Auteur Topic: Waar gaat de vakantie heen ? (en hoe was het?)  (gelezen 55310 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Waar gaat de vakantie heen ?
« Reactie #40 Gepost op: 11-06-2003, 21:42:02 »
Dit jaar ga ik elk weekend op vakantie, ik ga of naar nederland vanuit belgie of naar belgie vanuit Nederland.

Dit jaar geen grote plannen omdat er nogal wat veranderd is, volgende jaar wordt het waarschijnlijk weekje Malta en dan in 2005 Peru

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #41 Gepost op: 12-06-2003, 01:20:03 »
eigenlijk zou ik as maandag met t werk op kamp gaan naar eurodisney voor 4 dagen en de maandag erop zelf op vakantie voor 2 weken naar noorwegen... lekker rondtrekken daar, zit me al vanaf december lekker te maken met die reis.. maar ja als ik dan nog met een gestrekt pootje zit gaat t reisje niet door!!!

wie raad hoe erg ik baal.. die krijgt een...

.. ja wat moet je daar nou voor uitloven

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #42 Gepost op: 12-06-2003, 01:23:50 »
Zwaar balen dus, Linda, en dat nog wel (oh nee, net niet meer) op je eigen feestje.

Een reis kun je tenminste nog uitstellen, maar het blijft natuurlijk ^%%**(()&))))_= :'( :'(

Ik wilde dus eigenlijk dit jaar niet weggaan, maar ik kreeg een reisgids in handen geduwd. Na al die reisverhalen in de chat en op het forum, krijg ik toch weer de kriebels. Het wordt in elk geval een bestemming in het euro-gebied. Wellicht Corfu. En het zal begin september moeten worden, want de 20e die maand is al bezet.

« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 01:27:34 door bodejosm43 »

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
« Reactie #43 Gepost op: 12-06-2003, 19:22:50 »
Wellicht Corfu. En het zal begin september moeten worden, want de 20e die maand is al bezet.
Ik was diezelfde periode al eens in Corfu.
Een schitterend hotel,prachtig gelegen op een schiereiland, topklasse en één van de beste van de Grecotel-groep.
Maar Corfu zelf viel me wel een beetje tegen. Buiten de keizerin Sissi-villa en Corfu stad is er niet echt veel te zien.
En ook in die periode mag je rekenen op toch wel verscheidene regendagen. Wij hadden er een 5-tal op 14 dagen.
Volgens de mensen ter plaatse is dat in die periode heel normaal.
Dan zou ik je eerder Cyprus aanraden.

En niets lijkt wat het is...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #44 Gepost op: 13-06-2003, 00:50:03 »
Vanwege de kosten toch liever Corfu, Dassia, dus.

Regenbuien? Ik heb er in mei 1998 maar 1 meegemaakt, voor de rest lekkere temperaturen. Niet te warm, lekker zomerweer
Paleokastritsa was erg leuk, vanuit Dassia reed ik er in een kwartier met de bus naartoe, de wandelaing naar het klooster daar was kort, maar stevig, en het uitzicht over de baai was fenomenaal.

Het noorden beviel me minder. Wat ik erg leuk vond was dat terras, waar de aankomende en vertrekkende vliegtuigen bijna kon aanraken. Dit ligt dus allemaal vlak bij elkaar, even ten zuiden van Corfu-stad. En dan het Achilleion, het Sissi-paleis. Van buiten een onaantrekkelijk, maar statig herenhuis, maar van binnen heel erg verrassend. De tuin met de vele beelden vergoedde veel, alleen was het die dag een heel erg klein beetje regenachtig. Zeg maar gewoon: het stortregende, de hele dag.

Niet te vergeten het muizen-eiland. Geen muis te bekennen, alleen veel katten. Maar daar is weer een ander topic voor......

Je hoeft niet op het eiland te blijven, want er zijn excursies naar buur-eilanden als Paxos, Antipaxos en naar het vaste land (Parga). En best betaalbaar allemaal. Als je zoiets op Cyprus doet, dan ben je alleen voor een soortgelijke reis als bijna drie keer zo duur uit.

Het leuke is: je loopt daar door zo'n smalle straat in het oude centrum van Corfu-stad, word je ineens naar binnen geroepen door de bewoners die zien dat je hun woning aan het bewonderen bent. Voor je het weet zit je aan de ouzo, de feta en de olijven met stokbrood.
Dat gebeurde me op alle Griekse eilanden waar ik geweest ben. Gastvrijheid hebben de Grieken over het algemeen hoog in het vaandel staan, maar wil je zoiets treffen, ga dan in het voor- of het naseizoen.

« Laatst bewerkt op: 21-06-2003, 19:36:34 door bodejosm43 »

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-06-2003, 09:21:05 »
k heb van kennissen gehoord ( die overigens wel in juli zijn geweest) dat corfu erg leuk is!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #46 Gepost op: 13-06-2003, 09:22:03 »
Zoals altijd ga ik naar Frankrijk deze keer naar de zee hopelijk lukt het daar om te surfen

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-06-2003, 09:23:29 »
oow fun!!!! surfen is echt leuk!!!
als je een keer echt wilt surfen dan moet je naar hawaii of aruba ( oid) gaan, daar is et echt fantastisch!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #48 Gepost op: 13-06-2003, 09:24:52 »
als ik wat ouder ben ga ik daar zeker naar toe droom ik al van vanaf ik surf(nou eigenlijk op bodyboard maar ben druk bezig met het leren van surfen)

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 13-06-2003, 09:27:28 »
jah moet je zeker doen!! k kan niet surfen maar een vriendin van mij is bezig met echt professioneel surfen dus daar hoor ik heel veel van die verhalen van ::)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #50 Gepost op: 21-06-2003, 16:47:16 »
Kun je misschien les krijgen van Rintje Ritsma. (Huh, die schaatser????)

Die zit in de zomer dus vaak op Hawaii, en behoort inmiddels ook tot de Nederlandse Surf-top.

Gemakkelijk eigenlijk, want zoveel concurrentie heeft hij niet. Hoewel????????

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 21-06-2003, 19:31:52 »
De knoop hier thuis is bijna doorgehakt...

Nieuw idee:
We huren een auto en we gaan rijden! Door Nederland, Belgenland en Frankrijk. Even tanken in Luxemburg ;) .

Lijkt me best wel gaaf, met m'n moeder lekker rijden.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #52 Gepost op: 21-06-2003, 19:35:24 »
Weet je wel waar je aan begint (even tanken in Luxemburg?) Je hebt er ontzettend veel tankstations, maar ook ontzettend veel klanten, die "even" hun tank vol willen gooien in Luxemburg.

Het is dus best goedkoop dat tanken daar, maar je moet er wel iets voor over hebben.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-06-2003, 19:37:06 »
Maakt op zich niet zo heel veel uit, hebben toch de tijd. Tentje mee en we zien wel waar we uitkomen!  ;D 8)

Offline Orientalred

• Forumlid
  • OR is back in town...
« Reactie #54 Gepost op: 21-06-2003, 23:13:47 »
Hehe, dan kun je het beste savonds (of snachts) tanken, hoef je niet zolang te wachten. ;D

You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #55 Gepost op: 22-06-2003, 02:07:29 »
Maar dan ga je toch knoeien, dan ben je het prijsvoordeel meteen weer kwijt!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 22-06-2003, 13:08:45 »
Tip voor surfers: Fuerteventura. Een ontzettend mooi eiland dat deel uitmaakt van de Canarische eilanden. Op 4 vlieguren afstand dus. Hagelwitte stranden en het waait er echt ALTIJD. Ook wel een leuke surfcultuur daar. Je ziet overal van die 'dudes' rondlopen op slippers en met lang haar, hartstikke bruin natuurlijk.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 27-06-2003, 23:59:45 »
En van wanneer tot wanneer gaan we precies? :0

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #58 Gepost op: 28-06-2003, 00:08:38 »
Ok, vanmiddag dus geboekt. Ietsjes later dan geplant (3 weken "maar"  ::)) maar ik kijk er nu al naar uit want 25 oktober gaan we 3 weken naar Brazilie :D 8)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 28-06-2003, 00:14:00 »
En van wanneer tot wanneer gaan we precies? :0

geen flauw idee, waarschijnlijk de dag  nadat we de auto hebben gehuurd of de last minute hebben geboekt ;) dus dan kan ik het melden. Wel is zeker (eusj!) dat het in augustus is.