Poll

Welke bobo zou jij de bush uitstemmen?

Horace Cohen
0 (0%)
Jimmy Geduld
3 (10.7%)
Sander Janson
0 (0%)
Danny Rook
2 (7.1%)
Sabine Koning
0 (0%)
Peggy-Jane de Schepper
3 (10.7%)
Christien van der Horst
18 (64.3%)
Inge Iepenburg
0 (0%)
Marie-Carmen
2 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: Welke bobo zou jij de bush uitstemmen?  (gelezen 9263 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Welke bobo zou jij de bush uitstemmen?
« Gepost op: 11-06-2003, 19:42:26 »
Stel dat jij in de 'hel' van bobo's in de bush zat. Niet zozeer een hel vanwege de bush, maar meer door de irri-bobo's, wie zou jij dan wegstemmen?  

Stem jij Horace Cohen? Hij zou bekend zijn om zijn goede grappen, maar ik moet eigenlijk alleen maar huilen om zijn 'grappen'

Of misschien Jimmy Geduld. Druk en veels te enthousiast. Altijd positief, maar aan de andere kant wel een enorme steun voor de groep

Of Sander Janson, ik zie je denken: Wie is Sander Janson. Ik heb me laten vertellen dat ie van campingtv is. Nou ja, in de jungle zie je dan ook weinig van hem weer. Hij beweegt zich op de achtergrond.

Of misschien iemand die juist maar al te graag in de belangstelling staat. Net zoals de meeste tv-nichten is Danny Rook namelijk ook nogal camerageil. Ondanks dat komt hij best grappig uit de hoek, vooral met zijn 'Anita Dendermonde-grapjes'.

Dat brengt ons bij Anita Dendermonde (Sabine Koning). Toont zich als de ware emokoningin, maar is toch wel lief.  

Dan is er nog Peggy-Jane de Schepper. Ik ken haar ook niet, maar zelfs in de jungle zonder makeup heel erg goodlooking. Wel een beetje passief

Christien van der Horst: Dit is mijn persoonlijke favoriet om gelijk de jungle uit te schoppen. Voor wie haar niet kent: Ge zijt gezegend

Inge Iepenburg aka Martine Hafkamp, de bitch van GTST. Ze bedoelt het allemaal goed en wil veel doen, maar is niet erg hulpvol.  

Marie-Carmen. Ik weet haar achternaam niet, maar ze is van RTL Sport. Aan haar stem te horen heeft ze Camel of Marlboro erg rijk gemaakt. Daarbij valt ze op doordat ze altijd rustig blijft en met iedereen goed contact heeft.

Mijn eigen persoonlijke lijst van wie ik er het liefst uitschopt tot degeen die ik het liefst bij me houd:
1. Christien
2. Horace
3. Inge
4. Jimmy
5. Sander
6. Danny
7. Marie-Carmen
8. Peggy-Jane
9. Sabine

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welke bobo zou jij de bush uitstemmen?
« Reactie #1 Gepost op: 11-06-2003, 19:44:51 »
Haha, de eerste steem, meteen 100% op Christien. Ik vind haar niet zo sympathiek. Haar programma's ken ik niet.
Horace Cohen vind ik dan wel weer leuk, dus die mag nog wel een tijdje blijven.
Ik volg het niet zo heel intensief, trouwnes. De aflevering van vandaag heb ik alweer gemist.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #2 Gepost op: 11-06-2003, 19:46:54 »
ik ken ze allemaal niet dus ik weet het niet

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #3 Gepost op: 11-06-2003, 19:53:53 »
Eerst de soapies en de andere onbekenden voor mij...
1. Christien
3. Inge
4. Jimmy
5. Sander
6. Danny
8. Peggy-Jane
9. Sabine
En dan 2 persoontjes die ik wel ken, van Wimbledon:
7. Marie-Carmen
2. Horace Cohen is wel leuk in het theater

« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 19:54:58 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #4 Gepost op: 11-06-2003, 21:08:13 »
Van mij mag Jimmy Geduld echt opzouten. Ik word echt helemaal gek van hem. Hij vindt zichzelf echt het best. Bah die arrogante en irritante houding van hem staat me echt niet aan!! Zo!

Verder vind ik Danny en Horace echt super! Die moeten blijven. Horace kende ik niet echt maar hij is erg leuk en Danny vond ik altijd weer tof, maar nu maakt hij het programma echt leuker dan het eigenlijk is. 'Heej Anita Dendermonde is in de jungle met Arnie!' Lachen!

Koekoek!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-06-2003, 22:43:35 »
Geen idee wie die Christine is (nu ben ik gezegend ;D ) maar ik stem op Peggy Jane. Zooooooooooo'n irri meiske!! Speelt in GTST voor degenen die haar niet kennen en ze denkt dat ze geweldig is maar dat is ze niet! :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6 Gepost op: 11-06-2003, 22:55:49 »
Ik heb op Peggy-jane nog wat gestemd, maar alleen omdat ik het nooit kijk en ik ken ze niet eens geloof ik en ik vind Peggy-jane blabla nogal irritant klinken dusjaa... ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7 Gepost op: 11-06-2003, 23:54:07 »
Sander is leuk! :D en hij moet winnen.
Christien had helemaal niet mee mogen doen ::) eruit dus met die taart! Ze weet niet eens hoe een tang eruit ziet. Dat soort mensen zijn gewoon niet meer te redden :P

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8 Gepost op: 12-06-2003, 00:55:40 »
Ik had op Henk Bres willen stemmen, maar voor ik dat kon doen, is die Hageneus al uit zichzelf afgetaaid :o :)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #9 Gepost op: 12-06-2003, 01:10:57 »
mag ik ook t hele programma wegstemmen?

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #10 Gepost op: 12-06-2003, 09:09:52 »
ik vind die danny rook toch ook wel een hoor irritatiegehalte hebben hoor..  >:(

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 12-06-2003, 17:00:29 »
euuhm is dit van dat rare programma dat ze laatst iets aan hun meester moesten geven ofzo?? iets met emotionele waarde ofzo?? dat zag k laatst op tv met die danny rook

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #12 Gepost op: 12-06-2003, 17:15:50 »
Mensen lief dat wer hier discussieren over dit programma is al erg. De kijkcijfers en waardering voor dit programma zijn zo laag dat ze er behoorlijk mee in de vingers hebben gesneden. Het is niet voor niks dat de bekende bobos al uit vrije wil het af lieten weten. Dus als er iemand wegmoet, de regisseur???

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #13 Gepost op: 12-06-2003, 23:11:06 »
btw peggy-jane de blabla speelt niet in gtst hoor. maar ze is wel zwaar arrogant en irritant!

Koekoek!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14 Gepost op: 13-06-2003, 08:54:10 »
tjongejongejonge....wat een dom programma  ;D kunnen ze die voice-over niet per ongeluk een griepje laten krijgen daar?  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 13-06-2003, 09:20:23 »
Ik zou gelijk Christien van der Horst eruit gestemd hebben. Wat 'n vervelend mens is dat.

Maar tot mijn verbazing stemmen bijna alle mannen op Jimmy, die juist ontzettend goed z'n best doet (ze stemden hem ook weg onder 't mom van: hij is m'n grootste concurrent om te winnen....eerlijk gezegd dacht ik dat 't programma erom draaide om zo veel mogelijk geld voor 'n goed doel binnen te krijgen en dat winnen dus niet zo belangrijk was, maar ik zal me wel vergist hebben  ::) ) en juist nodig is om zoveel mogelijk Batoe's (hoe schrijf je dat?) binnen te halen.  :-\

Maar goed, ik vond trouwens die stemming ook weer erg langdradig. Woensdag bijna die hele aflevering daarover en gisteren weer 'ns de hele aflevering. Ze hadden die stemming ook in 5 minuten kunnen laten zien en dan was er weer tijd over geweest om 'n nieuwe batoe te verdienen. Maar zoals alles bij dit programma, moest er weer drie kwartier en 3 reclameblokken voor uitgetrokken worden.  :(

Weet iemand toevallig hoeland 't programma nog op televisie komt? Ik meende van te voren hebben gelezen dat 't maar 3 weken zou duren, maar nu zijn we al 2 weken bezig en er is pas 1 bobo uitgestemd.  :-\

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-06-2003, 09:26:00 »
k heb et programma gister gezien...en k heb me nog nooit zoo verveeld tijdens een programma!!
sjees he, dat iemand dít kan verzinnen!!!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #17 Gepost op: 13-06-2003, 13:35:03 »
btw peggy-jane de blabla speelt niet in gtst hoor.
Nu niet meer nee, maar heeft er wel in meegespeeld, als verpleegster (en ging toen met Marcus, de broer van Ludo)...

maar ze is wel zwaar arrogant en irritant!
Dat vind ik nou niet. Ik vind haar juist de meest naturel-overkomende van het hele stel. Zo is zij volgens mij gewoon... Ik mag dat wel ;)

En ik vind het wel een leuk programma. Maar goed, ieder wat wils zeg ik maar.

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #18 Gepost op: 13-06-2003, 14:03:27 »

Maar tot mijn verbazing stemmen bijna alle mannen op Jimmy, die juist ontzettend goed z'n best doet (ze stemden hem ook weg onder 't mom van: hij is m'n grootste concurrent om te winnen....eerlijk gezegd dacht ik dat 't programma erom draaide om zo veel mogelijk geld voor 'n goed doel binnen te krijgen en dat winnen dus niet zo belangrijk was, maar ik zal me wel vergist hebben  ::) ) en juist nodig is om zoveel mogelijk Batoe's (hoe schrijf je dat?) binnen te halen.  :-\

Iedereen speelt voor een eigen goede doel en daarom is het gewoon een concurrentiestrijd, waar het meer draait om de 'eer'. Ik vond het wel grappig dat Jimmy gelijk naar de andere mannen toegingen en probeerde te slijmen met hun. Hij voelde het zwaard van Damocles waarschijnlijk al boven zijn hoofd hangen.

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-06-2003, 14:11:25 »
oo...k snapte et ook al niet zo goed...maar k ben ook niet zo slim natuurlijk :-X