Auteur Topic: Barbeque (zondag 4 mei)  (gelezen 10776 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Barbecue (zondag 4 mei)
« Reactie #60 Gepost op: 3-05-2003, 01:04:09 »
De achtbaan is het veiligste vervoersmiddel!! :P ;) :) 8)
Ben je nog nooit in die van La Ronde in Montréal geweest, zeker. Moet je zeker eens doen, wel vantevoren je reisverzekering aanpassen.

« Laatst bewerkt op: 3-05-2003, 01:05:50 door bodejosm43 »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Barbeque (zondag 4 mei)
« Reactie #61 Gepost op: 3-05-2003, 12:41:33 »
Ik heb de boodschappen gedaan en ik ben ff gaan uitrekenen en het komt ongeveer op €10 uit (iets meer of iets minder). Ik zit nu op 9 euro en een paar cent maar ik heb nog niet alles want 1 ding hadden ze nog niet binnen en ik ben wat vergeten en ik weet niet hoe duur het stokbrood was want dat heeft mijn vriend gehaald. Maar goed, als je bv €5 deelt door 11 is het nog maar een paar cent.
Het was trouwens wel moeilijk om aan vlees te komen zeg. In de zomer hebben ze allemaal BBQ paketten, maar ze hadden echt heel weinig. Zelfs geen spareribs :-\

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #62 Gepost op: 3-05-2003, 12:43:26 »
Als George komt, weet die vast nog wel ergens een jonge stier uit te halen.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #63 Gepost op: 4-05-2003, 09:40:10 »
Veel plezier vandaag en smakelijk eten!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 4-05-2003, 10:08:12 »
Ik wens ook iedereen vast heel veel plezier!  :)  En vooral natuurlijk: smakelijk eten!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 4-05-2003, 14:36:14 »
Thnx Pino en Han! ook namens de anderen dan maar ;)

Ik ga nu weg, naja eerst naar jp maar goed... kheb dr onwijs veel zin in!! :D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #66 Gepost op: 4-05-2003, 17:31:02 »
Ik ben benieuwd of het Annemieke gaat lukken om om 20:00 uur 2 minuten stil te zijn....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #67 Gepost op: 4-05-2003, 22:25:09 »
Ik ben benieuwd of het Annemieke gaat lukken om om 20:00 uur 2 minuten stil te zijn....
En jawel, ze is gewoon 2 min. stil geweest :o :o :o  hoe kan dat nou?

Voor de rest was het heel gezellig  enzo. Ik was al bang dat ik te weinig had, het is nl. heel moeilijk in te schatten hoeveel eten en drinken je moet kopen voor 11 personen. Maar volgens mij hadden iedereen genoeg gegeten (hoop ik ::)) en we hadden zelfs bier over! Compu moet de volgende keer toch echt doordrinken want ik heb speciaal voor hem Grolsch gekocht ;)

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 22:32:18 door Tijgertje »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 4-05-2003, 23:00:38 »
Haha ja goed he van mij :) (en de anderen natuurlijk ::)).

Ik ben nu alweer een half uur ofzo thuis. Vond het ook erg gezellig allemaal, maar wel een btje jammer van de opstelling, ja weet niet precies waar het aan lag, maar ik wilde eik met iedereen praten maar sommige mensen zaten gwoon n btje te ver weg :-\ en dan moet je zo langs iedereen heen schreeuwen zeg maar ::) dusseh volgende keer regelmatig van plaats wisselen zou ik zeggen, zodat je iedereen kunt spreken...! :)

Verder wast ook wel jammer dat Arco de afl van gister nog niet gezien had >:( ::) :P dus konden we het daar niet over hebben...! Door enkele versprekingen is ie echter toch achter secret afl-info gekomen ::), maja, niets aan te doen.

Maar goed, Tijgertje, twas erg lekker en (wat mij betreft ;)) zeeeeker genoeg, heel erg bedankt voor alle voorbereidingen etc! Ik vond het zeker de moeite waard om te komen, altijd gezelli zo'n meeting, volgende keer weer! ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #69 Gepost op: 4-05-2003, 23:05:59 »
Vond het ook erg gezellig allemaal, maar wel een btje jammer van de opstelling, ja weet niet precies waar het aan lag, maar ik wilde eik met iedereen praten maar sommige mensen zaten gwoon n btje te ver weg :-\ en dan moet je zo langs iedereen heen schreeuwen zeg maar ::) dusseh volgende keer regelmatig van plaats wisselen zou ik zeggen, zodat je iedereen kunt spreken...! :)

Tsja, ik heb daar ook wel aan zitten denken maar ik wist niet hoe ik dat voor elkaar kon krijgen. Zoals je zag was de tuin nou ook niet echt bijsterend groot. Als ik nou van die hangtafels had gehad had het wel gekunt maar goed... IK KAN OOK NIET ALLES HOOR :'( ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 4-05-2003, 23:10:59 »
Haha, bijsterend groot. Neejoh neem ik jou niet kwalijk of zo! :) Maar wat bedoel je met 'hangtafels'? :-[

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-05-2003, 00:41:14 »
Ik vond het ook heel erg gezellig. :) De voorbereidingen van Tijgertje waren perfect! Ik heb zeker genoeg gegeten. Ik zit echt helemaal vol, dus ik denk dat de rest geen honger heeft gehad.
Tijgertje en Casper, jullie hebben t fantastisch gedaan!

Van die opstelling zit idd wel iets in. Heb ik eig. niet aan gedacht.  :-[ :-\ Annemieke, volgende keer mag je me van m'n stoel schoppen. ;)

Hangtafels zijn staantafels. 1,12m hoog, 1m diameter. Je ziet ze veel op recepties.

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 01:16:59 door Malcolm »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #72 Gepost op: 5-05-2003, 01:00:48 »
Dan kan ik ook niet achterblijven.

Tijgertje en Casper: heel hartelijk dank voor de gastvrijheid, de goede zorgen, en het overnemen van de organisatie van Talpa.

Het was voor mij zeer de moeite waard om hiervoor vanuit Maastricht te komen, ik hoop dat jullie nog iets gaan doen met die 60 lintjes. Dat was dus echt als grapje bedoeld, maar je kunt nooit weten of ze nog eens echt van pas komen.

Gelukkig heeft Arco de eendjes met rust gelaten. Ze lieten zich overigens niet zien, wel een aantal duiven dus, die zich haastig uit de veren maakten, toen ze de barbeque ontdekten. Ik geef die beestjes groot gelijk.

Het viel me op dat de sfeer hetzelfde was als hier op de site: ongedwongen en gezellig. Elkaar respecteren, ongeacht de leeftijd of achtergrond.
Jullie zijn de eersten van de "WIDM-familie" die ik in levenden lijve heb mogen ontmoeten, en ik moet zeggen: het was zoals ik het me had voorgesteld.

De foto's volgen zo spoedig mogelijk, ik moet ze eerst opslaan op mijn computer. Ik probeer er JPEG-bestanden van te maken, die zijn lekker klein, en gemakkelijk te bewerken. Het zijn er al met al 18 geworden, niet allemaal even geschikt om op de site te plaatsen, maar er zitten wel leuke opnames bij.

Groetjes,

Jos M

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 12:03:53 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #73 Gepost op: 5-05-2003, 01:05:20 »
Het lukte MIJ bijna niet om twee minuten stil te zijn, ze hadden me niet verteld dat ik tijdens die twee minuten WEL mocht dóór-ademen. :-* :-* :-* :-X :-X :-X

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 01:06:41 door bodejosm43 »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 5-05-2003, 09:33:20 »
En deze nieuwe "MOL" was gisteren na een zwaaaaaaaare Engeland-reis (waar uiteraard nog een verslag van komt) ook op de BBQ!! Gelukkig waren er 2 attente mensen die me vertelden dat het in Bunnik was, ipv in Nijmegen!! (Scheelt veel reistijd :P )

Het was heeeeeeeeeel gezellig, leuk om andere Mollen te ontmoeten, lekker veeeeel vlees, genoeg cola ;), en moooooooi weertje!! :)

De volgende keer ben ik er weer bij, als er een BBQ is...

Tijgertje en Casper, BEDANKT!!! 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #75 Gepost op: 5-05-2003, 17:45:53 »
Was ik toch nog iets vergeten.

D**n, dat er mensen waren die van jou onze mascotte of een sleutelhanger wilden  :D :D :D maken (o.a. ik dus), dat was maar een grapje hoor.

Leuke baseball-cap dus, was die nu wel of niet van Marc?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #76 Gepost op: 6-05-2003, 14:11:27 »
ik wil de foto's zien!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 6-05-2003, 20:16:35 »
Ja idd, Jos, waar blijven ze?? ;)

Ik heb vandaag mn rolletje weggebracht, is vrijdag klaar, maar dat zijn dr echt heel erg weinig van zondag...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 6-05-2003, 20:25:33 »
Foto's!!! Foto's!!! Foto's!!! Foto's!!! Foto's!!! Foto's!!!

8) 8) 8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #79 Gepost op: 6-05-2003, 20:49:51 »
Mijn groepsfoto zonder Elmar zal nog wel ff duren, 'k heb nl geen scanner...