Ok mensen,
hou je vast. Ik heb een enorme berg foto's.
Ik zal het jullie besparen om ze allemaal hier neer te zetten, maar ik vind het wel leuk om bij sommige een kleine toelichting te geven. De volledige lijst komt
hier te staan, nu staan er 'pas' 33
wat geloof ik net iets meer dan de helft is...
Maar de rest moet ik nog bewerken.
Goed, ik zal er hier een paar neerzetten waar ik zelf opsta of zo.
Deze bijvoorbeeld:
Dit was het beginliedje. Ik ben dus helemaal rechts maar dat leek me wel al duidelijk.
Hier zie je hoe wij als karaktertrekken van een persoon (het hoofd op de video daar linksboven) als het ware in haar hoofd zaten. Dat was iig de bedoeling dat het voorstelde
. Ik was de eigenschap ijdelheid (vandaar deze uhmm outfit
). De jongens die op de grond zitten zijn nou mijn 'cabaretvrienden'
.
Liedje over iemand die zich machteloos voelde vanwege alle ellende in de wereld.
Maar wij hadden een geniaal plan om al die ellende op te lossen! -ahum-
De karaktertrekken/gedachten/eigenschappen/'kronkels' in het hoofd gingen een potje Triviant spelen om de persoon, van wie ze de gedachten waren (zie de tv in het midden), te pesten.
Mijn cabaretstukje (waar ik het wel eens over gehad heb, dat we dat gingen oefenen): iemand anders speelde dus a.h.w. 'mijn' handen.
Ik stelde op een nogal flauwe manier de Triviantvragen...
Ander cabaretstukje (het geheel was dus de rode draad van 'kronkels' in het hoofd die Triviant aan het spelen waren, met tussendoor cabaretstukjes die daar weinig mee te maken hadden). Hier vertel ik het publiek hun horoscopen.
Ander cabaretstukje: het blonde meisje vooraan was een journalist die alle anderen, politieagenten, interviewde over maatregelen tegen voetbalrellen.
Liedje over hoe onzinnig (sommige) sporten toch zijn.
De verwarde persoon verwijt de Triviantspelende gedachten in haar hoofd dat ze haar niet helpen.
Nou dit was het eerste deel zeg maar
. Voor iedereen die het niet gezien heeft zal het nu nog allemaal niet veel zeggen maja mss toch wel leuk, zo ff een indruk, en anders is het altijd nog leuk voor de mensen die erbij waren
. Of mss dat het een heel klein beetje aangeeft wat ik nou toch zo leuk vind en waar ik het nou toch zo vaak over heb
.
Meer foto's volgen!