Auteur Topic: widm soap commentaar  (gelezen 41111 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:widm soap commentaar (deel 2)
« Reactie #240 Gepost op: 15-04-2002, 20:41:53 »
Schrijf gerust! I'm finished. Ik had een heel leuk stukje, maar Doris was net iets eerder, waardoor ik mijn stukje weer moest editen. Misschien kan ik dat nog een keer gebruiken.

Weten we trouwens al wie de mol is? Of krijgen we dat nog een keer te horen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #241 Gepost op: 15-04-2002, 20:45:14 »
sorry daisy  :-[
e, ga jij weer ff wat schrijven? btw daisy, ik dacht dat bertha al dood was... bij het abseilen  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 15-04-2002, 20:48:02 »
HUH?! Bertha dood?!?!?? never!!!! Bertha zou best wel eens de mol kunnen zijn, hahaha, een molkoe, koemol  :D Is Bertha nou eigenlijk een hij of een zij, dat vraag ik me steeds af, want bij de forumpersoon Bertha531 oid (ik vergeet dat nummer altijd ;)) staat een mannelijk tekentje, maar ja in de soap klinkt Bertha zo vrouwelijk... En we noemen d'r steeds koe, anders zou dat stier moeten zijn...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #243 Gepost op: 15-04-2002, 20:50:03 »
in de soop een koei is denk k leuker dan een stier... maareh.. bertha was toch echt dood  ;D
serieus, lees de vorige pagina van de soop maar, dan kan je et leze.
o nee, compuart was dood, maar bertha lag der gewoon uit gloof ik

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 15-04-2002, 20:53:12 »
Zo, de verwarring is terug  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #245 Gepost op: 15-04-2002, 20:58:16 »
hahaha... waarom krijgen we steeds meer kandi's? het is zo irri zoveel mensen, lautjuh en ik hadden net een grote opruiming gehouden waardoor et wat overzichtelijker werd... dus als niemand het erg vind, voer ik hem na een korte come-back weer weg
iemand bezwaren? plaats ze dan snel, want over 5 min. ga ik schrijve!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 15-04-2002, 21:02:49 »
Waarom moeten er steeds zoveel kandi's weg? Dan blijven zeker alleen Doris, Lautjuh en vlaming over. Daar gaat nu trouwens ook al bijna de gehele soap over maar goed.

't is toch 'n soap waarin alles kan gebeuren? Er kunnen kandi's bijkomen en er kunnen er afvallen. Maar wie zegt dat we in onze soap ook moeten schrijven dat er nog maar 3 over blijven?

Maar ja, zie maar wat jullie er mee doen. Ik ga nu effe snel 'n stukje schrijven. Dus zou je svp effe willen wachten totdat ik klaar ben Doris?  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #247 Gepost op: 15-04-2002, 21:06:08 »
doe ik han, en zo bedoelde ik et ook nie
ik vin et alleen lullig dat mense die nooit wat schrijven maar terug blijven komen... that's all...
en trouwes, als bepaalde mensen zelf wat vaker zouden schrijven, kunnen ze der zelf voor zorgen dat ze de finale halen. dan schrijve ze zichzelf der maar gewoon in... en na een tijdje is het widm in de soap afgelopen en kunnen we der een gewone soop van maken
maar genoeg gezeikt, ik ben benieuwd wat je der van maaky han  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 15-04-2002, 21:14:48 »
Zo ik ben klaar en ik geef bij deze de beurt door aan 'n ander.  :)

Doris, ik zou zelf ook wel meer willen schrijven, maar de tijden dat ik daar zin en tijd voor heb, zijn Lautjuh en jij al heel druk aan 't schrijven en dan kom ik daar toch niet tussen. Maar ik zal proberen weer wat meer te gaan schrijven in 't vervolg, goed?  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #249 Gepost op: 15-04-2002, 21:19:08 »
is goed hoor! ik ga nu ff nie schrijven, want ben ff bezig
maar misschien vanavond weer of anders morgen  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #250 Gepost op: 15-04-2002, 21:55:33 »

Doris, ik zou zelf ook wel meer willen schrijven, maar de tijden dat ik daar zin en tijd voor heb, zijn Lautjuh en jij al heel druk aan 't schrijven en dan kom ik daar toch niet tussen. Maar ik zal proberen weer wat meer te gaan schrijven in 't vervolg, goed?  ;)

Nou, dat valt toch ook wel meej?? Het grootste deel van de tijd zit k op school hoor.. :)
Maar ik vind et eerlijk gezegd zwaar irri zoveel kandi's die niet eens schrijven.. zo komt er toch nooit uit wie de mol is?
Maar goed, om et maar eens op z'n Vlamings te zeggen; imho ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 15-04-2002, 21:56:17 »
Oww daarvoor stuurde k juist n berichtje, ik ga schrijven!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 15-04-2002, 22:05:17 »

Nou, dat valt toch ook wel meej?? Het grootste deel van de tijd zit k op school hoor.. :)
imho ;)

Ik bedoel ook niet dat jullie de gehele dag schrijven, maar als ik 'ns 'n keertje zin heb om te schrijven dan zijn jullie meestal bezig. Maar dat maakt niks, ik zal wel op momenten gaan proberen te schrijven als jullie niet willen.  :)

Citaat
Maar ik vind et eerlijk gezegd zwaar irri zoveel kandi's die niet eens schrijven.. zo komt er toch nooit uit wie de mol is?
Maar goed, om et maar eens op z'n Vlamings te zeggen;

Och ja, er is niet veel animo om in de soap te schrijven en 't is nu eenmaal niet leuk als er maar 3 kandi's zijn. En ik zelf vind 't niet leuk om alleen maar over mezelf te schrijven. Maar dat is natuurlijk imho.  ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 15-04-2002, 22:16:22 »

Ik bedoel ook niet dat jullie de gehele dag schrijven, maar als ik 'ns 'n keertje zin heb om te schrijven dan zijn jullie meestal bezig. Maar dat maakt niks, ik zal wel op momenten gaan proberen te schrijven als jullie niet willen.

Je kan toch ook met 3 mensen tegelijk schrijven? Lijkt me imho niet zo'n probleem.. :)

:)Och ja, er is niet veel animo om in de soap te schrijven en 't is nu eenmaal niet leuk als er maar 3 kandi's zijn. En ik zelf vind 't niet leuk om alleen maar over mezelf te schrijven. Maar dat is natuurlijk imho.  ;)

Jah das waar.. maar als er steeds kandi's bij komen vind k erg verwarrend.. Zullen we anders afspreken 10 en nie meer ofsow?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 15-04-2002, 22:20:42 »

Je kan toch ook met 3 mensen tegelijk schrijven?

Is ook, maar ik schrijf eigenlijk alleen als ik inspiratie heb en als er voor mij 'n stukje is waarvan ik denk dat ik er op door kan gaan breien.  :)

Citaat
Jah das waar.. maar als er steeds kandi's bij komen vind k erg verwarrend.. Zullen we anders afspreken 10 en nie meer ofsow?

Is wat mij betrefd prima! Maar dan kunnen er dus ook mensen weg en weer andere bijkomen?

Trouwens, waar is Great Dutchman eigenlijk gebleven? Die is er volgens mij nooit uitgeschreven, maar komt ook niet meer voor in de soap.  ???

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 15-04-2002, 22:29:08 »
Great Dutchman!! Hmmz helemaal vergten dat ie dr ook nog in zat!! Maar hij schrijft ook nie meer.. wel jammer  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 15-04-2002, 22:32:11 »
Great Dutchman lijkt trouwens van de aardbol verdwenen te zijn, want volgens mij heeft die al weken niks meer gepost.

Maar ja, om 'm nu ineens weer terug in de soap te schrijven? Dat lijkt me ook niet zo handig. Zullen we 't dan maar laten zoals 't nu is?  (misschien blijkt ooit nog wel wat er met 'm gebeurt is in de soap)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 16-04-2002, 11:22:32 »
Jah, en als ie ooit weer terug keert op aarde schrijven we m dr wel weer in :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 16-04-2002, 11:38:33 »
Ik ga zepen..  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #259 Gepost op: 16-04-2002, 16:03:17 »
ff een bericht voor master3L: wil jij je bericht in widm soap deleten en hierheen verplaatsen ofzo? dit topic is nl. voor dat soort commentaar... thanxxx