Auteur Topic: Voodoo-chatters  (gelezen 1741 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Voodoo-chatters
« Gepost op: 23-04-2003, 17:40:36 »
Wie van de regelmatige voodoo-chatters vindt het leuk om op 25 mei als voodoo-chatter herkenbaar te zijn. Zelf heb ik voldoende ideeën in die richting, maar ik weet dat er vooralsnog alleen t-shirts zijn.  :o ???

Waar ik dus aan denk, is een set van een paar leuke items voor een redelijke prijs, maar het grootste probleem is de minimum-oplage bij sommige artikelen. Je moet dan al aan minimaal 25 stuks denken. Daarbeneden begin ik er dus niet aan. We moeten ook rekening ouden met de levertijd uiteraard. Misschien hooguit een t-shirt of zo.

Ik weet dat iedereen bij binnenkomst een herkenningsteken krijgt, maar ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om met iets anders te komen. Voorbeeldje: een button, misschien een sticker of een muismat met een (nog niet bestaand) voodoo-logo erop? Wie heeft serieuze ideeën, wie heeft uitvoerbare ideeën die ook nog eens betaalbaar zijn? Het is niet de bedoeling dat we ons gaan afzonderen, van de andere bezoekers hoor, maar voor degen die elkaar wel regelmatig spreken via de chat, maar elkaar niet "drie-dimensionaal" kennen, lijkt het me handig om elkaar op deze manier te herkennen.

Let wel: ik wil er niets aan verdienen, alles zal tegen kostprijs gaan. :o

En wat ook belangrijk is: heeft iemand een mogelijkheid die ideeën ergens uit te voeren? Ik ben zelf eens gaan shoppen, maar de prijzen per stuk beginnen pas leuk te worden bij hogere oplages.

Malcolm misschien een idee??? Jij weet immers iets van de bestaande t-shirts af? ??? ??? ???

« Laatst bewerkt op: 23-04-2003, 19:28:23 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Voodoo-chatters
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2003, 09:23:40 »
ik weet natuurlijk niet om hoeveel het gaat maar als het om kleine aantallen gaat kun je heel makkelijk zelf logo's op t shirts printen. van epson heb je printonns. die strijk je zo op een t shirt, das wel zo makkelijk en goedkoop. moet je wel eerst een logo hebben natuurlijk...  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2003, 14:07:51 »
Logo heb ik hoor, dat zit dus wel goed. Als er voldoende animo blijkt te zijn, ga ik er rond 1 mei mee aan de slag, maar ik wil dus echt niemand op kosten jagen. Het moet namelijk wel leuk blijven vind ik.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #3 Gepost op: 25-04-2003, 09:31:18 »
Ik denk niet dat je aan de 25 personen komt, aangezien er nooit zoveel mensen op de voodoo zitten te chatten. Daarnaast hoef ik niet perse als voodoo-er gezien te worden hoor! Ze zien aan je nick toch wel wie je bent en dan herkennen ze je toch wel (of niet). Count me out...

Groetjes,
Limone

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 25-04-2003, 18:54:52 »
Het was ook zeker niet mijn bedoeling dit commercieel aan te pakken, of nog erger: uit te buiten. Daarvoor vind ik deze site, en de voodoo-groep veel te leuk. Maar dat is al bekend, daarvoor hoefde ik dit dus niet te doen. Af en toe moet ik een flinke rem op mijzelf zetten, maar dat neemt niet weg dat sommige ideeën dus niet aanslaan, of gewoon onuitvoerbaar zijn. Het mollenvirus, in het latijn dus mollilitis genaamd, is gewoon een prettige ziekte, waar ik met veel plezier aan toegeef.

Ik ga dus niemand op kosten jagen, behalve mijzelf. Maar met hulp van de nutsbedrijven hier, wordt daar op korte termijn aan gewerkt.

« Laatst bewerkt op: 19-05-2003, 11:20:53 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #5 Gepost op: 25-04-2003, 20:01:17 »
[offtopic] Als iedereen nou even de ondertitel van bodejosm over neemt, dan weet de redactie van de mol ook dat iedereen Mol 5 in 2004 wil hebben [offtopic]

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2003, 20:15:14 »
goed plan! maar zou het helpen...?? plaats een oproep aan alle forummers chriz!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #7 Gepost op: 25-04-2003, 22:50:02 »
Had ik nou de handtekening van Chriz overgenomen, of Chriz die van mij, of is dit gewoon toeval?

Zou wel te gek zijn als ik als NEWbie het klaar zou krijgen serie 5 van de grond te krijgen?????

« Laatst bewerkt op: 25-04-2003, 22:58:13 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2003, 12:01:05 »
Had ik nou de handtekening van Chriz overgenomen, of Chriz die van mij, of is dit gewoon toeval?

Zou wel te gek zijn als ik als NEWbie het klaar zou krijgen serie 5 van de grond te krijgen?????

Ik dus van jou.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #9 Gepost op: 26-04-2003, 14:52:00 »
[offtopic] Als iedereen nou even de ondertitel van bodejosm over neemt, dan weet de redactie van de mol ook dat iedereen Mol 5 in 2004 wil hebben [offtopic]
zou hun redactie DEZE site dan lezen? Heeeeeeeeel verstandig van ze!

« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 14:57:26 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2003, 15:01:11 »

Citaat

Ben tot mijn stomme verbazing tot expert gepromoveerd hier, vind dat anderen daar meer recht op hebben!!!!!!!!!

« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 15:01:58 door bodejosm43 »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-04-2003, 15:02:24 »

Zou wel te gek zijn als ik als NEWbie het klaar zou krijgen serie 5 van de grond te krijgen?????Ben tot mijn stomme verbazing tot expert gepromoveerd hier, vind dat anderen daar meer recht op hebben!!!!!!!!!

dat is iets wat je automatisch krijgt na een bepaald aantal posts hoor :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12 Gepost op: 26-04-2003, 18:02:08 »
dat is iets wat je automatisch krijgt na een bepaald aantal posts hoor :)

zag dat jij en han13 nog wel een aantal vóór ligt op mij, heb er nu pas 50 ::) ::) ::)

« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 18:04:32 door bodejosm43 »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-04-2003, 18:10:07 »
ach, gewoon je dagdagelijkse bezigheden posten in de bar en je kan niet meer zonder dit forum (oi, klinkt weer zielig :)) en dan raak j automatisch aan zoveel posts hoor. Doet er trouwens niet toe hoeveel je er hebt, zolang het maar één gezellige bende is, ook buiten het molseizoen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #14 Gepost op: 30-04-2003, 20:46:18 »
Dat van die gezellige bende, daar ben ik inmiddels wel achtergekomen, en ben ik volledig met je eens.
Ik ontdek iedere keer wel weer iets nieuws op DOT COM. Alleen met het juist weergeven van die quotes wil het niet erg goed lukken, zolang anderen het maar begrijpen, toch? ::)

Die ziekte heet dus MOLLILITIS, en is relatief ongevaarlijk. ;D

« Laatst bewerkt op: 19-05-2003, 11:22:09 door bodejosm43 »