Hoi,
Mijn theorie... Iemand zij, de foto's kunnen nooit met elkaar samenhangen, want er zijn er al een paar uit en die aanwijzingen ontbreken dus. Ik had geen zin om dat stukje op te zoeken en een quote te maken dus maar zo.
Het kan zo zijn dat in elke koker iets zit wat naar die persoon verwijst... Maar wat je er dan aan hebt...
Het kan ook zijn dat elke foto naar de mol verwijst, dan zou het Ron kunnen zijn (Ron (33)
Grafisch Ontwerper) werkt met computers (Elise's foto is een diskette naar mijn mening).. de andere foto's verwijzen dan ook op de een of andere manier naar Ron.
Het kan ook zo zijn dat alle foto's samen een aanwijzing naar de mol zijn. Dit is onwaarschijnlijk, want zonder de foto van Rene kom je dan niet ver.
Verder kan het natuurlijk ook zo zijn dat er helemaal niets met de foto's bedoelt wordt, maar dat zou ik, en de makers denk ik ook, zonde van de tijd vinden...
Ik ben nog even verder aan het puzzelen... Ik denk dat we een heel stuk verder zijn als we iig weten wat de foto's betekenen...