Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
In de pool staat, wie wint de eliminatieproef.IK heb daar MIrjam in gevuld ik heb daar geen punten voor gekregen, maar Mirjam heeft de eliminatieproef toch gewonnen van Nellie.Of zit ik nu helemaal fout, ik dacht het niet.
De enige kans om nog flink te stijgen was om afwijkend van de meerderheid in te zetten.Dus had ik Robin opgegeven om door te gaan naar de finale.Niet gelukt dus.Desondanks toch nog, ondanks mijn late deelname, gestegen naar plaats 26.En daar ben ik best wel happy mee.
Hmmm, mij bij lijkt het inderdaad ook niet te kloppen ...
Bij Mirjam heb ik de punten toegekend. De andere 3 kregen hier 0 punten.
Oh ik zie het al, heb die fout vaker gemaakt ... Als je kijkt bij waar je punten voor kreeg staan daar de goede antwoorden, niet jouw antwoorden .
Pfieu, fijn die snelle reactie, ik was al aan het zoeken waar ik een fout had kunnen maken
Wow 5e in de pool, nu maar hopen dat Mirjam wint, want haar heb ik al vanaf het begin als winnaar. Ik was al een keer derde, maar dat zegt niets halverwege de serie. We gaan het zien.. volgende week! Spannend..
Uhm.. Ik sta op 26 hoor en jij op 27
Weet het niet - vorige stemming waren er 7 op Winston als Winnaar - dus als een stel dat consequent hebben gedaan dan zijn daar nog geen minpunten voor genoteerd.Maar zo te zien is Bloempje in ieder geval in de Mirjam-groep
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1655 gasten en 86 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland