Uhhh… o ja…
Sorry, maar ik stond even ademloos te luisteren naar wat Annuh allemaal verteld heeft. Wat kan ze dat toch goed hé. Ik wou dat ik zulk talent had. Maar nu, jullie hebben misschien je hersens lopen pijnigen over het feit dat Cora Bora het 1-na- grappigste forumlid is, maar dat komt omdat de 4e award van de avond uitgereikt gaat worden aan de aller allergrappigste user van het héle forum.
Ja, jullie horen het goed, de 4e award alweer. Dat betekend dat we nog steeds niet op de helft zijn. Volgens mij gaat dit nachtwerk worden, maar de gezelligheid is er nog steeds. De vier genomineerden zijn allen zeer bekend bij het grote publiek. Ik stel ze even aan jullie voor:
Pino, Milk, Ferdi en Verdi
De winnaar van dit topic is onder onder andere gekozen door de volgende uitspraken:
Cora Bora is een recht~voor~z´n~raap~wijf. En dat mag ik wel. Gezellige kletstante, goeie humor en heeeeeel interessante theorieen op het avroforum.
Oké, hier mag het:
Elise is de mol olé olé.....
en nou zal ik het nooooit meer doen.... De echter die-hards weten nu natuurlijk over wie we het hebben. Graag reik ik de prijs van de grappigste forummer uit aan:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
We komen er weer aan!
Hier zijn Bassie en Adriaan!
Het publiek gaat uit zijn dak en Bassie en Adriaan presenteren een prachtige show waarover iedereen nog jaren na zal praten. Bassie sluit af met een mopje die ik jullie niet wil onthouden…
Jantje loopt op straat met een touw van 20 meter achter zich aan.
Klaas komt aanlopen en zegt: "Waarom trek je dat touw achter je aan?"
Jantje: "Ik heb al geprobeerd het te duwen, maar dat ging niet!"
Dames en heren, nog een keer een hartelijk applaus voor Bassie en Adriaan!!
Oké, we gaan weer verder met waar we gebleven waren…
De winnaar van deze prijs en dus de grappigste user is:
Pino!Pino, als je er bent, we luisteren graag naar je speech. Als je er niet bent, dan mag je je prijs ten alle tijden komen ophalen bij een van ons twee. Nogmaals: Gefeliciteerd!