Hi Bertha,
From all the pop-ups ga ik all een little engels praten. Ik werd er echt gek van.
LC, het is juist Kazaa Lite waardoor ik al die troep heb binnengekregen.
Ik had al een soort vliegenmepper, Pop Swatter, maar net als een echte vliegenmepper kan die maar 1, hooguit 2 doelen tegelijk raken. Het meest irritant vind ik nog die pop-ups, die je beloven je voortaan van die pop-ups te vrijwaren. Waar ze echter wel grof geld voor willen vangen.
Ik hoop dat het helpt, in ieder geval bedankt. Ik heb me overigens voorgenomen, produkten die zich op deze manier opdringen, gewoon te boycotten, niet te kopen, dus. Als iedereen dat zou doen, zullen de aanbieders toch iets nieuws moeten verzinnen, om hun publiek te bereiken.
en een klein beetje reclame moet je wel weerstaan...
Jaaaaaaaaja, een beetje reclame, daar lig ik ook niet wakker van, maar 3 keer per minuut een oproep om je famliebezit met enige centimeters te verlengen vind ik enigszins overdreven, dat dat soort firma's zelf niet inziet dat velen niet gediend zijn van hun manier van reclame maken. Als ik alle centimeters erbij had gekregen die me via die pop-ups werden beloofd, had ik een haspel nodig waar 20 meter op kan worden gerold. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ik word hier gewoon een beetje kwaad om.
Waar haalt dat soort firma's het recht vandaan om het internetplezier van zoveel mensen te vergallen?