Auteur Topic: Waar gaat de vakantie heen ? (en hoe was het?)  (gelezen 55313 keer)

Offline Baziel

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Waar gaat de vakantie heen ?
« Reactie #100 Gepost op: 3-07-2003, 23:27:19 »
Hier zie je het centrum met bar,restaurant en zwembadcomplex
En niets lijkt wat het is...

Offline Baziel

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 3-07-2003, 23:40:49 »
En hier een fotootje van het zwembadcomplex.Het glazen gebouw achteraan omvat het binnenzwembad, fitnesszaal,sauna en wellnessgebeuren.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 3-07-2003, 23:45:31 »
Het ziet er zeker heel verzorgd uit! Ik ben benieuwd wat er in de folder staat.

Offline Baziel

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 4-07-2003, 00:02:10 »
Dit is het sportgedeelte, met de Col de Ste Ferreol op de achtergrond. Verscheidene wandelingen passeren over de top. Da's klimmen geblazen !

Offline Baziel

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 4-07-2003, 00:15:27 »
Tenslotte, deze foto van de vallei, de Haute Vallée de l'Aude, vanuit Rennes-le-Chateau, het mysterydorp bij uitstek van Europa.De 3 vrouwen op de foto zijn mijn echtgenote en m'n 2 dochters.
Deze foto is genomen op één van de zeldzame minder goede dagen.
Het weer is er bijna steeds zonnig en warm, maar s'avonds durft er af en toe wel eens een kort maar krachtig warmte-onweder los te barsten.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 4-07-2003, 03:15:06 »
Ziet er leuk uit allemaal!
Jullie boffen allemaal maar...
Een paar weken naar brazilie, of naar eurodisney of Turkije.... daar kan ik alleen van dromen  :'(
Wij gaan 5 dagen naar Bretagne

Maar ik ga ook nog 4 dagen naar Bergen op zoom (daar woont een goede vriend)   en een week op theaterkamp in Eerbeek, dus ik moet niet zeuren  :P

Annuh: leuk dat jullie weten wat je gaat doen!  Wanneer moet je weer naar school eigenlijk, want als je pas 4 augustus gaat kan je toch niet zo lang weg?
En wat de TGV betreft: Dat vind ik zooon mooie trein, heb al een paar keer in de thalys en de ICE gezeten en het heeft echt iets vind ik. We hebben geen auto dus wij doen echt alles met de trein, ook omdat het vliegtuig een beetje duur is voor 5 man en omdat we toch nooit ver weg gaan.

Nou, laat ik dan ook maar even een tipje geven:
Ik ben vorig jaar naar Kassel en Weimar (das in Duitsland, en dan wat verder over de grens) geweest, en vooral Weimar is echt aan te raden! Tis een hele levendige stad, met een mooie omgeving en er is echt een hoop te doen.
Duitsland staat bij nederlanders volgens mij niet echt bekend als een leuk vakantieland, maar dat is het wel vind ik!
Misschien komt het omdat we dus nooit zo ver weg gaan, maar ookal ben ik ook wel een beetje jaloers, ik blijf het onzin vinden dat steeds meer mensen lijken te denken: Hoe verder weg, hoe leuker.

Wat ik ook vreemd vind aan nederlanders is dat er heel veel naar een willekeurig warm land gaan, om daar 2 weken lang op het strand te liggen. En dan komen ze terug en dan vraag ik wat ze gedaan hebben: Gezwommen, gezond en heeel erg bruin geworden.
     Maar dat kan toch ook gewoon in nederland  :-\  ???

En als ik terug kom van vakantie krijg ik gelijk te horen: Maar je bent helemaal niet bruin geworden!

Dat is blijkbaar een meetstaaf waaraan je kunt zien hoe leuk het was???
Maar goed... ik moet niet zo hyperactief doen, daar is het veel te laat voor.  
Iedereen die een dezer dagen op vakantie gaat: VEEL PLEZIER  ;D

-xxx- Floortje

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #106 Gepost op: 4-07-2003, 08:39:36 »
Dat klopt Floor, ik heb ook zo vaak gehad. Dat je lekker een weekje op een eiland ofzo zat en dan kom je terug en dan vragen ze niet of het leuk was maar of je de hele vakantie onder een palmboom heb gelegen omdat ik er nog zo wit uit zie. Dat iedereen de hele dag in de zon gaat liggen en de hele vakantie verbrand is (erg goed voor je huid ahum ::)) moeten ze zelf weten, ik doe het liever wat rustiger aan. Moet ook wel omdat ik een lichte huid heb.
En ik vind het ook niet leuk om 2 (en in dit geval 3 ;D) weken op het strand te liggen, ik wil ook wel wat zien. Er staan gewoon wat dingen op mijn "verlanglijstje" zoals de Chinese muur, Vrijheidsbeeld enzo. In Mexico waren dat dus de Maya opgravingen. En in Brazilië, tja, daar wilde ik gewoon een keer naar toe. Daar is ook veel te zien natuurlijk. Je gaat niet zo ver weg om alleen het strand te zien vind ik dan, is toch zonde?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 4-07-2003, 11:22:19 »
@ Floortje:
Ik hoef pas 1 september naar school.
Ten eerste omdat wij dit jaar de superlate vakantie hebben, alle kindjes van de basisschool moeten nog een week of meer.
Ten tweede omdat ik naar het HBO ga (poging 2 ;D ) en dat begint volgens mij altijd op 1 september.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 4-07-2003, 14:05:35 »
En ik vind het ook niet leuk om 2 (en in dit geval 3 ;D) weken op het strand te liggen, ik wil ook wel wat zien. Er staan gewoon wat dingen op mijn "verlanglijstje" zoals de Chinese muur, Vrijheidsbeeld enzo. In Mexico waren dat dus de Maya opgravingen. En in Brazilië, tja, daar wilde ik gewoon een keer naar toe. Daar is ook veel te zien natuurlijk. Je gaat niet zo ver weg om alleen het strand te zien vind ik dan, is toch zonde?

Dat is precies wat ik bedoelde!  ;D
wij begrijpen elkaar
lol

en annuh: 1 SEPTEMBER  >:( >:( :'(    
tis gemeheeeeeeeeeen    ik moet al veel eerder weer naar school
Wat ga je precies doen op het HBO trouwens?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 4-07-2003, 18:23:34 »
Lerarenopleiding Natuurkunde ;D

ontopic: we zijn nu aan het twijfelen tussen een auto huren, en iets meer geld bijleggen en een tweedehands auto kopen.

jaja, ik weet het, we zijn erg...

Offline Baziel

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-07-2003, 20:22:37 »
ontopic: we zijn nu aan het twijfelen tussen een auto huren, en iets meer geld bijleggen en een tweedehands auto kopen.

Als je een auto huurt voor de vakantie ben je op termijn uiteraard een stuk goedkoper af.
Vergeet voor je vertrek zeker niet van een goede verzekering af te sluiten voor je huurwagen voor de periode dat je er mee onderweg bent. Een 'full casco' met een redelijk kleine franchise is zeker aan te raden,als je niet voor onaangename verrassingen wil komen te staan bij een eventueel ongeval ( hopelijk niet, maar het vergalt wel heel je vakantie als het toch gebeurt ).
Informeer ook goed bij de verhuurfirma over de condities ingeval van pech onderweg.Zorgen zij voor het nodige of moet je zelf een aparte reisbijstandpolis nemen ? Ook dat kan veel
miserie voorkomen.

Als je vakantie dan afgelopen is ben je met de huurwagen van alle kosten verlost.

Een tweedehandswagen is een rekening die heel het jaar loopt en die duurder wordt naargelang je meer rijdt.
Anderzijds heb je hem wel heel het jaar door ter beschikking wannneer je maar wil. En als je er mee op vakantie rijdt, kost je vakantie je een flink stuk minder...

Tja , wat te kiezen ?
Elke optie heeft zijn voor-en nadelen, aan jou de keuze zou ik zeggen...

« Laatst bewerkt op: 4-07-2003, 20:23:03 door Baziel Flauwtie »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 4-07-2003, 23:42:54 »
Lerarenopleiding Natuurkunde ;D

jaja, ik weet het, we zijn erg...

NATUURKUNDE???!!! je bent gestoord
maar Annuh lerares.... dat zie ik wel voor me ;D

en over die autos: daar hou ik mn mond maar over want niemand uit mijn hele gezin heeft ene rijbewijs  :-[

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 5-07-2003, 13:29:02 »
NATUURKUNDE???!!! je bent gestoord
Weet ik
maar Annuh lerares.... dat zie ik wel voor me ;D
Dat kan niet, je hebt me nog nooit gezien ;)
en over die autos: daar hou ik mn mond maar over want niemand uit mijn hele gezin heeft ene rijbewijs  :-[
Arme jij!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #113 Gepost op: 6-07-2003, 22:27:30 »
De vakantie Ging naar Noorwegen..
en daar gaat ie volgend jaar weer heen denk ik...  ;D

was super! 24 uur per dag zon.. wat wil je nog meer!

Foto is daarentegen niet zo super, komt van zo'n webcamdingetje.. is alleen leuk voor t idee...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #114 Gepost op: 6-07-2003, 23:11:02 »
Was dit om middernacht, Linda?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #115 Gepost op: 7-07-2003, 09:50:54 »
Hij is op de pc idd erg donker, op mijn mac zag de foto er goed uit ???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 7-07-2003, 11:10:18 »
Om jullie nog maar eens op de hoogte te houden (terwijl ik gek word)

Ma heeft besloten dat ze nog twijfelt. Ze wil eigenlijk toch wel een 'luxe' vakantie, houdt dus in een hotel met op z'n minst half pension. Maar een auto huren lijkt haar toch ook wel leuk. Ik word echt gek hiervan, ik zag een auto al wel zitten! En we weten toch niet waar we naartoe willen!

??? ??? ???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #117 Gepost op: 7-07-2003, 11:30:16 »
Dat wisten wij vroeger ook nooit. Gewoon hup, caravan achter de auto en rijden. Mijn vader wilde een keer in de herfstvakantie naar België, zijn we mooi in Frankrijk terecht gekomen ;D Ik bedoel maar, je gaan gewoon een kant op en je ziet wel. Loopt het tegen de avond duik je van de snelweg af, rijd een dorpje in en zoek een leuk hotelletje. Is het een leuk hotel dan blijf je, is het nix dan ga je weer verder. Ja toch niet dan? ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 7-07-2003, 11:42:22 »
Ja, als je een auto en/of caravan hebt wel ja ;) maar die hebben wij beide niet. Ik ben nu naar de gulden middenweg aan het zoeken: Fly and drive. Heb er nog geen ervaring mee. Het enige nadeel is dan weer dat ik dan niet zou mogen rijden (ben 19 en heb m'n rijbewijs net 3 maanden). In het buitenland moet je dan weer een stukkie ouder zijn.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #119 Gepost op: 7-07-2003, 11:52:55 »
Daarom had ik het ook over een hotel en niet over een camping ;)