angela! ja, het was angela, maar wat deed ze daarboven dan? ja, dat was een goede vraag. zelfs helemaal beneden op de grond hoorden ze haar schreeuwen: what kind of pilot are you, you stupid american b*tch! you were supposed to take somebody else on this stupid plane! HELP! HELP!
"aaach..." zei doris "wat zielig. ik ga der ff helpen. hee jij daarboven! if you don't come down immediately, you'll be dead meat. and not only dead meat, we'll rost you above a fire and then the dogs and lions who live in front of the church are going to tear you apart, for as far you weren't yet. I don't think you'd like that, so come down, at this very moment! zo, dat is ook weer gebeurd" meteen kwam de piloot naar beneden, met angela. "goed acteerwerk angela" zei george "ik heb een paar mooie plaatjes geschoten." "dank je, george. en jij, doris, hebt een vrijstelling verdiend omdat je me hielp, dat was namelijk de bedoeling. zo, nu allemaal naar het huis, ga maar lekker slapen. ik zie jullie morgen. met z'n allen gingen ze naar het huis. bij het eten werden hele gesprekken gevoerd...