Ik ben deze vakantie drie weken naar Duitsland geweest, met m'n ouders en broertje en daarna nog een week naar Parijs met vijf vriendinnen. Dit was allebei erg leuk. In Duitsland hadden we elke week een ander huisje, dus als er eentje niet zo beviel was je er na een week weer weg. Ik heb de eerste week veel dingen bezocht, maar de laatste twee weken deden we wat minder want toen was het steeds rond de 40 graden
das voor mij wat te heet. Ook kregen de auto in de laatste week nog een lekke band, wat natuurlijk ook niet erg leuk was.
Parijs was ook heel erg leuk
op 16 augustus vertrokken we met de nachtbus vanuit Den Haag naar Parijs. Ik iedereen aanraden om nooit met zo'n bus mee te gaan, want je kan echt niet slapen en de volgende dag ben je kapot
Maar het verblijf in Parijs was echt geweldig. We sliepen in een klein appartement van een tante van een vriendin die mee was. Daar paste we echt net in met z'n alle en het was niet van de beste kwaliteit, maar het was gratis dus wat maakt dat dan uit.
We hebben die week echt heel veel leuke dingen gedaan, zo zijn we naar Dinseyland geweest, hebben de Eiffel Torenn gezien en nog veel meer. Na een week kwam ik dan ook weer moe thuis (, dit kwam vooral omdat we weer met een nachtbus teruggingen en ik niet had kunnen slapen).