Dan kan ik ook niet achterblijven.
Tijgertje en Casper: heel hartelijk dank voor de gastvrijheid, de goede zorgen, en het overnemen van de organisatie van Talpa.
Het was voor mij zeer de moeite waard om hiervoor vanuit Maastricht te komen, ik hoop dat jullie nog iets gaan doen met die 60 lintjes. Dat was dus echt als grapje bedoeld, maar je kunt nooit weten of ze nog eens echt van pas komen.
Gelukkig heeft Arco de eendjes met rust gelaten. Ze lieten zich overigens niet zien, wel een aantal duiven dus, die zich haastig uit de veren maakten, toen ze de barbeque ontdekten. Ik geef die beestjes groot gelijk.
Het viel me op dat de sfeer hetzelfde was als hier op de site: ongedwongen en gezellig. Elkaar respecteren, ongeacht de leeftijd of achtergrond.
Jullie zijn de eersten van de "WIDM-familie" die ik in levenden lijve heb mogen ontmoeten, en ik moet zeggen: het was zoals ik het me had voorgesteld.
De foto's volgen zo spoedig mogelijk, ik moet ze eerst opslaan op mijn computer. Ik probeer er JPEG-bestanden van te maken, die zijn lekker klein, en gemakkelijk te bewerken. Het zijn er al met al 18 geworden, niet allemaal even geschikt om op de site te plaatsen, maar er zitten wel leuke opnames bij.
Groetjes,
Jos M