'Heb je je nou alweer niet geschoren, Japie? Drommels Jullie zijn B2 en Vlugge Japie helemaal niet. Nou ja, ik moet er vandoor. Ik voel dat die clown en die acrobaat hier in de buurt zijn en inderdaad vanuit de bosjes kwamen Verdi en Adriaan aangelopen. Adriaan: 'Hallo vriendjes en vriendinnetjes, leuk dat jullie er allemaal weer zijn.' Verdi: 'Houd toch eens je kop, kutacrobaat. Als je stopt, stop dan helemaal. Zo, wat maakte dat vliegtuig een crash. Ik denk dat ik een whiplash heb.' Schaapie: 'Jullie en de Baron zijn dus de enige overlevenden. Wat nu, we hebben geen eten hiero.' Verdi: 'Een lekker stukje schaap gaat er altijd in.' Schaapie: 'Maar ik ben geen schaap, ik ben een hond.' Verdi: 'Ja hoor en ik ben een 19e eeuwse componist.' Compuart nam Verdi en Adriaan mee naar zijn kamp waar ze heerlijk smulden van de shoarma gemaakt van Schaapie. Opeens ritselde er wat in de struiken. Compuart: 'Oegaoega!' Adriaan: 'Wat?' Compuart: 'Ik denk dat de grote opper-aap is, het is een vrouwtje en ze luistert naar de naam....'