Auteur Topic: Bij "De mol" horen executies  (gelezen 3653 keer)

Offline Vincent

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Bij "De mol" horen executies
« Gepost op: 26-04-2003, 22:00:28 »
Wordt wel een beetje flauw zo. Het leuke van de mol is natuurlijk ook de spanning tijdens de executie aan het einde. Hebben momenteel maar een executie per maand geloof ik :(. Jammer!

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Bij "De mol" horen executies
« Reactie #1 Gepost op: 26-04-2003, 22:29:39 »
Ja, het is wel erg matigjes dit jaar.. je wordt er ook niet wijzer van..  :-\

No Milk today???

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2003, 00:02:28 »
Ik ben het niet helemaal met je eens. We hebben dit jaar 13 afleveringen. Dat betekent dat we dus lekker lang van de mol kunnen genieten. Zou er iedere aflevering iemand afvallen, dan zouden we 13 kandidaten nodig hebben. Dat is echt te veel. Dan wordt het, vooral in het begin, een erg onoverzichtelijke boel. Iedere kandidaat moet in beeld worden gebracht. Ik heb dus liever wat minder kandi's en dan af en toe geen executie dan heel veel kandi's.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2003, 14:12:08 »
het spijt me malcolm, maar ik kies toch liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. dan maar geen 13 afleveringen, maar ik vind er nu wel heel veel afleveringen bij zitten zonder executies, en dat bederft toch wel een beetje de pret....

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2003, 14:17:03 »
Ik vind het niet zo'n ramp dat er gisteren geen executie was. In het begin wel, omdat het toen nog zo onoverzichtelijk was.
Maar nu kunnen we tenminste weer een weekje langer genieten van WIDM  :D

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 27-04-2003, 14:57:43 »
Ik vind 't op zich niet erg dat er gisteren niemand hoefde te vertrekken, maar 't stoort me wel dat we nu helemaal niet hebben gehoord wie wie verdenkt. Oke dat er 'n aantal afleveringen zijn zonder executie, maar laat de kandi's dan wel gewoon de test maken of iig hun verdachtmakingen uitspreken in 'n biecht. Op deze manier wordt 't voor ons steeds onvoorspelbaarder wie wie verdenkt en dat vind ik erg jammer.  :-[

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #6 Gepost op: 27-04-2003, 15:11:37 »
Ik vind het bijna een parodie worden op het oorspronkelijke recept. Langer genieten is natuurlijk mooi, maar dan moet er wel iets te genieten zijn, en IK geniet vooral van de momenten van spanning over wie er gaat afallen. Als er dan neimand afvalt, is er minder te genieten.

Ik geniet dus echt niet van zo n opdracht als goede eigenschap, slechte eigenschap of van die sliptest. Die opdracht met het metrostation was dan weer wel leuk.

Maar een executie hoort bij de mol als slagroom op een appeltaart.

« Laatst bewerkt op: 27-04-2003, 15:12:16 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #7 Gepost op: 27-04-2003, 15:23:45 »
Maar een executie hoort bij de mol als slagroom op een appeltaart.

Hè bah.. slagroom op een appeltaart. :( ;) ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8 Gepost op: 27-04-2003, 17:46:59 »
Ik vind het wel best zo. Zolang er elke week maar genoeg 'voer' inzit om over te discusseren, vind ik alles best. Alleen het vertrek van Astrid en de manier waarop vond ik niet leuk en het is me ook een compleet raadsel waarom het zou gebeurde.  

(13 afleveringen??? Gisteren was afl. 7, volgende week afvaller is afl. 8, finale is afl. 9 en dan hints/mollenstreken afl. 10, toch???? )

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9 Gepost op: 27-04-2003, 17:54:10 »

(13 afleveringen??? Gisteren was afl. 7, volgende week afvaller is afl. 8, finale is afl. 9 en dan hints/mollenstreken afl. 10, toch???? )

Nee, ze zijn nu nog met zijn vijfen, na afl.8 met zijn vieren. Na afl. 9 met zijn drieen. Afl.10 is de finale. Afl. 11 hints/mollenstreken. Dus 11.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2003, 19:48:31 »
Langs de ene kant heb je idd wel zoiets van: hè leuk, ze kunnen het nog allemaal zijn, maar langs de andere kant van: ja hallo, ik weet nu nog niets  :-\

ik ben het ook wel eens met mollemans qua opdrachten. De metro was een échte opdracht, die eigenschappen vond ik niet echt boeiend zeg maar

banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 28-04-2003, 00:50:10 »
Ik vind het bijna een parodie worden op het oorspronkelijke recept. Langer genieten is natuurlijk mooi, maar dan moet er wel iets te genieten zijn, en IK geniet vooral van de momenten van spanning over wie er gaat afallen. Als er dan neimand afvalt, is er minder te genieten.

Idd. En het is niet verrassend meer, ik heb zoiets van: 'oh er valt weer eens niemand af.' Gaaap. Terwijl ik bij vorige series zoiets had van: 'woow er valt niemand af!' Geen gaap.

Wanneer komt eens een nieuwe Big Brother op tv? ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 28-04-2003, 01:29:03 »
We hebben dit jaar 13 afleveringen.
Moest 11 zijn. Typfoutje.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13 Gepost op: 28-04-2003, 10:41:01 »
er waren vorig jaar toch ook 11 afleveringen?? maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel afleveringen waren zonder executies..

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #14 Gepost op: 28-04-2003, 10:53:04 »
er waren vorig jaar toch ook 11 afleveringen?? maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel afleveringen waren zonder executies..

Dat kwam omdat er vorig jaar 11 kandidaten waren, en er één aflevering niemand afviel.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15 Gepost op: 28-04-2003, 10:55:53 »
Ik vind het idd ook een beetje saai worden zo. Alweer niemand eruit, goh, wat een surprise ::)  Ik sta er nu zelfs van te kijken als er een keer echt iemand eruit moet :P

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #16 Gepost op: 28-04-2003, 11:58:31 »
Tja, ik vind het aan de ene kant ook wel jammer, een beetje "foefelen met het concept" zeg maar, maar aan de andere kant geniet ik toch gewoon ook van de mensen en wat ze doen enzo, ook zonder executie... en is er minder kans dat mijn mol eruit gaat... ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #17 Gepost op: 28-04-2003, 14:23:47 »
Mja, tis aan de ene kant niet supah leuk dat er weer niemand is uit gegaan... Maar ik vind het un leuke groep kandi's en daarom niet erg als er weer es niemand uit gaat... Maar idd, je hebt niet meer zoiets van: "WooW! Er gaat niemand uit! :o " Dat is wel weer jammer, maar iig, genoeg andere verrassingen deze serie :) Het grote nadeel is dat je niet egt meer weet wie wie verdenkt... lastig :-\ En de spanning is nu wel ff weg

« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 14:25:04 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 29-04-2003, 11:32:39 »
het spijt me malcolm, maar ik kies toch liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. dan maar geen 13 afleveringen, maar ik vind er nu wel heel veel afleveringen bij zitten zonder executies, en dat bederft toch wel een beetje de pret....

hier ben ik het volledig mee eens....eerst dat 'wordt vervolgd scherm' (waar was dat nu GOED voor??) en nu een exitloze aflevering :-\....beste avro, dit is géén goeie manier om spanning op te bouwen, maar wel een onnodig rekken ve serie! een aflevering zonder executie is zo'n beetje een taart zonder kers, met kers smaakt ze altijd beter - zelfs als de kers zuur is

groetjes
vlaming

« Laatst bewerkt op: 29-04-2003, 11:33:10 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 29-04-2003, 12:10:59 »
Je kunt zeggen wat je wil maar als ik mocht kiezen tussen:

< Of deze afl. geen executie en een aflevering meer

< Een executie en 1tje minder

dan had ik dus echt wel voor de 1e optie gekozen,
ik wil ook nog ff kwijt dat ik GEK word van het getal 28, nu ook al op die taart in het vooruitblik.