Aan de ene kant lijkt het me een ontzettend leuk idee (je moet toch WAT in het molloze tijdperk?) Aan de andere kant kost dit volgens mij opnieuw vele maanden voorbereiding. Immers: de molfandag 2003 stond ook al heel erg lang vóór aanvang van de nu afgelopen serie gepland (zeg maar gewoon, vanaf het moment dat bekend was dat serie 4 er zou komen). Tel vanaf het moment dat het plan op tafel komt maar gerust enkele maanden voor de voorbereiding ervan, en je zit alweer zo ongeveer in december, misschien wel januari.
Ik ben wat dat betreft misschien een zwartkijker, maar ik denk niet dat het zal lukken om de bijbehorende kandidaten allemaal weer op te trommelen voor zo'n dag.
Kijk maar eens naar het topic, waarin Ron, Ferdi, René, Juliën, en tot nu toe een enkele keer Elise vragen hebben beantwoord, tot diep in de nacht. Ik heb diep respect voor de enorme energie waarmee die kandidaten dat doen. Daar ontbreekt NU al de andere helft van de kandidaten. Hoewel ze nog steeds welkom zijn natuurlijk.
Zo'n molfandag is denk ik alleen maar leuk als je die bijbehorende kandidaten zo ver kunt krijgen om eveneens opnieuw te komen.
Kijk, dat het programma leeft bij de liefhebbers, dat staat wel vast. Eigenlijk vind ik het een reden te meer voor de AVRO, om toch maaar weer met een nieuwe reeks te komen.
Maar als er zo'n dag komt: count me IN!!!!