Auteur Topic: widm soap commentaar  (gelezen 41086 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:widm soap commentaar
« Reactie #120 Gepost op: 8-04-2002, 20:52:48 »
Dr is alweer beij gezeept..

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 8-04-2002, 21:01:00 »
"George rende huilend weg"

Geweldig Lautjuh...Ik heb ongeveer 5 minuten brullend van het lachen onder mijn bureau gelegen, echt humor ;D

Lachen, onze soap

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #122 Gepost op: 8-04-2002, 21:32:34 »
Moest er toch eens aan geloven , heb nu ook maar een bericht in de zoop gezet, reacties zijn welkom...

( nee heren operators, tis maar zoop )

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 8-04-2002, 21:54:55 »
Ik ga effe 'n stuk achter Kenner's eerste bijdragenaan onze soap schrijven. Dus wil de volgende effe wachten tot dat ik klaar ben?  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #124 Gepost op: 8-04-2002, 22:01:43 »

Ik ga effe 'n stuk achter Kenner's eerste bijdragenaan onze soap schrijven. Dus wil de volgende effe wachten tot dat ik klaar ben?  :)

Pfieuw  , dacht al dat niemand dúrfde er een reactie onder te zetten uit angst voor represailles van Comp en/of Malc, Han , Je bent geweldig :)

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 8-04-2002, 22:09:53 »

Han , Je bent geweldig :)

I know!  ;)

Maar ik ben klaar met schrijven, dus wie nu wil die kan z'n/ haar gang gaan.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 8-04-2002, 22:34:49 »
Ik wil nog effe opmerken dat de WIDM soap niet op de waarheid is gebaseerd. Alles (oke, bijna alles) is fake en verzonnen door een van de schrijvers. Ik hoop dat iedereen die de soap leest dat in zijn/haar achterhoofd houdt, en dat eventuele medespelers van de soap zich ook niet beledigd voelen. Mocht dat wel zo zijn, dan kan daar natuurlijk altijd bezwaar tegen worden gemaakt in dit topic of door middel van 'n prive bericht naar de schrijver van 't betreffende stukje. Deze zal er dan voor zorgen dat 't stukje herschreven wordt.  :)

Zo, dit was just in case iemand onze soap en zijn/haar rol daarin niet zo kan waarderen.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #127 Gepost op: 8-04-2002, 22:45:23 »
Angela , we weten dat je alles leest,  dus als je nou liever met George in de koffer wil dan met Nico , dan valt dat te regelen hoor  ;)

MvG ,Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #128 Gepost op: 9-04-2002, 10:03:50 »
hahahaha het gaat goed met de soop. het enige wat ik ff wil zeggen is dat ik in de soop niet van malcolm gedroomd heb... maar da geef nie want ik ga later misschien nog welles opbiechte over wie dan wel. btw, bes irri da we nog geen mol hebben. zulle we maar gewoon stoppe me de opdrachten voor een weekje in de soop, en gewoon schrijve da ze een rust weekje hebben in een of ander huis ofzo. dus ff de opdrachten stop zette. et is maar een ideetje...

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 9-04-2002, 12:10:17 »
Ik heb ook maar ff wat ingezeept, hoop dat de verhaallijn nog klopt  ;) Anyway, ik denk dat het Kenner is ;)

greetings

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #130 Gepost op: 9-04-2002, 12:20:58 »
ik heb der ook weer wat aangeschreven. dennis, ik heb je der niet in laten komen als kandidaat, wel als 3e cameraman... hoop dat je et niet erg vind, je zit der iig in

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 9-04-2002, 12:42:44 »
OK,toch vind ik die opdracht wel leuk ;)

greetz

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #132 Gepost op: 9-04-2002, 13:24:13 »
nou, ik nie: de helft van die opdrachten hebben we al gedaan in de soop en ik vind dat we de kandi's nu wel wat rust kunnen geven. dan blijft et teminste een soop met romances/bedrog/vrienden die geen vrienden zijn etc. dus gun ze een beetje rust en laat ze gewoon dingen doen die grappig zijn, of gewoon zeeperig...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #133 Gepost op: 9-04-2002, 14:24:26 »
ik heb een verzoek aan alle schrijvers (ik zal mezelf ook streng toespreken) die korte stukjes schrijven van ongeveer 1 regel of zelfs 1 woord. het is nl. gewoon leuk als je een beetje een lang stukje schrijft anders lijkt het verhaal helemaal nergens meer op. dus schrijf gewoon een stukje waarin je wat verteld over de omgeving, over het gedrag van bepaalde personen ofzo. ik denk dat als iedereen gewoon wat langere stukjes schrijft niemand meer wordt aangezet tot korte stukjes. et is maar een suggestie...  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #134 Gepost op: 9-04-2002, 14:29:51 »
'k dacht dat korte stukken het juist spannender en afwisselender maken  :o ;D

MvG , Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #135 Gepost op: 9-04-2002, 14:31:13 »
ik weet niet of je dat echt dacht, maar et leest ook niet erg prettig, dus schrijf gewoon wat langere stukken, das niet zo moeilijk. en edit je laatste stukje en schrijf em wat langer, dan heeft de volgende ook wat meer stof om op in te gaan.  ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
widm soap commentaar (deel 2)
« Reactie #136 Gepost op: 9-04-2002, 14:42:39 »
Laten we hieronder verder gaan met het vervolg op 'widm soap commentaar'

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 9-04-2002, 14:45:53 »
Wat een commentaar...  ::)

Laten we verder gaan bij 'widm soap commentaar (deel 2)'.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
Re:widm soap commentaar (deel 2)
« Reactie #138 Gepost op: 9-04-2002, 15:08:36 »
okeej kenner, je hebt der een stuk bijgeschreven, maar ik snap der helemaal nix van. wie is der nou met mij vreemdgegaan: nico of angela. hoe dan ook:
nico is homo dus zou nooit met mij vreemdgaan
zowel angela als ik is/ben hetero, dus dat klopt ook niet
kan je et ff uitleggen?
of gaat et over heel iemand anders? pffff... vaag zeg. maar, me complimenten dat je der wat bij hebt geschreven! ik ga het nog een keer goed bestuderen, misschien dat ik der dan uitkom.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re:widm soap commentaar (deel 2)
« Reactie #139 Gepost op: 9-04-2002, 15:10:46 »
Maar Doris, jij hebt zelf toch ook al geregeld van zulke korte stukjes geschreven?  ???

Ik vind dat persoonlijk ook niet zo leuk en mij lijkt 't ook fijner als iedereen ervoor zorgt dat zijn/haar stukje toch wat langers is dan 1 regel. Maar we kunnen niemand verplichten natuurlijk.  :)

Maar dan had ik nog 'n verzoekje: zullen we er voor zorgen dat stukjes van iemand anders niet ineens afgekapt worden? Nu is 't vaak zo dat als iemand wat leuks geschreven heeft, er iemand anders op reageerd met 'n zin waardoor dat hele stuk ineens is afgelopen of niet waar blijkt te zijn. Ook als iemand met 'n leuke opdracht kwam, was 't vaak zo dat die opdracht pats boem afgelopen was, omdat de volgende schrijver blijkbaar geen zin had om daarover door te gaan. Op deze manier wordt 't 'n beetje 'n waardeloos verhaal. Dus ik zou voorstellen probeer gewoon echt verder te gaan met wat de ander heeft geschreven en zorg dat situaties, opdrachten e.d. op 'n fatsoenlijke manier worden afgesloten en niet 'past boem afgelopen, want ik ga nu over iets anders schrijven'. Als je dan net op dat moment 'n geniale ingeving hebt die niet past na 't stukje van je voorganger, dan schrijf je die toch effe op zodat je 'm misschien later in 't verhaal kan zetten als de ene opdracht of situatie is afgerond.  :)

Ik hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel en ook begrijpt dat dit mijn mening hierover is, en dat dat dus niet betekend dat jullie 't hier mee eens moeten zijn. 't was gewoon maar 'n meninkje van Han.  ;)