Auteur Topic: Cabaretvoorstelling (zaterdag 7 juni)  (gelezen 7553 keer)

Offline Dee-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • abcD
Re:Cabaretvoorstelling (vrijdag 6 en zaterdag 7 juni)
« Reactie #20 Gepost op: 14-05-2003, 19:41:53 »
gevonden op www.ns.nl

Gouda
Loopafstand 2,4 km, ± 31 minuten
U vertrekt vanaf de Burgemeester Jamesplein, Gouda
na 90 meter rechtsaf, Burgemeester Jamessingel
na 120 meter links aanhouden, Albert Plesmanplein
na 150 meter links aanhouden, Ridder van Catsweg
na 540 meter rechtdoor, Bloemendaalseweg
na 1510 meter bent u op uw bestemming,
2804AB, Gouda Bloemendaalseweg

Ik ga gaten graven

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 14-05-2003, 20:34:28 »
haha ja zoiets ong :) maarre als ik jullie toch kom halen weet ik de weg wel hoor :P

niet echt heel erg op loopafstand vind ik :-\ maarja niet dat we keus hebben he?! ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #22 Gepost op: 22-05-2003, 12:06:39 »
Annemiek wat zei je nou in de Bar, gaat de zaterdagvoorstelling misschien niet door?! :o Neehé, want dan kan ik vast niet komen :'(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 22-05-2003, 12:13:49 »

Wat is dat voor cabaretvoorstelling?? Ik heb niet zo'n zin om ik-weet-niet-hoeveel pagina's door te snuffelen..... ;)

Ik wil denk ik ook wel komen, maar kan alleen op zaterdag!

ik merk het wel....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 22-05-2003, 17:54:16 »
Wat leuk Rosa dat jij ook wilt komen!!! :D

Maar ja idd :-\, ik kan niet met zekerheid zeggen of de zaterdagvoorstelling nog doorgaat... ik denk het eigenlijk wel (ik zal er iig alles aan proberen te doen, mensen ervoor werven enzow ;)), maar dan ws wel 's middags al om een uur of 2, 3. ::) :-\ Sorry Anne-Marie ik kan dr echt niks aan doen, kvond het juist zo erg als jij daardoor niet zou kunnen komen (en V ook natuurlijk...). [color=fffff1]maar ja dan moet je gwoon wel de week erna komen he, dan is hij dr ook natuurlijk...[/color]

Rosa, het is een voorstelling van mij, ik zit op een cabaretcursus voor 15- tot 18-jarigen, en we zijn met ongeveer 10 mensen. We hebben de voorstelling gedeeltelijk zelf geschreven. Tis dus niets professioneels of zo, maarja ik hoop wel leuk! :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-05-2003, 21:26:44 »
Menn,,, ik heb zaterdagmiddag natuurlijk atletiekwedstrijd! :'( Heb me dr echt helemaal op verheugd enzo, mja, nu is ut maar ff kijken... :( Leuk iig dat V het ook niet leuk vond :P Schrale troost maarja... [color=fffff1]die week erna lukt echt niet denk ik : ( verder zie pm [/color]

« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 21:27:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #26 Gepost op: 22-05-2003, 23:11:43 »
Waarom zou het naar zaterdagmiddag gaan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-05-2003, 20:59:39 »
Voor 2 spelers kwam het zaterdagavond heel slecht uit. De regisseur dacht dat we geen twee voorstellingen een volle zaal zouden kunnen krijgen, dus wilde eigenlijk de hele zaterdagvoorstelling schrappen. Daar was een aantal mensen - waaronder ik dus - het niet mee eens, dus zei hij dat we eerst maar bij al onze bekenden moesten informeren op welke dag ze zouden kunnen komen. Maar de avond was eigenlijk vrijwel onmogelijk voor 2 spelers, en ja, iedereen was het er wel over eens dat de spelers toch belangrijker waren dan welke vrienden van spelers dan ook die in de zaal zitten ::)...

Offline Annemieke

• Forumlid
Re:Cabaretvoorstelling (zaterdag 7 juni)
« Reactie #28 Gepost op: 29-05-2003, 14:22:43 »
Update!

De vrijdagvoorstelling is compleet geschrapt, maar de zaterdagvoorstelling wordt toch 's avonds om 20:00 uur! Ik vind het erg vervelend dat ik het nu pas definitief weet, maar daar kan ik ook niets aan doen :-\. Dit is iig wel definitief!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 3-06-2003, 14:43:51 »
En omdat de voorstelling er nu toch echt aankomt jeeej, nogmaals een routebeschrijvinkje! Want ws zal ik jullie niet op kunnen komen halen...

Jullie moeten het station uitkomen aan de kant waar geen stationshal is. Als je de trap oploopt, moet je dus meteen buiten staan. Ga allereerst naar rechts tot je bij een grote rotonde komt. Deze moet je bijna helemaal over, want je moet bij deze rotonde naar links. Als het goed is ben je dan op de Ridder van Catsweg aangekomen. Van nu af is het heel erg makkelijk: gewoon deze weg volgen. Na een vrij kort stukje lopen kom je weer bij een redelijk groot kruispunt met verkeerslichten: rechtdoor dus. (Nu ben je als het goed is op een weg met aan beide kanten een sloot vol jonge eendjes e.d. ;-)) Volg deze weg en hij zal overgaan in de Bloemendaalseweg. Die hoef je vervolgens alleen nog maar een heel eind uit te lopen (met onderweg nog 1 verkeerslicht) tot je aan de rechterkant de Werkschuit ziet. Jullie zullen het vast wel kunnen vinden!

Op dit kaartje zie je het Burgemeester Jamesplein, dat is het pleintje waar je op uitkomt zodra je uit het station komt, en de rotonde waar je naartoe moet.

Tijger, Rosa en Julia, weten jullie inmiddels of jullie kunnen komen??? alle anderen zijn ook nog steeds van harte welkom, er zijn nog kaartjes...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #30 Gepost op: 5-06-2003, 22:30:09 »
Tot hoe laat duurt het? In principe kom ik en dan haal ik Malcolm wel op van het station.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-06-2003, 12:21:35 »
Yeah! Ik hoorde van Tijgertje dat ze meegaat! :D
En ze pikt naast mij, ook Daan, @Miesh en Fieneke op van het station!

Thanks Tijgertje!

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 12:29:30 door Malcolm »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 6-06-2003, 23:36:01 »
Oww leuk zeg Tijgertje dat jij ook gaat! :D
En alvast bedankt voor 't ophalen van 't station... :P

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 23:36:24 door @miesh »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #33 Gepost op: 6-06-2003, 23:38:23 »
Zal ik vast mijn bankrek.nr. opgeven :P ;)

Annemieke, hoe kom ik bij het station?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 6-06-2003, 23:39:52 »
Ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen en Annemieke veel succes!!!!!

« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 23:40:15 door Annuh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 7-06-2003, 12:03:31 »
Wat cool dat je komt!!

Maar je kunt met de auto niet op de bloemendaalseweg rijden!! zoek dus ff een omweggetje dat je er dichtbij kunt komen, het spijt me maar jullie zullen zelf ff een kaart moeten zoeken dan of zo, want ik moet echt NU weg...!!! (stress ;))

ook hoe je bij het station komt is vast wel uit te zoeken toch?! het spijt me echt ik had het graag voor je willen uitzoeken maar heb daar nu geen tijd meer voor!

thnx voor het succes wensen iedereen, doeidoeidoei en Tijgertje, Malc, Daan en Anne-Marie tot vanavond!!!!!! :D :D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #36 Gepost op: 7-06-2003, 18:42:21 »
Ben waarschijnlijk te laat met succes wensen :-[
dan maar alvast: was het leuk??? 8)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #37 Gepost op: 8-06-2003, 00:34:25 »
heey annemieke, hoe is het gegaan? Heb wel voor je geduimt dat het allemaal goed ging! Ik hoor het wel!

kusssss julia ;D

always look on the bright side of life

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #38 Gepost op: 8-06-2003, 00:35:40 »
Annemieke, had jij je duivelspakje weer aan, of was het nu een andere soort voorstelling? ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 8-06-2003, 12:15:07 »
Thnx iedereen voor het succes wensen! Het was erg leuk gister! Ging niet supergoed allemaal, maarja was wel natuurlijk weer heel super om te doen :D *Hyp Hyp*. Hahaha Daan en Anne-Marie zitten hier de hele tijd als twee duffe konijntjes te gapen ;D. Zij mogen nu ook ff iets zeggen over de voorstelling :).

Geen commentaar, zie bar. :P

(V.) ging niet super goed waar heb je het over??? met mij ging het super goed ook al kende die andere cabaretvriend zijn tekst niet zo goed :P :P en er was een iemand die nog op de generale repetitie zijn tekst niet kende dat was ook super vaag toen ging hij 'ziek' naar huis en hij verpestte zijn cabaretstukje helemaal op de voorstelling :S

Nou jullie horen het, t ging dus heel goed.... ;) Maarja, t viel voor 't publiek vast niet zo op, voor mij niet iig. Maar idd zoals Daan zegt: Zie Bar.