George! George! George!
;Verder was het natuurlijk erg verdacht dat Ron er maar even een uurtje later van maakte..maar zijn t-shirt maakte voor mij een hoop goed
:oDat was inderdaad verdacht en kostte geld. Maar de Mol moest van Angela juist geld gaan verdienen. Ron had ook zijn koker niet bij zich wat geld kostte. Het lijken mogelijke mollenstreken maar zijn dat ze ook?? (ik denk zelf van niet)
-Ik vraag me af waarom René en Chandrika wel op tijd waren?? Zij leken mij niet de aanwijzing van George goed opgepikt te hebben (moet de video nog 's kijken).
Hoewel Angela zegt dat de Mol moet gaan verdienen is er toch veel geld verloren gegaan en heb ik sterk het idee dat de Mol wel degelijk heeft gesaboteerd!?!
-Elise bepaalde bijv. de volgorde van autostunten die mij niet het beste leek en liet haar stunt mislukken.
-Elise plaatste het WARRIG uiteindelijk met veel overredingskracht bij Chandrika waardoor de opdracht mislukt...(2000 euro weg)
-Ferdi verdubbelt de inzet niet...
-René spreekt George zelf aan... Vind ik niet vanzelfsprekend, verdacht zelfs..
-Dat René als eerste ging stuntenleek mij niet de beste oplossing
-Ron geeft 17.30 uur door.... Niemand weerspreekt dit.
-Ron en René hebben hun kokers niet bij zich (3000euro weg)
-René gaat nu helemaal voor zichzelf (is voor mij nog steeds te fanatiek met het spel bezig om Mol te zijn, lijkt voor de winst te gaan)
-Chandrika is wederom niet mols bezig...