Erg leuke aflevering vooral door George.
Ik herkende hem eigenlijk meteen, ook leuk dat je je vragen naar hem kan mailen.
Ik vond Rene dit keer een beetje vreemd doen. Misschien bedoelde Angela dat in het begin met 'gedraag je als een kandidaat'. Rene wil alle info voor zichzelf houden.
Volgens mij hadden Chandrika en Rene vrij weinig aan dat gesprek met George (tenzij er heel veel niet is uitgezonden). Zoveel kan je niet vragen in 2 mins denk ik. Ik vond Rene wel een beetje vreemd kijken toen ie met George aan het praten was. -> Misschien ben jij wel de mol, en ik zou de mol echt op z'n huid zitten. Toen George dat zei keek Rene wel ff een beetje benauwt vond ik.
Verder had Ron wel die tijd van de metro opdracht verandert, en niemand die er wat van zei. Want Ferdi (ik d8 dat het Ferdi was)zei wel heel verbaast: ow half 6 (kortom hij d8 zelf half 5).
En dan die foto van Rene die we niet te zien kregen. En er was ook niet te zien dat de foto uit een koker werd gehaald. Dus misschien was het allemaal wel fake.
Ik vond al die foto's vrij vaag. 1 foto leek een beetje op een soort trouwfoto (misschien een verwijzing naar die opdr8 met dat slot -> wie wil er trouwen). Er stond volgens mij een man in een pak op. Ik d8 bij Ferdi nog iets van een horloge of ketting te zien, iets met schakels ofzo. Maar verder kan ik echt niks maken van die foto's.
Het openingfilmpje was trouwens weer anders. Op de achtergrond hoor je bij Elise normaal geklap. Maar nu hoorde je: Elise geef meer gas. Wat dus ook in de aflevering terug kwam. En daardoor mislukte de opdracht. Was ook raar dat Ferdi niet dubbelde. Hij kon hoogstens 500 eur verliezen, maar daarentegen 2000 eur extra winnen. Nou dat lijkt me dan toch een makkelijke keuze??...