een vrouwenkamer, een mannenkamer en een koeienwei. maar 's nachts glipte doris uit de kamer, ze ging naar...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 3-04-2002, 19:57:18 »
...de mannenkamer. Wat ging ze daar doen? George uit zijn slaap houden of de geweren van de jongens saboteren?

Ovide kon ondertussen niet zo goed slapen. Ze vroeg zich af hoe ze moest paintballen. Door de haast om in het vliegtuig te komen waren haar krukken achtergebleven op het vliegveld. Een beetje lastig, dat wel. Ook maakte ze zich nogal druk over de opdracht van morgen. Was die ethisch wel verantwoord? Een beetje schieten op elkaar, ook al is het dan maar met verfkogels. En de situatie in het midden oosten dan. Wat moeten die mensen wel niet denken. Ze besloot de anderen wakker te maken om er over te praten...

« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 20:00:27 door ovide »

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #129 Gepost op: 3-04-2002, 19:59:46 »
maar het probleem was dat iedereen behalve ovide was ontvoerd! hoe moest ze nou in haar eentje 2 sleutels vinden en de rest.. en autorijden zonder krukken.. een hele opgave  :-/
Gelukkig botste ze tegen ene Milk op en zij bood aan te rijden. Alleen.. ze had geen rijbewijs en heeft daarom het hele stuk achteruit gereden!
Toen kwamen ze bij een kerkje aan..

No Milk today???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #130 Gepost op: 3-04-2002, 20:39:38 »
Op het kerkje hing een foto van Paleis Het Loo. "Hmm, dat betekend misschien wel dat we naar het paleis moeten" "Nee, joh dat is toch veel te ver!     Toch?" "Opeens hoorden ze een stem. "Ja, baas, ik weet het. Al een hele tijd. Maar de Mol is nu al ontvoerd. Net als alle anderen. Ja, inderdaad. Maar de Mol is de enige die niet terugkomt (george lachje)"

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #131 Gepost op: 3-04-2002, 20:40:39 »
toen ovide er achter kwam dat iedereen ontvoerd was, bleek ze het nog fout te hebben: niemand was ontvoerd, helemaal niemand, maar die ene milk vertelde ovide dat het wel zo was. toen bedacht ovide zich ineens dat ze vreemdelingen niet moest vertrouwen, zeker niet bij widm. dus ging ze weer terug naar het huis.
ondertussen was doris niet naar de mannenkamer gegaan, maar naar de mannenkamer van de crew. ze keek of er misschien nog ergens draaiboeken lagen, of ging ze er alleen maar heen om geheime hints te ontvangen? in ieder geval ging ze daarna naar beneden, waar yvonne een paar uur eerder had gestaan en de geweren neer had gelegd.
ze besloot ze onklaar te maken, door de verfballetjes eruit te halen bij een paar geweren, zodat anderen zichzelf verdacht zouden maken...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #132 Gepost op: 3-04-2002, 20:48:20 »
maar inene stond Yvonne achter haar en riep met luidde stem: wat doen wij daar!
Doris keek in haar boze ogen en ze kneep em nogal (understatement van het jaar). Gelukkig kwamen Ovide en Milk eraan (ene is afgevallen :P) en Doris kon daardoor wegkomen. Alleen hoe kan ze Yvonne morgen onder ogen komen? ze renden alledrie de trap op, ovide wat moeilijker maar de andere 2 ondersteunden haar.. toen kwam er gestommel van de zolder.. toch niet ontvoerd.. zaten daar..??

No Milk today???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #133 Gepost op: 3-04-2002, 20:57:25 »
een paar kloptgeesten?
snel liep doris omhoog, milk (doris vroeg zich af waar al die mensen ineens vandaan kwamen) bleef bij ovide. doris deed de deur naar de zolder open en wat zag ze daar? inderdaad. het was regirobert die op portugese volksmuziek stond te springen. "wat doe JIJ hier?" vroeg doris "gewoon, ik ben hier" "als ik jou was zou ik maar maken dat ik weg kom, yvonne is beneden, en je weet hoe ze is..." "OEPS!" en deze korte terugkeer van RR was beeindigd...
doris ging weer naar de etage met de slaapkamers, maar ze zag dat ovide al terug naar de slaapkamer was gegaan en milk weer weg was gereden naar het vliegveld en er dus niet meer was. doris maakte han wakker, omdat ze het idee had dat han en zij wel partners in crime konden worden, gezien het feit dat ze allebei wel eens verdachte acties uitvoerden. samen slopen ze naar beneden, en maakten de geweren onklaar. dit keer kwam yvonne niet meer binnen. ze slopen weer naar de slaapkamer en lagen snel op 1 oor. de volgende dag werd iedereen vroeg wakker, waste en at en stond op tijd klaar om te beginnen met het paintballen. toen werden de poultjes ingedeeld en moest iedereen zeggen wie hij/zij dacht dat er zou winnen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 3-04-2002, 22:55:25 »
Iedereen stemd op Han, omdat men denkt dat zij wel goed zal zijn in paintballen. Ze had immers de dag ervoor nog gezegd dat paintballen 'n grote hobby van haar was. Han zelf stemd op Doris, omdat ze weet dat Doris 't enige geweer heeft dat nog fatsoenlijk werkt.

In de eerste ronde moeten Blackmollie en Ovide tegen elkaar. De rest van de kandi's blijft op 'n afstandje om 't schouwspel te bekijken. Han graait in haar rugzak naar 'n fles sterke drank en neemt 'n slok. 'Wat doe jij nou?, vraagt Doris verbaasd. 'Oh, sorry wil je ook wat?', vraagt Han. Doris: 'nee, natuurlijk niet. Ik moet me zo kunnen concentreren!'. Dan niet denkt Han en ze neemt nog 'n enorme slok van haar fles whiskey.

Inmiddels hebben BM en Ovide 't beiden opgegeven, omdat hun geweren 't niet doen. Han neemt nog wat slokjes......

Yvonne begrijpt niet wat er mis is met de geweren (ondanks dat Doris die avond daarvoor in de buurt van de geweren gesignaleert was). Ze besluit dat beiden hebben verloren en dat de volgenden moeten. Dat zijn Doris en Vlaming. Han neemt nog 'n aantal slokjes.........

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-04-2002, 09:26:34 »
... en de kandi's kijken verbaasd naar wat er voor hun ogen gebeurd.

Vlaming had namelijk vorige avond samen met Master3L de dame's bij de wapens gesignaleerd en begrepen wat er moet zijn gebeurd.

Hij rende op Doris af die snel schoot. Vlaming maakte een enorme snoekduik waardoor Doris miste! Snel maakte hij haar het wapen afhandig (het kleine Hollandse meisje ( ;D) was geen partij voor de sterke Belg!) en schoot haar met haar eigen wapen neer....

Beteuterd keek Doris naar de verfplekken op haar pak....

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #136 Gepost op: 4-04-2002, 13:13:31 »
HO! riep de camera man, dat doen we dus mooi overnieuw... ik kreeg et niet goed op tape. "moet ik dan ff een ander shirt aan doen?" vroeg doris, tot ieders verbazing niet verbaasd over de take opnieuw.
er werd nog een keer gepaintballt tussen vlaming en doris, maar doris had nu door hoe vlamings taktiek was: het afpakken van haar geweer. ze had em nu zo stevig vastgepakt dat het vlaming niet lukte om hem af te pakken, en omdat zijn geweer onklaar gemaakt was werd doris de winnaar omat ze uiteindelijk toch nog 1 keer raakte.
uiteindelijk kwamen er twee mensen in de finale: han en doris. han wilde doris neerschieten, zodat zij én een vrijstelling én geld zou winnen, nou ja, of ze dat nou zo graag wilde... doris wilde han neer schieten, omdat ze dan later gezelig kon debatteren met de andere kandi's over de reden. om de vrijstelling deed ze het niet, ze had er immers al een. han had nog geprobeerd doris' geweer te pakken zodat doris geen goed geweer meer had, maar het lukte haar niet. al snel werd han neergeschoten door doris, en doris won. was dit een mol actie van han, van doris, of was het helemaal geen molactie?
geen geld in de pot iig.
een paar minuten later in de biecht:

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 4-04-2002, 14:05:53 »
In de biecht:

Doris: "Tsja, ik vond het zo zielig voor Vlaming..."  (giechel)
Vlaming: "Wel raar dat het over moest...."  (beteuterd)
Han13: "M'n geweer deed het niet eens!"  (teleurgesteld)
Master3L: "Alleen het geweer van Doris deed 't..." (achterdochtig)
Ovide: "Ik begreep er helemaal niets van!" (verbaasd)

« Laatst bewerkt op: 4-04-2002, 14:07:23 door Master3L »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 4-04-2002, 14:16:28 »
Pino: 'Ik dacht echt op 'n gegegeven moment hoe lang duuuuuuuuuuuuuurt dit nog!'
Han: 'Misschien had ik toch nog wat meer slokjes moeten nemen, dan was 't vast beter gegaan......'
Master3L: 'Koffie koffie, lekker bakje koffie!'

Na de biecht mogen de kandi's 'n middagje uitrusten. Ze kiezen er allemaal voor om wat te luieren aan 't zwembad van 't hotel. Iedereen die niet in 't zwembad is, leest zijn/haar aantekeningen nog maar 'ns door. Behalven Han, die zit in 'n boek te staren vol met boekhoudkundige begrippen en journaalposten..........

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #139 Gepost op: 4-04-2002, 14:19:04 »
veel mensen werden ineens heel erg achterdochtig. "zie je nou wel, han is toch de mol!" "nee joh, het is doris!" "volgens mij, is het gewoon master3L" "allemaal fout, het is vlaming" dat soort dingen hoorde je niet meer.
ze werden allemaal in de volvo's gezet en weggereden. uiteindelijk kwamen ze aan bij een camping. de tentjes werden opgezet en iedereen ging al snel slapen, het was een dag geweest zonder veel activiteiten, maar met veel molverdenkingen. voor het eerst glipte er niemand weg...

de volgende morgen, toen iedereen ontbeten had en er weer fris uitzag, werden ze met een volvo naar een berg gereden. "okee" zei angela "ik wil dat jullie je opsplitsen in 2 groep van 2, en 1 groep van 9. wie spelen er graag met vuur?" gelijk gingen er 4 vingers in de lucht, die van compuart, ovide, vlaming en doris." "okee, splitsen jullie je dan maar in groepjes van twee... ik geef jullie even bedenk tijd. de rest neem ik mee. kom maar"
de overige 9 kandi's werden meegenomen in de volvo naar...