Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 72743 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aflevering 7
« Reactie #140 Gepost op: 29-04-2003, 11:51:51 »
tja, hier is héél duidelijk gefoefeld... jammer hoor, Avro...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 29-04-2003, 11:56:53 »
Er zijn meerdere ingangen bij Peel, dus helemaal zien doe ik het niet. Als ie was gaan lopen had ie zuidelijk gemoeten, maar hij nam de metro dus moest ie eerst noordelijk om dan naar het zuiden te kunnen.

( de rode horizontale lijn is trouwens Rue St. Catharine)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2003, 12:00:18 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 29-04-2003, 12:10:53 »
Mooi kaartje. Voor de duidelijkheid. Bonaventure ligt een blok zuidelijk van de onderste straat op t kaartje.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 29-04-2003, 12:48:34 »
Hij heeft niet afgesneden want hij is langs de Au pain dore gelopen die aan de weg tussen deze twee stations ligt, voor hij op het station Peel aankomt.

Je VRAAGT toch wel de weg als je naar Bonaventure moet, dan loop je toch maar niet wat?!

Als ik het goed zie ligt dat station waar Ron naar toe liep dichterbij. Als hij gewoon borden heeft gevolgd naar de metro (ik neem aan dat die er zijn), wijzen deze naar alle waarschijnlijkheid naar het dichtsbij zijnde station.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 29-04-2003, 13:32:58 »
Is er iemand die dze mollenjaagster een pleziertje zou willen doen? In het instructiefilmpje van Angela zie je de mol de foto van George bekijken. Achter de foto ligt een kaart. Op de kaart is iets omcirkeld en er loopt een pijl van naast de cirkel naar een punt in de hoek van de cirkel. Ik zou daar graag een screenshot van hebben als dat mogelijk is? Bij voorbaat dank :)

Ma how, zeg!

Offline appie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 29-04-2003, 13:35:46 »
Is er iemand die dze mollenjaagster een pleziertje zou willen doen? In het instructiefilmpje van Angela zie je de mol de foto van George bekijken. Achter de foto ligt een kaart. Op de kaart is iets omcirkeld en er loopt een pijl van naast de cirkel naar een punt in de hoek van de cirkel. Ik zou daar graag een screenshot van hebben als dat mogelijk is? Bij voorbaat dank :)

Kijk een hele goede oplettende mollenvangster/kijkster, daar houden wij wel van  ;D

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 29-04-2003, 13:42:12 »
Kijk een hele goede oplettende mollenvangster/kijkster, daar houden wij wel van  ;D

Ik heb zelf het gevoel dat ik overdrijf lol  ;D

Maar kijk het zit zo: Op die kaart bij de Mol kan ik die omcirkelde cathedraal goed zien en lezen.

De cirkel moet om Bonaventure zijn dan en de pijl komt uit het gebied er rechts naast en dat is Chandrika's vermeende plaats  :o ( ff provisorisch geel een cirkel gemaakt)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2003, 13:43:23 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 29-04-2003, 14:03:36 »
Ik zal wel ff kijken...
Maar daarna moet ik écht boodschappen doen!   >:(

<zucht...>

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 29-04-2003, 14:21:01 »
Achter de foto ligt een kaart. Op de kaart is iets omcirkeld en er loopt een pijl van naast de cirkel naar een punt in de hoek van de cirkel. Ik zou daar graag een screenshot van hebben

Dit is 'm.
Is 'ie duidelijk genoeg?

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #149 Gepost op: 29-04-2003, 14:27:02 »
ik denk niet dat het een pijl is, die streep.
Meer een onderstreping van, hier is station Bonaventura.

we're back :(

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 29-04-2003, 14:33:53 »
Betekent dat dan niet dat de Mol wel heeeeeeeel graag naar dat station wilde? En dus ook al voorbereid was: wist hoe hij moest lopen?

"Leven is het meervoud van lef"

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 29-04-2003, 14:37:15 »
Betekent dat dan niet dat de Mol wel heeeeeeeel graag naar dat station wilde? En dus ook al voorbereid was: wist hoe hij moest lopen?
Ik ben ervan overtuigd dat de Mol vantevoren wist waar hij/zij naartoe moest.
Zou de streep niet aan kunnen geven aan welke kant de Mol het metrostation binnen moet gaan om op het goede perron te komen?
Tink, dopey, weet een van jullie dat?

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #152 Gepost op: 29-04-2003, 14:49:41 »
Ik ben ervan overtuigd dat de Mol vantevoren wist waar hij/zij naartoe moest.
Zou de streep niet aan kunnen geven aan welke kant de Mol het metrostation binnen moet gaan om op het goede perron te komen?
Tink, dopey, weet een van jullie dat?
Nee lijkt me niet, dat kunnen ze de mol ook wel vertellen. Ik denk niet dat ze dat in de aflevering laten zien hoe je als moet moet lopen, dat zou er te dik bovenopliggen :-\

"I love it when a plan comes together"

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 29-04-2003, 14:57:00 »
Deze streep loopt toch door het metrostation heen, alsof het metrostation wordt weggestreept. Zou het kunnen betekenen dat de mol juist NIET naar het metrostation moet gaan? ???

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 29-04-2003, 15:00:04 »
Als de mol wist waar hij/zij heen moest, dan is de kans heel groot dat hij/zij ook op tijd aangekomen is. Dat zou betekenen dat René of Chandrika de mol is. Daarnaast had WIDM er niet op gerekend dat er maar zo weinig kandidaten op tijd zouden zijn. Zie ook het verhaal van Angela over kandidaten met camera's volgen en politie etc. Misschien daarom het vele geknip, zodat het toch niet echt een weggever zou zijn....

"Leven is het meervoud van lef"

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #155 Gepost op: 29-04-2003, 15:20:36 »
Op de kaart is iets omcirkeld en er loopt een pijl van naast de cirkel naar een punt in de hoek van de cirkel.

Nooit geweten dat er in een cirkel een hoek zit  ???  ;)

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 29-04-2003, 15:28:10 »
Nooit geweten dat er in een cirkel een hoek zit  ???  ;)

Hahaha ;)

Pimwiz bedankt  :D. Gauw boodschappen doen ;).

Als de tijden kloppen die de Avro geeft doet Chandrika er 14 (of minder) minuten over om te arriveren.

Rene loop Bonaventura binnen via ingang Terminus Centre-Ville. Dat is volgens mij de hoofdingang, Chandrika zegt dat ze daar ook is binnengekomen (vlak voordat George ze aantikt).

Als ik op de screenshot kijk is niet Metrostation Bonaventure omcirkeld op de kaart van de Mol, maar Place de Bonaventure (winkelcentrum). De cathedraal ligt namelijk precies boven het metrostaion. Vanuit de Place loopt de streep naar de ingang Centre-Ville van het station.

Om een lang verhaal niet lang te laten:

Er loopt een lijn van de plaats waar Chandrika volgens de Avro was naar het metrostation Bonaventura op de kaart van de Mol.

« Laatst bewerkt op: 29-04-2003, 15:37:11 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #157 Gepost op: 29-04-2003, 15:38:09 »
Als de mol wist waar hij/zij heen moest, dan is de kans heel groot dat hij/zij ook op tijd aangekomen is. Dat zou betekenen dat René of Chandrika de mol is. Daarnaast had WIDM er niet op gerekend dat er maar zo weinig kandidaten op tijd zouden zijn. Zie ook het verhaal van Angela over kandidaten met camera's volgen en politie etc. Misschien daarom het vele geknip, zodat het toch niet echt een weggever zou zijn....
Idd, misschien waren de kandi's ook wel aangehouden maar hebben ze die stukjes eruitgeknipt waarin de kandi's er met elkaar over spraken. Ik denk dat het WIDM team erop gerekend had dat ze allemaal op tijd zouden komen...of iig meer kandi's op tijd ???

"I love it when a plan comes together"

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #158 Gepost op: 29-04-2003, 15:40:10 »
De mol moet natuurlijk weten waar het checkpoint is, zodat hij niet hoeft te zoeken en hij zelf kan bepalen of hij zin heeft om daar op tijd te zijn of niet.

Als hij zelf ook moet gaan lopen zoeken, kan hij geen mollenstreken uithalen eventueel.
Bovendien loopt hij dan het (weliswaar kleine) risico om medekandi's tegen het lijf te lopen.

Hij moet dus weten waar hij is, waar iedereen naartoe moet, en waar de rest zit.
Vandaar de kaart.

Althans dat denk ik....

we're back :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 29-04-2003, 15:43:12 »
Deze streep loopt toch door het metrostation heen, alsof het metrostation wordt weggestreept. Zou het kunnen betekenen dat de mol juist NIET naar het metrostation moet gaan? ???

Dit is ook 't eerste wat bij me opkwam toen ik 't screenshot zag. Ik vind 't iig geen pijl en al helemaal niet 'n streep die aangeeft welke ingang  de mol moest nemen. Dan was dat wel anders aangegeven.

Ik denk trouwens dat de cirkel met streep alleen aangeeft waar 't station is. 't geeft naar mijn idee verder totaal geen aanwijzing of de mol wel of niet op tijd bij 't station was. Hij/zij is natuurlijk goed op de hoogte gebracht waar 't station zich bevond, maar dat wil nog niet zeggen dat de mol op tijd zou aankomen. De mol kan er natuurlijk voor gekozen te hebben om expres veel te laat op 't station aan te komen.