Gisteren in WIDM soap!
Angela: 'Jullie kunnen nu allemaal uitrusten voor de executie. als er iemand weg is, gaan we naar het land van onze bestemming.'
Gehaast loopt iedereen naar het hotel. iedereen die bij elkaar op de kamer zit kijkt elkaar met een george blik uit afl. 8 aan: ik vertrouw jou niet lijken ze te zeggen. dan wordt ieder 1 voor 1 opgeroepen voor de test. één iemand is echter niet zenuwachtig, maar wie dat is... na de test gaat iedereen zitten. angela typt de namen 1 voor 1 in... eerst...
Vlaming...... een GROEN scherm. "Tuurlijk" zegt Angela met een brede glimlach, "die ouwe mollenvanger gaat zomaar niet naar huis".
Dan typt zij de volgende naam in....
Han... groen scherm
Doris... er wordt ingezoomd... groen scherm
zo, dan hebben we de prominente molgoden gehad, zegt angela met een veel zeggend lachje. maar wat bedoeld ze met dat lachje? heeft ze de mol al opgenoemd?
dan typt ze de volgende naam in........
Great-Dutchman...
"He", zeggen de kandidaten, kijkend naar de jongen die net binnenkomt. "Who the f*ck is dat". "Hij deed helemaal niet mee"
"Jawel", zegt Angela, en hoe! Hij heeft op een voor jullie onbekende manier invloed gehad op jullie opdrachten en in de laatste aflevering zullen jullie wel zien hoe.
Great-Dutchman krijgt een groen scherm. "Je weet waarom je een vrijstelling hebt gekregen", zegt Angela terwijl ze de andere kandidaten in twijfel achterlaat, maar veel tijd voor twijfel is er niet, want Angela typt al de volgende naam in....
de camera zoemt in op de vingers van Angela die langzaam REGIROBERT typen. RegiRobert zelf lijkt er nogal rustig bij te zitten. En dan drukt Angela de entertoets in........
Er verschijnt 'n rood scherm terwijl er dramatische muziek wordt gedraaid. Iedereen kijkt medelijdend naar RegiRobert die niet door lijkt te hebben dat hij degene is die weg moet. 'Ja RR, jij moet vertrekken vandaag!' 't is of RR ineens opschrikt, want z'n gezicht staat ineens op onweer: 'wat? Ik moet weg? Ik dacht dat ik de mol was!' schreeuwt hij uit. Angela weet duidelijk niet goed wat te doen met de situatie en roept 'n bodyguard erbij om RR weg te voeren. Schreeuwend sparteld RR tegen: 'ik kan niet weg, ik ben de mol! Ik heb altijd gezorgd dat iedereen gelijke kansen had. Ik ben gewoon de mol!' De bodyguard draagt RR naar de auto om hem naar 't vliegveld te brengen.
De andere kandi's blijven verbaasd achter.......