Stel dat jij in de 'hel' van bobo's in de bush zat. Niet zozeer een hel vanwege de bush, maar meer door de irri-bobo's, wie zou jij dan wegstemmen?
Stem jij Horace Cohen? Hij zou bekend zijn om zijn goede grappen, maar ik moet eigenlijk alleen maar huilen om zijn 'grappen'
Of misschien Jimmy Geduld. Druk en veels te enthousiast. Altijd positief, maar aan de andere kant wel een enorme steun voor de groep
Of Sander Janson, ik zie je denken: Wie is Sander Janson. Ik heb me laten vertellen dat ie van campingtv is. Nou ja, in de jungle zie je dan ook weinig van hem weer. Hij beweegt zich op de achtergrond.
Of misschien iemand die juist maar al te graag in de belangstelling staat. Net zoals de meeste tv-nichten is Danny Rook namelijk ook nogal camerageil. Ondanks dat komt hij best grappig uit de hoek, vooral met zijn 'Anita Dendermonde-grapjes'.
Dat brengt ons bij Anita Dendermonde (Sabine Koning). Toont zich als de ware emokoningin, maar is toch wel lief.
Dan is er nog Peggy-Jane de Schepper. Ik ken haar ook niet, maar zelfs in de jungle zonder makeup heel erg goodlooking. Wel een beetje passief
Christien van der Horst: Dit is mijn persoonlijke favoriet om gelijk de jungle uit te schoppen. Voor wie haar niet kent: Ge zijt gezegend
Inge Iepenburg aka Martine Hafkamp, de bitch van GTST. Ze bedoelt het allemaal goed en wil veel doen, maar is niet erg hulpvol.
Marie-Carmen. Ik weet haar achternaam niet, maar ze is van RTL Sport. Aan haar stem te horen heeft ze Camel of Marlboro erg rijk gemaakt. Daarbij valt ze op doordat ze altijd rustig blijft en met iedereen goed contact heeft.
Mijn eigen persoonlijke lijst van wie ik er het liefst uitschopt tot degeen die ik het liefst bij me houd:
1. Christien
2. Horace
3. Inge
4. Jimmy
5. Sander
6. Danny
7. Marie-Carmen
8. Peggy-Jane
9. Sabine