Auteur Topic: Waar gaat de vakantie heen ? (en hoe was het?)  (gelezen 55304 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Waar gaat de vakantie heen ?
« Reactie #60 Gepost op: 28-06-2003, 12:25:10 »
Tijgertje, Brazilië lijkt me erg cool!  :D

Annuh, jij zou toch gaan werken op een camping in Frankrijk?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 28-06-2003, 12:52:19 »
Tijgertje, Brazilië lijkt me erg cool!  :D

Annuh, jij zou toch gaan werken op een camping in Frankrijk?

eigenlijk zou ik daar nu zitten ja, maar dat kon niet omdat m'n operatie verzet werd. Dus nu moeten we allerlei nieuwe dingen gaan bedenken.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 28-06-2003, 13:53:27 »
Das wel erg jammer. :-\
Wie is "we"?

[beetje off-topic]Wat vind je van mijn nieuwe vakantie-avatar? :)[/beetje off-topic]

« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 13:56:01 door Malcolm »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 28-06-2003, 14:41:42 »
we is m'n moeder en ik.

[gaatmeeofftopic] kei leuke, vrolijke avatar joh! /gaatmeeofftopic]

Online Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #64 Gepost op: 28-06-2003, 15:54:13 »
Ik ga morgen om 7:00 uur weg, naar Frankrijk en ben over drie weken weer terug. Waar precies in Frankrijk weten we nog niet maar waarschijnlijk een beetje zuidelijk. Maar eerst natuurlijk Parc Asterix! 8)

Tot later, iedereen!!! Fijne vakantie! :)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #65 Gepost op: 28-06-2003, 15:57:43 »
Maar eerst natuurlijk Parc Asterix! 8)

Maak je wat foto's?

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 28-06-2003, 16:04:08 »
Annuh, is dit een idee? :)
Het zal alleen niet goedkoop zijn denk ik. ::)

Heinz, erg leuk! Veel plezier in Parc Asterix! Wil er beslist ook een keertje heen.

« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 16:05:53 door Malcolm »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 29-06-2003, 21:04:08 »
Dat lijkt me inderdaad echt kei tof om daar naartoe te gaan.

Maaruh... Had jij al op dat leuke Euro-tekentje geklikt?  

2 pers kamer voor 2 pers/ba/wc/bl PP      LO: € 1209  HP: € 1314    

Voor 8 dagen, op 18 augustus. En dat is dan de goedkope periode ;)
Nee, geef mij dan maar de Efteling ;) .

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 30-06-2003, 12:37:00 »
Das wel erg duur ja.  :o

Port Aventura is geen goedkoop park nee. Maar velen zeggen wel dat het het mooiste park van Europa is. Ik ben erg benieuwd.

Ik sta op een camping in de buurt en koop een 15 dagen kaart(Summer Pass) voor Port Aventura, waarmee ik ook  één dag toegang heb voor Costa Caribe(soort Tikibad). :D

Zo'n Summer Pass kost 67 euro. Dus als je er met Easyjet of Ryan-air heenvliegt en een camping neem, ben je al een heel stuk goedkoper uit. :)

Andere ideeën:
  • Camperen in Frankrijk
  • Weekend Brussel, Parijs of Londen
  • Oost Europa
Verder zal ik nog ff voor je denken...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 30-06-2003, 14:34:35 »
Dank je wel :D

http://www.intermarreizen.nl is verder een leuk reisbureau, niet al te duur, als je verder weg wilt (Denk Amerika (noord en zuid) en de Caribean). Ze hebben daar bijv. een 5 sterren Cruise door de Caribean voor 'maar' €520,- wat voor een cruise dus goedkoop is.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 30-06-2003, 16:36:27 »
Hoeveel is je budget voor deze vakantie eigenlijk? Dan zal ik voor je kijken of ik nog leuke ideeën heb. :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #71 Gepost op: 30-06-2003, 16:40:57 »
Malta is ook heel mooi.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 30-06-2003, 16:54:38 »
ben je daar wel eens geweest? Zo ja, wil er dan wat van vertellen?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #73 Gepost op: 30-06-2003, 17:03:17 »
Ja, daar ben ik geweest. Ik zal vanavond ff een verslag doen als je het niet erg vind want ik ga nu naar huis.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 30-06-2003, 17:12:53 »
Hoeveel is je budget voor deze vakantie eigenlijk? Dan zal ik voor je kijken of ik nog leuke ideeën heb. :)

per persoon ong. 500 tot 600 € maar dat is dan max. en niet LO ofzo, dan wel minstens Half Pension. Ma wil ook niet te lang vliegen en het mag niet te warm zijn (goh... wij zijn makkelijk  :-\ ).

maapie

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 30-06-2003, 19:24:13 »
per persoon ong. 500 tot 600 € maar dat is dan max. en niet LO ofzo, dan wel minstens Half Pension. Ma wil ook niet te lang vliegen en het mag niet te warm zijn (goh... wij zijn makkelijk  :-\ ).

Wil je eigenlijk kamperen of in een huisje of in een hotel?

(duitsland kan trouwens ook heel leuk zijn, maar ik denk niet dat je dat bedoelt he?)

« Laatst bewerkt op: 30-06-2003, 19:24:49 door maapie »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 30-06-2003, 20:42:50 »
Het liefst hotel... als het een huisje of app. is, komen de kosten voor het eten er ook nog bij, en we hebben geen groot budget zoals je wel zult begrijpen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #77 Gepost op: 30-06-2003, 21:54:42 »
ben je daar wel eens geweest? Zo ja, wil er dan wat van vertellen?
Ik vond het een heel mooi eiland. 2 weken is trouwens wel lang zat omdat het niet zo groot is maar op zich is dat wel weer handig omdat je zo lekker veel kan zien. Malta zelf is nogal droog. Geen bos, geen meren enzo maar op de een of andere manier is dat toch wel mooi. Je kan er heel goedkoop goud enzo kopen (echt heel goedkoop!). Er is een soort dorpje waar ze allerlei handwerk hebben zoals glas, sieraden en potten. Je kan daar ook kijken hoe ze dat maken, bv in een glasblazerij. Best leuk om daar eens een middagje rond te hangen. Vlakbij heb je de oude hoofdstad (Mdina als ik het goed heb onthouden) en daar is echt niet veel te zien dan een museum en een soort restaurantje waar ze de lekkerste taart die je ooit hebt geproeft hebt! Verder moet je ook Valetta (de hoofdstad) hebben gezien. En dan met  de bus, een belevenis op zich. Van die oude dingen, echt heel leuk.
Je kan er ook goed duiken (heb ik gehoord, ik duik zelf niet) en je hebt er een mooie lagune. Gozo is ook een mooi eilandje, dat is wel erg groen. Ik heb daar ge-jeep-safari-d. Wel opletten, ze rijden links...
Maar goed, ik zit lekker door te draven en misschien wilde je dit helemaal niet horen ::)
Ik weet niet meer of het nou heel duur was (het leven daar) maar volgens mij viel het wel mee. Nou ja, als je nog specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
« Reactie #78 Gepost op: 1-07-2003, 00:20:49 »

Misschien heb ik wel een ideetje voor je.
Een supercomfortabel villaatje of studio in een door Vlamingen gerund vakantiepark. Alle formules zijn mogelijk, van alleen huur tot vol pension.
Het park is gelegen in het zuidwesten van Frankrijk, in Quillan, 50 km ten zuiden van Carcassonne en 100 km van Perpignan,aan de voet van de Pyreneeën.
Ik ga er dit jaar in augustus voor de 4de keer naar toe en het is prijs / kwaliteit / sfeer zeer goed.
Je kan er met de wagen naar toe of anders zeer goedkoop met Ryanair, een vlucht van een dik uurtje naar Carcassonne. Vandaar kan je met de trein verder tot Quillan.
Meer weten ? Je vindt alle info met prijzen én interessante last-minutes op www.lespinet.com, of stuur me een PM met je vragen.Ik zal ze met plezier beantwoorden.

En niets lijkt wat het is...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 1-07-2003, 09:44:39 »
@ Basil Flauwtie

Dat is inderdaad een best leuk park! Het is niet zo duur, ik heb een beetje zitten rekenen en het komt voor ma en mij met half pension uit (zonder reis) op ong. €816,-.
Kan je me misschien iets vertellen over de omgeving? Is er een dorpje dichtbij, zijn er dingen te doen/bezichtigen etc. Ik heb wel de brochure aangevraagd, maar ik heb het geduld nooit om daarop te wachten ;) .

In ieder geval al bedankt voor de tip!