Auteur Topic: widm soap commentaar  (gelezen 41100 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:widm soap commentaar (deel 3)
« Reactie #300 Gepost op: 17-04-2002, 13:52:56 »
Is goei!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #301 Gepost op: 17-04-2002, 14:00:11 »
ben weer klaar!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 17-04-2002, 14:01:29 »
Dan ga k..

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #303 Gepost op: 17-04-2002, 14:36:57 »
Nou, na een dipje heb ik vandaag bij het bijlezen toch wel weer moeten lachen om de soap zeg!!!

Vooral wat ik zelf allemaal meemaak, een relatie met WC-eend, een lange zoen en zelfs een hele nacht met... master was het geloof ik, parachutespringen, een drinkwedstrijd (ja, die win ik in het echt ook altijd...) en ik moest errug lachen dat mijn nieuwe woordje kiwiknotsen zelfs gebruikt werd... ;D ;D ;D ;D
Ga zo door dames!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 17-04-2002, 14:39:36 »

Nou, na een dipje heb ik vandaag bij het bijlezen toch wel weer moeten lachen om de soap zeg!!!

Vooral wat ik zelf allemaal meemaak, een relatie met WC-eend, een lange zoen en zelfs een hele nacht met... master was het geloof ik, parachutespringen, een drinkwedstrijd (ja, die win ik in het echt ook altijd...) en ik moest errug lachen dat mijn nieuwe woordje kiwiknotsen zelfs gebruikt werd... ;D ;D ;D ;D
Ga zo door dames!

Blij dat je dr om gelachen hebt Pino, vin em zelf ook nog steeds super grappig  ;D Ik ga em binnekort maar es helemaal uitprinten denk k :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 17-04-2002, 16:11:37 »

Blij dat je dr om gelachen hebt Pino, vin em zelf ook nog steeds super grappig  ;D Ik ga em binnekort maar es helemaal uitprinten denk k :)

jaaaaw doen!! en neem een paar kopietjes mee naar de fandag! (Ohw, zullen wel veel kopietjes worden, ik betaal het papier en de inkt wel :P ok?)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #306 Gepost op: 17-04-2002, 16:14:09 »

Ga zo door dames!

....en vervolgens schrijven ze me er uit......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 17-04-2002, 16:15:19 »

....en vervolgens schrijven ze me er uit......

oeps, sorry, maar ja ik wilde even de karen-imitatie compleet maken... zo gaat dat nu eenmaal bij de mol he, Prince ging er ook uit...  :'( :'( :'(

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 17-04-2002, 16:21:00 »
We schrijven je wel weer terug hoor Pino!! Jou kunnen we natuurlijk niet missen in de zeep. :(

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 17-04-2002, 16:21:46 »

jaaaaw doen!! en neem een paar kopietjes mee naar de fandag! (Ohw, zullen wel veel kopietjes worden, ik betaal het papier en de inkt wel :P ok?)

Ik wil et wel mee nemen hoor, doen? Ik moet alleen ff kijken of de printer et al weer doet.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 17-04-2002, 16:24:42 »

We schrijven je wel weer terug hoor Pino!! Jou kunnen we natuurlijk niet missen in de zeep. :(

Ja hallo, er moet toch iemand uit?! Het zijn toch maar nep-figuren met dezelfde naam dus wees niet getreurd, we hebben echt niets tegen die echte persoon persoonlijk oid, maar er moet toch gewoon IEMAND uit, anders blijven we altijd maar met zo'n berg kandidaten over en dan is het niet echt meer 'heel erg geloofwaardig'...  ;);D

neehoor lautjuh schrijf wat je wilt maar als er te veel kandi's zijn ga ik er toch wel weer iemand uitschrijven next time hoor...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 17-04-2002, 16:29:05 »

Ja hallo, er moet toch iemand uit?! Het zijn toch maar nep-figuren met dezelfde naam dus wees niet getreurd, we hebben echt niets tegen die echte persoon persoonlijk oid, maar er moet toch gewoon IEMAND uit, anders blijven we altijd maar met zo'n berg kandidaten over en dan is het niet echt meer 'heel erg geloofwaardig'...  ;);D

neehoor lautjuh schrijf wat je wilt maar als er te veel kandi's zijn ga ik er toch wel weer iemand uitschrijven next time hoor...

Het is toch niej echt, dus iedereen kan dr best in blijven. En ik vind t lullig voor Pino als ze dr uit moet want ze schrijft ook voor onze soap. Pino, anders schrijf je jezelf dr weer ff in?? Ik kan zo gauw nix bedenken hoe je terug kan komen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 17-04-2002, 16:33:50 »

ik vind t lullig voor Pino als ze dr uit moet want ze schrijft ook voor onze soap.

uh uh uh uhhhh!!! en ik dan???? schrijf toch ook hartstikke veel en ben er nog geen enkele afl in geweest!  ::) Het is juist wel een goeie opdr voor jullie te raden waar die e voor staat... (raden jullie toch niet :P;) maar dan zeg ik het wel op de fandag... hahaha) Neehoor grapje maar ik ben wel in voor een romance tussen mijn personage en een van-judith-gescheiden Prince oid... ;):-* iemand zin om dat te schrijven...??  ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 17-04-2002, 16:35:35 »
Ja maar e, jij zit dr nie in, dus je kan dr ook moeilijk uit.
Ik heb ook n tijdje gschreven zonder dat k dr in zat. Maar k vind et gewoon lullig als ze dr uit moet en bovendien verliezen we op die manier alleen maar schrijvers.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 17-04-2002, 16:40:12 »

Maar k vind et gewoon lullig als ze dr uit moet en bovendien verliezen we op die manier alleen maar schrijvers.

Ja? Ok van mij mag ze er best in blijven hoor, het ging mij alleen maar om de verbazing bij de andere kandi's. Misschien kan ze dan net zo'n personage als George worden of zo, geen kandi maar komt wel veel voor in de soap... Maar schrijvers verliezen; waarom zou je alleen maar willen schrijven als het over jezelf gaat??

Maar moet ik het veranderen anders? Kun jij er niet even een rare kronkel aan geven? Dat ze wel in Portugal mag blijven of zo omdat... ehmmmmmm...  :-/

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 17-04-2002, 16:41:51 »
Ik zou et iig nie leuk vinden als k dr uit ging en maybe ook wel nie meer schrijven. Maar k zal wel ff n rare kronkel maken, tenminste, als Pino nog terug wil??

(Pino, reageer eens!! :P)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #316 Gepost op: 17-04-2002, 17:27:59 »

(Pino, reageer eens!! :P)

Ja, sorry, allemaal ruis op m'n walkie talkie ;)!

Jullie moeten je niet zo opwinden dames, er is helemaal niets aan de hand! Die opmerking over het feit dat ik eruit geschreven werd, maakte ik alleen maar omdat ik voor het eerst sinds een poosje weer eens reageerde op jullie schrijfsels, met de opmerking ga zo door, en de daaropvolgende keer: floeps eruit. Ik vond dat wel grappig, that's all.....
Nu zal ik gewoon m'n eigen leventje weer wat opwinderderder moeten zien te krijgen als ik in de soap niets meer meemaak, en na 20 april gaat dat ook vast wel weer lukken!
Kortom, no sweat, relax, don't worry, be happy en maak nog veel plezier met de soap. Ik blijf gewoon lezen hoor en wie weet wordt mijn writersblock ook weer eens opgeheven en brei ik er nog een stukkie aan.
Pino

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #317 Gepost op: 17-04-2002, 20:03:54 »
is der nog iemand die een stukje aan de soop wil schrijven?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 17-04-2002, 21:28:14 »

Ja, sorry, allemaal ruis op m'n walkie talkie ;)!

Jajah, mollenstreken!! :D

Jullie moeten je niet zo opwinden dames, er is helemaal niets aan de hand! Die opmerking over het feit dat ik eruit geschreven werd, maakte ik alleen maar omdat ik voor het eerst sinds een poosje weer eens reageerde op jullie schrijfsels, met de opmerking ga zo door, en de daaropvolgende keer: floeps eruit. Ik vond dat wel grappig, that's all.....
Nu zal ik gewoon m'n eigen leventje weer wat opwinderderder moeten zien te krijgen als ik in de soap niets meer meemaak, en na 20 april gaat dat ook vast wel weer lukken!
Kortom, no sweat, relax, don't worry, be happy en maak nog veel plezier met de soap. Ik blijf gewoon lezen hoor en wie weet wordt mijn writersblock ook weer eens opgeheven en brei ik er nog een stukkie aan.
Pino

Okeej.. als jij et nie erg vind  :-/

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 17-04-2002, 21:29:00 »

is der nog iemand die een stukje aan de soop wil schrijven?

Nope, sorry, nu ff nie, mn gevallie is dr (L)