Ziet er leuk uit allemaal!
Jullie boffen allemaal maar...
Een paar weken naar brazilie, of naar eurodisney of Turkije.... daar kan ik alleen van dromen :'(
Wij gaan 5 dagen naar Bretagne
Maar ik ga ook nog 4 dagen naar Bergen op zoom (daar woont een goede vriend) en een week op theaterkamp in Eerbeek, dus ik moet niet zeuren
Annuh: leuk dat jullie weten wat je gaat doen! Wanneer moet je weer naar school eigenlijk, want als je pas 4 augustus gaat kan je toch niet zo lang weg?
En wat de TGV betreft: Dat vind ik zooon mooie trein, heb al een paar keer in de thalys en de ICE gezeten en het heeft echt iets vind ik. We hebben geen auto dus wij doen echt alles met de trein, ook omdat het vliegtuig een beetje duur is voor 5 man en omdat we toch nooit ver weg gaan.
Nou, laat ik dan ook maar even een tipje geven:
Ik ben vorig jaar naar Kassel en Weimar (das in Duitsland, en dan wat verder over de grens) geweest, en vooral Weimar is echt aan te raden! Tis een hele levendige stad, met een mooie omgeving en er is echt een hoop te doen.
Duitsland staat bij nederlanders volgens mij niet echt bekend als een leuk vakantieland, maar dat is het wel vind ik!
Misschien komt het omdat we dus nooit zo ver weg gaan, maar ookal ben ik ook wel een beetje jaloers, ik blijf het onzin vinden dat steeds meer mensen lijken te denken: Hoe verder weg, hoe leuker.
Wat ik ook vreemd vind aan nederlanders is dat er heel veel naar een willekeurig warm land gaan, om daar 2 weken lang op het strand te liggen. En dan komen ze terug en dan vraag ik wat ze gedaan hebben: Gezwommen, gezond en heeel erg bruin geworden.
Maar dat kan toch ook gewoon in nederland :-\
En als ik terug kom van vakantie krijg ik gelijk te horen: Maar je bent helemaal niet bruin geworden!
Dat is blijkbaar een meetstaaf waaraan je kunt zien hoe leuk het was???
Maar goed... ik moet niet zo hyperactief doen, daar is het veel te laat voor.
Iedereen die een dezer dagen op vakantie gaat: VEEL PLEZIER
-xxx- Floortje