Auteur Topic: widm soap commentaar  (gelezen 41104 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:widm soap commentaar (deel 3)
« Reactie #340 Gepost op: 4-05-2002, 02:04:15 »
Inderdaad, we verwachtten minimaal een hevige relatie, dat is logisch... maar goed, ik zal me maar niet uitlaten over wat er over koeien is gezegd in de chat vanavond, in een "gedicht" :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #341 Gepost op: 11-05-2002, 22:04:17 »
Ppl, ik dacht dat het misschien een leuk idee was, om een fictieve MOLserie te maken, in de vorm van zo'n soort Soap. dan natuurlijk iets meer aan regels gebonden, en met een klein groepje schrijvers, maar ik denk, dat al dit geweldig talent op het gebied van verhalen schrijven en molopdrachten verzinnen etc. etc. natuurlijk niet verloren moet gaan als deze Soap wordt afgerond.... Wat vinden jullie van het idee?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #342 Gepost op: 12-05-2002, 10:29:51 »
ach, het kan, maar ik wil eerst die slotscene wel zien! dus e, als je der weer bent, ga je em dan schrijven?
ow ja, daan, ik vind het goed, als der ook kandi's van widm 3 inzitten (hint...)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #343 Gepost op: 12-05-2002, 12:08:21 »
ow e, wacht ff, volges mij gaat de soap weer n beetje opleven, dusseh... laat de slotscene nog maar ff zitte!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 12-05-2002, 14:14:39 »

Ppl, ik dacht dat het misschien een leuk idee was, om een fictieve MOLserie te maken, in de vorm van zo'n soort Soap. dan natuurlijk iets meer aan regels gebonden, en met een klein groepje schrijvers, maar ik denk, dat al dit geweldig talent op het gebied van verhalen schrijven en molopdrachten verzinnen etc. etc. natuurlijk niet verloren moet gaan als deze Soap wordt afgerond.... Wat vinden jullie van het idee?

hahaha, ja, dat klinkt wel leuk, maar het probleem is, 't wordt natuurlijk wel weer vechten wie het mag schrijven... klein groepje: hoe veel mensen dacht je dan aan? zullen we dan maar loten? :P

en is goed hoor Doris, ik vergeet het toch telkens als ik tijd heb, en denk er alleen maar aan als ik geen tijd heb of de computer bezet is... :-\ zo gaat dat he... (bij mij iig wel altijd...)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #345 Gepost op: 12-05-2002, 14:16:22 »
hahaha daaan, hoe had je dat gedacht dan

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #346 Gepost op: 12-05-2002, 14:17:19 »
eey juul, je bent der nog, schrijf je nog ff wat soap gedoe der bij dan? of ging e al? whatever, als der maar geschreve wordt  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #347 Gepost op: 12-05-2002, 16:50:39 »

hahaha daaan, hoe had je dat gedacht dan

Een groep(je) schrijvers bedenkt een aantal figuren die mee doen aan MOL NL IV. Er wordt van te voren besloten wie de MOL is. Dan is het de kunst om het zo te schrijven dat je wel veel Mol acties beschrijft, maar dan wel heel subtiel zoals:

Terwijl Jantien de anderen probeert de anderen te overtuigen, loopt George om John heen. naar de zandloper toe Jantien heeft er al een aantal overtuigd, maar....

Dit is een beetje een raar voorbeeld, maar ik hoop dat je het snapt.
Zo hebben de andere MOLfanaten weer een nieuwe molserie, en hoeven ze niet af te kicken....

En hoe we dan die groep schrijvers samenstellen....ach, dat zien we nog wel.We kunnen bijvoorbeeld ook doen dat lezers antwoord geven op een aantal vragen zoals: wat wordt de volgende opdracht?, en: wie krijgt de vrijstelling? en daaruit dan weer de leukste antwoorden laten verwerken door de schrijvers.
Groetjes,
Darth Moeder

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #348 Gepost op: 12-05-2002, 16:57:24 »
Hmm, ik ga ook maar weer eens schrijven...dat is lang geleden...ooh, en zou iemand mij er weer in kunnen schrijven? Ik ga dat zelf niet doen hoor. Wordt ik er toch weer uitgeschreven  ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #349 Gepost op: 12-05-2002, 19:44:59 »
ik zal voortaan eerst het commentaar lezen en dan pas een stukje schrijven  ;D
volgende keer daan, kom je er weer bij hahaha kee?

en over dat van widm moeten we maar eens "brainstormen" oke?

see ya later (hotmailadres onderaan)

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #350 Gepost op: 12-05-2002, 20:22:15 »
oooow daan, zonder dak et wist heb ik jou in de soop geschreven, maar ja, das alleen maar goed.
ik vind dat idee van jou trouwes TOP!
lijkt me super leuk! zorgen we der voor dat we onder vrienden enzo lezers werven!
doeeeg!  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 12-05-2002, 21:05:51 »
Nou Daan, ik vind 't ook 'n geweldig idee! Dus als 't echt uitgevoerd gaat worden, count me in! Tenminste als ik van jullie mee mag schrijven!  ;)

Ik ga zo maar 'ns lezen wat jullie met onze soap gedaan hebben dit weekend. Misschien dat ik dadelijk nog wat zal schrijven, maar dan zal ik 't eerst effe melden in dit topic.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #352 Gepost op: 12-05-2002, 21:09:26 »
is goed han, leuk da je weer wat schrijft, et begon al zo stil te worden  ;)
ik ben klaar met schrijven, dus de volgende kan. daan is weg dus die zal nix schrijven
:-* doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 12-05-2002, 22:01:15 »
Zo ik ga nu maar 'ns proberen om de crea bea in me weer haar gang te laten gaan en 'n leuk (?) stukje aan de soap te schrijven.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 12-05-2002, 22:01:57 »

Terwijl Jantien de anderen probeert de anderen te overtuigen
Dit is een beetje een raar voorbeeld, maar ik hoop dat je het snapt.

;D

Nee maar Daan, idd, het lijkt me errug leuk, ik zou ook graag op de schrijverslijst willen komen, maar misschien moeten jullie mij dan wel dwingen minstens een keer per week iets te schrijven ofsow want ik heb niet zo'n discipline en anders schrijf ik misschien in het begin twee keer per dag en na een tijdje niet meer... maar dat ligt er ook aan hoe spannend het is, natuurlijk...
ojee, dit had ik helemaal niet moeten zeggen natuurlijk, slecht voor mijn sollicatie naar schrijver... maar ik ben gewoon eerlijk ::)...

maar ja waarom ben ik anders met deze soap 'gestopt', hm, misschien omdat de anderen dat ook deden en dan is er niet zoveel om op te antwoorden, nu weer wel, maar met al die andere levendige topics heb ik geen tijd om alles na te lezen...!

maar goed daan (darth moeder???), hou ons iig op de hoogte over verdere plannen...!!

en dan ga ik nu toch ECHT naar bed... (morgen weer vroeg op :(:()

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 12-05-2002, 22:26:17 »
Zo...........ik heb weer m'n best gedaan. Dus nu kan iemand anders weer wat leuks gaan verzinnen.  :)

Ik zal dan morgen wel weer wat schrijven, tenminste als ik tijd heb. Ik moet namelijk morgen wel de hele dag naar school en moet 's avonds waarschijnlijk 'n presentatie houden voor ouders van toekomstige studenten bij ons op school. (maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit misschien niet doorgaat.....)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 13-05-2002, 15:19:26 »
heeeeey soapmensjes! ik heb vandaag dan ein-de-lijk eens het stuk van de soap gelezen dat ik nog niet gelezen had, dat is dus alles na de fandag zeg maar, alles na die paar weken dat er niet geschreven was. Maar goed, zag ik toch opeens dat ik erin was geschreven...! Leuk zeg! Ik heb nu iig ook iets geschreven dus jullie kunnen weer verder. En Daan gaan je plannen nog door?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #357 Gepost op: 13-05-2002, 17:10:15 »
eeeey iedereen!

ik ga zo ff een stukje schrijve aan de soap. daan, ik had me ook al bij je opgegeven, het lijkt derop dat dat kleine groepje schrijvers compleet is... maar je moet het zelf nog maar ff zien

:-* doris

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #358 Gepost op: 13-05-2002, 17:19:24 »
Nou, heel graag  ;D . Ik ga ook ff een stukje schrijven. Misschein moeten we maar eens van die chat/forum brainstormsessies gaan houden. Mail me (op het adres van mijn profiel)..

Groetjes

Darth Moeder

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #359 Gepost op: 13-05-2002, 17:46:14 »
ga k je zo ff meelen daan! ik heb ook weer wat geschreven, dus de volgende kan weer!