Vannacht voor de zoveelste keer de band bekeken, en er viel me iets op:
René is eerder op perron Henri Bourassa als George!
Om 15:22 zien we George lopen onder een bord waarop staat: direction Henri Bourassa (richting Henri Bourassa), hij moet er dus nog heen.
Om 15:22 echter bevindt 'René zich reeds op perron Bourassa, het is alleen zo gemonteerd dat het lijkt of George er al zit wanneer René komt aanlopen.
Nog iets vreemds; wanneer René het perron op komt lopen is dat helemaal achteraan (bij het bord: "Exit"), we zien zelfs de muur van het einde van het perron.
Twee minuten later staat hij al helemaal aan de andere kant (de muur is dan echt heel ver weg) met zijn plattegrond naar Chandrika te zwaaien (en bevindt George zich ineens op een bankje achter hem).
Ik weet niet zo goed wat ik hierachter moet zoeken, evenmin het hotel-bezoek van René die ergens aan een balie staat zonder te weten waar hij heen moet.
(ik ga dit ook even cross-posten naar het René topic, hopelijk geen bezwaar).
Nog iets vreemds: Rene verteld aan de groep over zijn ontmoeting met George, hij sprak hem aan vroeg of hij zijn schoenen kon poetsen, George zei oké en ging zitten, waarop Ferdi opeens antwoord: Dus je hebt bergschoenen zitten poetsen? (hoe weet Ferdi nou dat het bergschoenen betrof, of is er weer sprake van knipwerk?).