ik heb er idd een hoop meer han, zal ze hier even zetten.
Mc Donalds:
Ik hoor zojuist dat TB en R zijn opgepakt. Dit is bijzonder verontrustend, dit baart mij grote zorgen, vooral omdat het zo amateuristisch is, en R erbij betrokken is, zo’n jongetje dat vanalles gaat roepen als ze hem ondervragen. Ik wil de voorstelling van 4 juli absoluut uitstellen, laten we hierover stemmen. Ik zal zelf de komende tijd zo min mogelijk van me laten horen. KFC en PH, ik ga ervan uit de verantwoordelijkheden nemen. .
Pizza Hut:
Ik heb vrienden gesproken die erbij waren. Een enorme groep blauwent stond ze op te wachten. Dit kan geen toeval zijn, Grote Broer is vooraf getipt. Bij mijn weten zijn de acties alleen hier besproken. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken. Domino’s, zullen we een nieuwe list opstarten? .
Burger King:
Lek jij? .
Pizza Hut:
Dit zijn geen grappige grapjes nu, BK. Dit is ernstig. Ik zal iedereen rondgaan om dit te bespreken. Laten we inderdaad stemmen over 4 juli. 2004 blijft voor mij ook een optie, het draaiboek zal zijn impact niet verliezen. Ik moet ook aan mijn situatie denken. Domino’s en KFC, wat vinden jullie? .
Pizza Hut:
We kunnen de voorstelling overigens ook naar Amsterdam verplaatsen, zoals TB oorspronkelijk plande .
KFC:
Ik vind: Lekken moeten dicht, dit is niet hetzelfde als actie schuwen. 4 juli verplaatsen is altijd slechte zaak. Ik maak veel tijd hierin en concesies zijn geen goede symbolen. Denk aan het vredessymbool. Dit is geen toeval!! Wij moeten niet vergeten dat wij strijders zijn, niet politici!!!!! .
Pizza Hut:
Waarom ben jij zo stil? .
dit was het.....die laatste van PZ heeft als titel Domino, dus ik neem aan dat de vraag aan hem/haar is.