Auteur Topic: Cabaretvoorstelling (zaterdag 7 juni)  (gelezen 7551 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Cabaretvoorstelling (zaterdag 7 juni)
« Reactie #40 Gepost op: 8-06-2003, 14:18:17 »
Hier zijn de paar nog een beetje gelukte foto's. De rest is echt mislukt. :(

Deze is van @Miesh op de heenreis.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 8-06-2003, 14:19:17 »
Cabaret...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 8-06-2003, 14:19:41 »
volgende...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 8-06-2003, 14:20:11 »
next...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 8-06-2003, 14:20:55 »
weer een...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-06-2003, 14:21:19 »
de laatste.

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: 9-06-2003, 10:00:49 »
Ohhh leuk Malc! Ja idd niezo heel scherp das wel jammer maarja ik vind het natuurlijk wel erg leuk! En, heeft iedereen mij ontdekt op die eerste foto's? ;)
Mijn vader heeft ook nog een hoop foto's gemaakt, die kan ik denk ik vandaag nog wel online zetten. Gister hebben we ook de foto's van cabaretvriend V. :P gezien, die waren ook leuk.

Geen commentaar.Zie bar :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 10-06-2003, 12:33:41 »
Ok mensen, hou je vast. Ik heb een enorme berg foto's.

Ik zal het jullie besparen om ze allemaal hier neer te zetten, maar ik vind het wel leuk om bij sommige een kleine toelichting te geven. De volledige lijst komt hier te staan, nu staan er 'pas' 33 :P wat geloof ik net iets meer dan de helft is... ;D Maar de rest moet ik nog bewerken.
Goed, ik zal er hier een paar neerzetten waar ik zelf opsta of zo.

Deze bijvoorbeeld:

Dit was het beginliedje. Ik ben dus helemaal rechts maar dat leek me wel al duidelijk.

Hier zie je hoe wij als karaktertrekken van een persoon (het hoofd op de video daar linksboven) als het ware in haar hoofd zaten. Dat was iig de bedoeling dat het voorstelde ;). Ik was de eigenschap ijdelheid (vandaar deze uhmm outfit ;)). De jongens die op de grond zitten zijn nou mijn 'cabaretvrienden' ;).

Liedje over iemand die zich machteloos voelde vanwege alle ellende in de wereld.

Maar wij hadden een geniaal plan om al die ellende op te lossen! -ahum-

De karaktertrekken/gedachten/eigenschappen/'kronkels' in het hoofd gingen een potje Triviant spelen om de persoon, van wie ze de gedachten waren (zie de tv in het midden), te pesten.

Mijn cabaretstukje (waar ik het wel eens over gehad heb, dat we dat gingen oefenen): iemand anders speelde dus a.h.w. 'mijn' handen.

Ik stelde op een nogal flauwe manier de Triviantvragen...

Ander cabaretstukje (het geheel was dus de rode draad van 'kronkels' in het hoofd die Triviant aan het spelen waren, met tussendoor cabaretstukjes die daar weinig mee te maken hadden). Hier vertel ik het publiek hun horoscopen.

Ander cabaretstukje: het blonde meisje vooraan was een journalist die alle anderen, politieagenten, interviewde over maatregelen tegen voetbalrellen.

Liedje over hoe onzinnig (sommige) sporten toch zijn.

De verwarde persoon verwijt de Triviantspelende gedachten in haar hoofd dat ze haar niet helpen.

Nou dit was het eerste deel zeg maar ;D. Voor iedereen die het niet gezien heeft zal het nu nog allemaal niet veel zeggen maja mss toch wel leuk, zo ff een indruk, en anders is het altijd nog leuk voor de mensen die erbij waren ;D. Of mss dat het een heel klein beetje aangeeft wat ik nou toch zo leuk vind en waar ik het nou toch zo vaak over heb :).

Meer foto's volgen! ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 10-06-2003, 13:40:18 »
Kei leuk Annemieke!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 10-06-2003, 13:59:42 »
Hartstikke leuke foto's Miekje!!! Je zei gisteravond dat je pa niet fotograferen kan, dat kan ie wel hoor!!  8) 8) 8) 8) 8)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee r

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 10-06-2003, 14:01:17 »
Erg leuke foto's Annemieke! Ook leuk om je verslagje erbij te lezen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 11-06-2003, 18:25:39 »
Wat een leuke reacties van jullie!! :D Had ik niet verwacht zeg, dat jullie het zo leuk zouden vinden haha, want jullie hebben t toch niet zelf gezien enzo...

Maar daarom nog een paar!

Dit was een cabaretstukje dat ik maanden en maanden geleden samen met cabaretvriend V geschreven heb. Ging over een cliché 'film' die nogal belachelijk was nagesynchroniseerd. Ik speelde de minnares van de held van het verhaal en werd gekidnapt door een gemene tovenares. Op dit moment komt de held samen met een vriend eraan om mij te redden, vandaar dat ik zo blij kijk.

Het eindliedje, een parodie op K3 met de inspirerende titel "Spat spat spat (van plassen stampen word je nat)" ::) ;D. Heb ik nog 2 foto's van maar daar sta ik al helemaal slecht op, kun je nagaan haha. Naja op deze foto is iig duidelijk dat ik enthousiast aan het meezingen was ;D.

Oh deze kan ook nog wel, en cabaretvriend M staat daar ook erg schattig op ;D haha.

En toen was het afgelopen... Applaus...

Mijn vader had per ongeluk ook nog een paar korte filmpjes gemaakt ipv foto's, maar die vind ik eigenlijk best grappig, je ziet mij helemaal hyper zijn na afloop vd voorstelling, omringd door fans ;) :P. Maar ik weet niet of het mogelijk is die ook te laten zien... naja die zijn ws toch écht niet boeiend voor jullie en zo 'goed gelukt' zijn ze dus ook niet te noemen...

Maar goed voor de complete lijst foto's (de enige die nog ontbreken zijn een paar van na afloop, met wat mensjes publiek erop, ook later bij mij thuis) kijk hier :).

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #52 Gepost op: 11-06-2003, 23:37:48 »
Die foto's zie er echt heeeeeeeeel leuk uit! Echt balen dat ik in Spanje zat zeg (hoewel dat ook heel leuk was... :-X)

Komt er niet nog een reprise? of wegens succes nog een voorstelling? Dat zou ik echt heel leuk vinden!

Ik hoor het nog wel...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #53 Gepost op: 12-06-2003, 11:10:23 »
leuke annemieke! was ike r toch een beetje bij  ;D

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #54 Gepost op: 12-06-2003, 11:19:45 »
Annemieke: ik haalde jou er wel steeds meteen uit, je hebt een sprekend hoofd (positief bedoeld)zullen wij samen meedoen met camerestafette  :P ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 12-06-2003, 13:44:02 »
Echt zo leuk dat jullie de foto's zo leuk vinden!! :D

Komt er niet nog een reprise? of wegens succes nog een voorstelling? Dat zou ik echt heel leuk vinden!
Helaas moet ik hier ontkennend op antwoorden ::) maar ik vind het wel een heeeeel erg leuke reactie van je om te horen natuurlijk! En ik zei dat zo tegen mn broer, dat jij dit had gezegd, maar toen zei ie dat ik op deze foto's toch wel een totaal ander 'imago' uitstraalde dan hoe ik in het echt ben... ::) ;D Hahaha, maar dat had je toch wel al door neem ik aan?? ;D

zullen wij samen meedoen met camerestafette  :P ;D
uhmmm... ??? heb ik iets gemist...? :-[ weet echt niet wat je bedoelt sorry...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #56 Gepost op: 12-06-2003, 14:21:37 »
dat is een cabaret festival voor aanstormend talent. Brigitte Kaandorp heeft daar opgetreden en nog een aantal anderen. Volgens mij is het ook een soort wedstrijd, had er vroeger een bandje van... ;D

Offline yvonne

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #57 Gepost op: 22-07-2003, 15:33:58 »
 ;DHey Annemiekje...Ik hier Yvonne van de Camping...Alles goed??? jaja ik heb me ook aangemeld...is ook wel nodig he als grootste fan van wie is de mol... :PZo fuck..ik mis egt iedereen van de vakantie joh!!!...Doeg doeg ik spreek je wel op msn!! XX yvonne ..Frankrijk Rulezzzz

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 23-07-2003, 11:49:49 »
;DHey Annemiekje...Ik hier Yvonne van de Camping...Alles goed??? jaja ik heb me ook aangemeld...is ook wel nodig he als grootste fan van wie is de mol... :PZo fuck..ik mis egt iedereen van de vakantie joh!!!...Doeg doeg ik spreek je wel op msn!! XX yvonne ..Frankrijk Rulezzzz
Heyyy Yvonne, echt leuk dat je je hebt aangemeld! Btje vaag topic om gedag in te zeggen maja stond mijn naam natuurlijk bij haha maakt nie uit hoor. Grootste fan... daar valt over te twisten... ;) Maargoed idd tot op msn he! Ik mis ook een paar mensjes echt, zucht, maja... Alles is idd verder goed met mij hoor! Met jou ook? hmm btje nutteloos om deze conversatie hier te voeren... naja voor alle anderen... dis dus iem van mijn vakantie ::)