Auteur Topic: Ik ga op reis en laat thuis..........  (gelezen 2929 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ik ga op reis en laat thuis..........
« Reactie #20 Gepost op: 30-11-2012, 10:42:46 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #21 Gepost op: 30-11-2012, 21:56:14 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 1-12-2012, 09:22:32 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden,
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #23 Gepost op: 1-12-2012, 16:28:58 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2012, 20:49:19 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #25 Gepost op: 3-12-2012, 22:33:19 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2012, 18:53:58 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2012, 19:57:48 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #28 Gepost op: 8-12-2012, 09:24:45 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw
Ich bin ein Bärliner!

anoniem 10311

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 10-12-2012, 12:38:34 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-12-2012, 15:54:27 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #31 Gepost op: 14-12-2012, 22:29:53 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #32 Gepost op: 1-01-2013, 13:03:17 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #33 Gepost op: 1-01-2013, 13:05:02 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #34 Gepost op: 1-01-2013, 13:08:57 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #35 Gepost op: 1-01-2013, 13:09:37 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw, het winnende nummer van de Realitynet top 114
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2013, 21:14:30 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw, het winnende nummer van de Realitynet top 114, alle antwoorden van de forumquiz,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2013, 18:29:00 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw, het winnende nummer van de Realitynet top 114, alle antwoorden van de forumquiz, het kookboek van Jamie Oliver
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2013, 20:28:25 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw, het winnende nummer van de Realitynet top 114, alle antwoorden van de forumquiz, het kookboek van Jamie Oliver, lidmaatschapskaart van de videotheek,

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #39 Gepost op: 25-01-2013, 21:32:22 »
Mijn ruzie makende bovenburen, m'n pc, mijn lekkere bed, de blaffende hond van de buren, Geld en paspoort, mijn Shit en mijn mobiel, de gedachten aan de huidige politiek, bodejos, het rode boekje, ongeluk, vogelspinnen, broodrooster, mijn 70-300-lens want ik heb een nieuwe die minder plaats inneemt, mijn oude Oost Duitse geld, mijn breedbeeld tv, alle boeren van BZV, mijn mailbox, een stofdoek,Saloooome, mijn leidinggevenden, mijn winterjas, mijn pantoffels, Waldo, internet, theedoos met 8 smaken, mijn roddelende buurvrouw, mijn (schoon)ouders, slecht weer, de zorgen voor morgen, de agenda van 2012, mijn goede voornemens, de kunstgebit van mijn buurvrouw, het winnende nummer van de Realitynet top 114, alle antwoorden van de forumquiz, het kookboek van Jamie Oliver, lidmaatschapskaart van de videotheek, de stofzuiger,
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?